• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Αυστρία (Red Bull Ring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Qatar Live EΔ3: Κυριαρχία Honda – πάλι!
Οι 3 της Repsol – Honda μπροστά
Νέα 18/03/2011 - 22:27

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Stoner, Pedrosa, Dovizioso είναι οι τρεις πρώτοι των ΕΔ3. Και οι 3 εργοστασιακοί οδηγοί της Honda, και μόνο ο Marco Simoncelli έμεινε λίγο πίσω αυτήν τη φορά, στην 13η θέση. O Ισπανός της παρέας είχε τον πρώτο χρόνο στο μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών και μάλιστα με τεράστια διαφορά στην αρχή. Προς το τέλος ο Αυστραλός άρχισε να μειώνει τη διαφορά και τελικά 3’ πριν το τέλος πέρασε πρώτος με 1:55.035, λίγο κάτω από το δικό του ρεκόρ πίστας που έχει από το 2008.

«Σήμερα το βράδυ βελτιωθήκαμε πολύ. Έχουμε μεγάλη σταθερότητα και δεν χρειάζεται να πιέσω τόσο με αυτήν την μοτοσυκλέτα», είπε ο Stoner.

«Ο Dani προς το παρόν είναι ο κυριότερος αντίπαλος, αλλά και ο Jorge είναι πάντα σταθερός. Μ’ αρέσει να δίνω μάχες με αυτούς τους δύο, γιατί ο Dani είναι σωστός και δεν κάνει ποτέ κάτι επικίνδυνο και ο Jorge είναι καθαρός οδηγός», συμπλήρωσε και όταν Ιταλός συνάδελφος τον ρώτησε ότι με αυτό υπονοεί ότι ο Rossi δεν είναι έτσι, χαμογέλασε και είπε: «εσύ το είπες», αφήνοντας για άλλη μια φορά μπηχτές για τις μάχες με τον Rossi.

 

Από την πλευρά του ο Pedrosa μίλησε για πιο τεχνικά ζητήματα και αποκάλυψε ότι ακόμη δεν ξέρει με πιο πλαίσιο θα τρέξει!

«Αυτό του ’10 που είχα το βράδυ μου δίνει καλύτερη αίσθηση, γιατί το ξέρω καλύτερα. Αυτό του ’11 που είχα το απόγευμα είναι καλύτερο στο φρενάρισμα, κάτι που το θέλαμε από πέρυσι κι έτσι μπορεί να είναι καλύτερο για τον αγώνα της Κυριακής που χρειάζεσαι τα φρένα στις μάχες».

Για το θέμα που συζητιέται πολύ και είναι αυτό του κιβωτίου ταχυτήτων και του συμπλέκτη είχε μια σαφή απάντηση:

«Η μεγάλη διαφορά είναι ότι το νέο σύστημα είναι πολύ πιο απαλό στις αλλαγές ταχυτήτων, ιδιαίτερα όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση. Αυτό μας δίνει καλύτερη επιτάχυνση στις εξόδους, αφού το αμορτισέρ δουλεύει καλύτερα, αφού η μοτοσυκλέτα δεν κάνει καθόλου ταλαντώσεις, όπως παλιότερα».

 

Ο Valentino Rossi φάνηκε προβληματισμένος, με την πρόοδο στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του να έχει κολλήσει σήμερα. Έκανε τον 8ο χρόνο 1.271 δευτερόλεπτα πίσω από τον Stoner. O Barbera μάλιστα ήταν η πρώτη Ιταλική μοτοσυκλέτα στην 6η θέση!

«Το πρόβλημα με την Ducati είναι ότι εύκολα φτάνεις σε ένα καλό επίπεδο, αλλά μετά είναι πολύ δύσκολο να κάνεις το επόμενο βήμα, να πας πιο πάνω. Η ομάδα ακόμη δεν έχει καταλάβει καλά την μοτοσυκλέτα. Δεν έχουμε κάνει μεγάλες αλλαγές, ψάχνουμε τη θέση οδήγησης, την κατανομή βάρους, αλλά δεν μπορούμε να βρούμε τη σωστή ρύθμιση».

Για το θέμα του ώμου του είπε:

«Ο ώμος ενοχλεί λίγο, ειδικά μετά από 15 γύρους που αρχίζω και χάνω λίγο δύναμη. Το πρόβλημα είναι όταν χρειάζεται να φρενάρω δυνατά και μετά να στρίψω δεξιά – το Κατάρ έχει τρία τέτοια σημεία.Δεν μπορώ να βάλω δύναμη στο φρενάρισμα και να πιέσω το δεξί μέρος του τιμονιού για να στρίψω γυροσκοπικά και έτσι το σώμα μου αναγκάζεται να κινηθεί περίεργα στην σέλα εκείνη τη στιγμή».

 

Πίσω από τις τρεις Honda οι δύο Yamaha των Jorge Lorenzo και Ben Spies έδειξαν ότι είναι πάντα ανταγωνιστικές. Τουλάχιστον όσον αφορά την 3η θέση, αφού είναι πολύ κοντά στον Dovizioso, αλλά αρκετά πίσω 0.779 του δευτερολέπτου από την κορυφή. Πάντως αύριο μπορεί να μειώσουν τη διαφορά και στον αγώνα να βρίσκονται ακόμη και στις δύο πρώτες θέσεις.

Ο 6ος Hector Barbera με την δορυφορική Ducati είναι και πάλι όπως και το απόγευμα ο ταχύτερος σε τελική με 327.5 χλμ/ώρα, παρά το ότι ο άνεμος ήταν αντίθετος στην μεγάλη ευθεία. Ταχύτερη Honda αυτή του Dani Pedrosa με 322.8 και ταχύτερη Yamaha η Μ1 του Colin Edwards (7ος) με 319.6 χλμ/ώρα.

 

Αύριο το βράδυ στις 18:55 ώρα Ελλάδας θα γίνουν οι Κατατακτήριες Δοκιμές, που θα μεταδοθούν από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ στη 1 μετά τα μεσάνυχτα, αλλά και σε απευθείας μετάδοση από το woop.gr

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να κατεβάσετε το συνοδευτικό αρχείο και να δείτε αναλυτικά του χρόνους.

 

Επόμενο άρθρο »

Qatar Live: Ο Βautista έσπασε τον μηρό του

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάρ 125cc ΕΔ3: Ο Terol χρίζεται το φαβορί

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα