• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε την 1η «Moto3» παραγωγής, την HONDA CBR250R
Σε βρεγμένη κυρίως άσφαλτο στην Σεβίλλη
Τεστ-Μοντέλα 13/03/2011 - 16:22

Οι κανονισμοί της Moto3, που θα ισχύσουν από το 2012, ορίζουν ότι τα δίχρονα 125GP θα αντικατασταθούν από μονοκύλινδρες τετράχρονες μοτοσυκλέτες 250cc. H Ηonda έκανε πρώτη το βήμα και παρουσίασε μια τέτοια μοτοσυκλέτα παραγωγής, αλλά με στόχο όχι μόνο την σπορ οδήγηση, αλλά και την καθημερινή μετακίνηση. Άλλωστε όλες οι CBR είχαν το πλεονέκτημα να είναι εκτός από σπορ και οι πιο άνετες στην κατηγορίας τους. 

Ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης, παρακολούθησε την παρουσίαση από τους Ιάπωνες υπεύθυνους του μοντέλου και οδήγησε κυρίως στο βρεγμένο, τη νέα CBR250R.

 

Η πρώτη εντύπωση είναι ότι μοιάζει με μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Ίσως οι γραμμές που θυμίζουν την CBR1000RR να βοηθούν σε αυτό. Και αυτό με τη σειρά του την κάνει να είναι μια καλή περίπτωση εισαγωγής στην σπορ κατηγορία, αλλά και μια μικρή μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινηθεί άνετα στην πόλη και στο μικρό ταξίδι και μάλιστα με καλή οικονομία, που φτάνει τα 27 χλμ/λίτρο ή αν θέλετε 3.7 λίτρα/100 χλμ.

Στα κυριότερα χαρακτηριστικά της CBR250R είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας που από 249.6cc αποδίδει 26.4 ίππους στις 8,500 στροφές και ροπή 2.42 kgm στις 7,000 στροφές, με τη βοήθεια του γνωστού για την εταιρία PGM-FI συστήματος ψεκασμού.

Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα τύπου «Διαμάντι», ατσάλινο, με τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm μπροστά και Pro-Link Monoshock ανάρτηση πίσω.

Στα φρένα βρίσκουμε το C-ABS (Combined Antilock Braking System), με βάρος μόνο +4 κιλά.

Τα όργανα είναι όμορφα και με πολλές ενδείξεις, που επίσης θυμίζουν μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Αντίστοιχο και το φουλ φέρινγκ, με καλή προστασία ακόμη και για μεγαλόσωμους.

 

Στην οδήγησή της ο ήχος του μονοκύλινδρου μας άρεσε και η ροπή είναι η πρώτη ευχάριστη έκπληξη. Αλλά και η δύναμη με τα 150 χλμ/ώρα σε τελική ταχύτητα, να είναι θετικό στοιχείο.

Το βάρος των 165 κιλών με C-ABS (161 χωρίς), είναι αρκετά μεγάλο, αλλά δεν το καταλαβαίνεις μόλις κινηθείς. Τα λάστιχα των 110/70-17 μπροστά και 140/70 -17 πίσω, δίνουν ευκαιρία για επιλογές σπορ ελαστικών που θα βοηθήσουν όσους θέλουν να μπουν σε κάποιο track day. Ακόμη και με τα στάνταρ λάστιχα το πλάγιασμα είναι ευχάριστη υπόθεση, με καλή σταθερότητα στις πιο ανοικτές στροφές και πολύ καλή αίσθηση στις κλειστές στροφές.

Τα φρένα είναι απλά φανταστικά, στην έκδοση με το C-ABS, που οδηγήσαμε. Επίσης η θέση οδήγησης άνετη στην όρθια θέση του σώματος και αρκετά επιθετική όταν σκύψεις για να στρίψεις με σπορ διάθεση. Τέλος το αναλογικό στροφόμετρο μας άρεσε και γενικά μας άφησε μια αίσθηση ποιότητας από το σχεδιασμό και τις λεπτομέρειες.

Την περιμένουμε λοιπόν στην Ελλάδα με τιμή λίγο κάτω από τις 5,000 Ευρώ (λίγο πάνω από 5,000 με το C-ABS), για να την οδηγήσουμε στο στεγνό, αλλά και σε πίστα.

 

Επόμενο άρθρο »

Pirelli Diablo Rosso II: Φωτογραφικό στην πίστα Magny Cours

« Προηγούμενο άρθρο

Ηοnda CBR600F φωτογραφικό αφιέρωμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ