• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε την Aprilia Shiver 750
Μία «γυμνή» μοτοσυκλέτα με προσθήκη μισού fairing
Τεστ-Μοντέλα 02/12/2010 - 14:56

Η πιο όμορφη Aprilia Shiver 750 παραγωγής που έχουμε δει έως τώρα. Απλά πανέμορφη, με μεγαλύτερες πλέον τουριστικές δυνατότητες. Συνδυασμός σπορ αίσθησης, ποιότητας και ευελιξίας και καταπληκτική σχεδίαση. Πρόκειται για μία «γυμνή» μοτοσυκλέτα με προσθήκη μισού fairing, που αυξάνει τις τουριστικές της δυνατότητες, ενώ διατίθεται και σε έκδοση με ABS. Απόδοση 95 ίππων από τον δικύλινδρο “V” κινητήρα των 750 κ.εκ., υβριδικό πλαίσιο και τρεις διαφορετικές δυνατότητες χαρτογράφησης του ψεκασμού: sport, touring και rain, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά.

 

Κινητήρας: Ο πρώτος στην ιστορία V-2 κινητήρας μαζικής παραγωγής που χρησιμοποιεί το ενσωματωμένο σύστημα «Ride By Wire», αποδίδοντας 95 ίππους που κάνει τον κινητήρα να είναι ο ισχυρότερος twin της κατηγορίας του, αλλά και να έχει ροπή από τις πρώτες κιόλας στροφές, κάνοντας αισθητό το χαρακτήρα του.

 

Ο αναβάτης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις: Την sport, την touring και την rain. Έτσι έχει πάντα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας και την ιδανική απόδοση ισχύος ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης αλλά και τη διάθεση. Η ρύθμιση Sport της χαρτογράφησης κάνει τη συμπεριφορά πιο συναρπαστική, φανερώνοντας τον δυναμικό χαρακτήρα του κινητήρα.

Η χαρτογράφηση Touring προσφέρει ομαλότερη απόδοση ισχύος, για στιγμές χαλάρωσης και τέλος η χαρτογράφηση Rain, η οποία μειώνει την αποδιδόμενη ροπή κατά 25%, βοηθά τους αναβάτες να αποφύγουν το γλίστρημα του πίσω τροχού κατά την κίνηση σε βρεγμένο και ολισθηρό δρόμο.

 

Η νέο Shiver 750 της Aprilia, προσφέρει πολλή αυτοπεποίθηση στον αναβάτη του, ο οποίος λόγω της καλής εργονομίας, από την πρώτη κιόλας στιγμή θα αισθανθεί άνετα.

 

Τα πολύ καλά φρένα συνδυάζονται με ένα εξελιγμένο σύστημα ABS νέας γενιάς, που κάνει την μοτοσυκλέτα ασφαλέστερη ιδιαίτερα για αρχάριους και μέσους αναβάτες, ενώ ο πιο έμπειρος μπορεί να απολαμβάνει τα φρεναρίσματα σε κάθε στιγμή, λόγω της ασφάλειας που εμπνέει.

 

Ένα ενισχυμένο αλουμινένιο ψαλίδι που αποτελείται από δύο ενωμένα τμήματα πείθει για την ακαμψία του, ενώ το σύνολο της κατασκευής δείχνει προσεγμένο με όλα τα περιφερειακά να φαίνονται ποιοτικά.

 

      Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Διαμήκης V2 4-χρονος 4-βάλβιδος Ride-by-wire DOHC

Κυβισμός

750 cc

Διάμετρος/Διαδρομή

92 x 56.4 mm

Σχέση συμπίεσης

10.9 ± 0.5 : 1

Μέγιστη ισχύς

93.8 hp - 9000 rpm

Μέγιστη ροπή

79 Nm - 7250 rpm

Τύπος μετάδοσης

Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια: 71/38 (1.868)
Τελική σχέση μετάδοσης με αλυσίδα: 16/44  (2.75)

Τροφοδοσία

Ψεκασμός με σύστημα διαχείρισης Ride by Wire και 3 επιλογές χαρτογραφήσεων (Tri-Map)

Καταλύτης / Εξάτμιση

100% ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης 2 σε 1 με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα λ

Ανάφλεξη

Ηλεκτρονική με μεταβαλλόμενη αβάνς

Σύστημα λίπανσης

με υγρό κάρτερ

Σύστημα ψύξης

Με υγρό

Κιβώτιο

6τάχυτο. Σχέσεις μετάδοσης: 1η 36/14 (2.57), 2η 32/17 (1.88), 3η 30/20 (1.5), 4η 28/22 (1.27), 5η 23/26 (1.13), 6η 24/25 (1.04)

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Τύπος συμπλέκτη

Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού

Πλαίσιο

Μικτό πλαίσιο από χαλύβδινο χωροδικτύωμα που ενώνεται με  τα πλευρικά αλουμινένα τμήματα με μπουλόνια υψηλής αντοχής. Αφαιρούμενο πίσω υποπλαίσιο.

Ανάρτηση εμπρός

USD τηλεσκοπικό πηρούνι με καλάμια 43 mm. Διαδρομή τροχού 120 mm

Ανάρτηση πίσω

Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ τοποθετημένο παράλληλα και στην δεξιά πλευρά του πλαισίου, χωρίς μοχλισμό. Ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Διαδρομή τροχού 130 mm

Φρένο εμπρός

Δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm ο καθένας με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και μεταλλικό σωληνάκι φρένων

Φρένο πίσω

Δίσκος διαμέτρου 240 mm με δαγκάνα 1 εμβόλου και μεταλλικό σωληνάκι φρένων. (ABS της Continental με χωριστό κύκλωμα για κάθε τροχό)

Τροχός εμπρός

Κράμα αλουμινίου 3.50 X 17"

Τροχός πίσω

Κράμα αλουμινίου 6.00 X 17"

Ελαστικό εμπρός

Radial tubeless 120/70 ZR 17

Ελαστικό πίσω

Radial tubeless 180/55 ZR 17

Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο

2120/800/1440 mm

Βάρος κενό

199 Kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

14.5 lt

Μέγιστη ταχύτητα

210 km/h

Εκπομπές καυσαερίων

Euro III

 

Tην Aprilia Shiver 750 μπορείτε να το αποκτήσετε σε ειδική προσφορά που ισχύει έως τέλος του χρόνου!

Για αγορά έως 31/12/2010 των μοντέλων 2008/2009: SHIVER 750 - 6.990€ και SHIVER 750 ABS - 7.290€ με όφελος 1.480€

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε την Suzuki GSX 1250 FA

« Προηγούμενο άρθρο

Video: Aprilia RSV4 @ Jerez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ