• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto Guzzi Nοrge GTV8
Την οδηγούμε στην Φλωρεντία
Τεστ-Μοντέλα 05/04/2011 - 10:17

Του απεσταλμένου του MOTOGP WORLD, Βασίλη Μωραΐτη

 

H καινούργια Moto Guzzi Nοrge GTV8 φέρει σε ποσοστό 80% εντελώς νέα τμήματα. Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην αναβάθμιση της αεροδυναμικής και της προστασίας του οδηγού από τον θερμό αέρα που εκλύεται από τον εγκάρσιο V90 μοιρών κινητήρα. Επίσης, οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη προσοχή στην ποιότητα κατασκευής και την αισθητική του συνόλου.

 

Ο κινητήρας είναι ισχυρότερος και παράγει περισσότερη ροπή (η ισχύς του ξεπερνά του 100,5 ίππους και η ροπή του αγγίζει τα 104Nm μόλις στις 5.500σαλ.) σε χαμηλότερες στροφές και φέρει νέο συμπλέκτη μονού δίσκου.

Οι εξατμίσεις είναι με διπλά τοιχώματα για δύο λόγους: Να περιορίσουν την θερμότητα που εκλύεται από αυτές και να μην γαριάζουν στο εμπρός μέρος των λαιμών όταν θερμανθούν και λερώσουν από τις ακαθαρσίες του δρόμου.

 

Νέο set up φέρουν οι αναρτήσεις (Marzorcchi) και τα φρένα (Brembo), που είναι εφοδιασμένα με το τελευταίας γενιάς ABS. Η ζελατίνα της μοτοσυκλέτας είναι ηλεκτρική και μπορεί να ρυθμιστεί κατά την διάρκεια της οδήγησης. Επίσης, άλλαξε η θέση του τιμονιού και της σέλας προς όφελος της εργονομίας και της άνεσης και τοποθετήθηκε σε καλύτερη θέση ο πίνακας των οργάνων.

 

Στο δρόμο πραγματικά εκπλήσσεσαι με την οδική συμπεριφορά της ανανεωμένης Norge τόσο από πλευράς ευστάθειας όσο και ευελιξίας. Όταν κινηθήκαμε σε στενό φιδίσιο επαρχιακό δρόμο η Ιταλίδα Tourer υπάκουε πιστά στις οδηγίες μας χωρίς να φέρει κανένα απολύτως δισταγμό στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ή την αλλαγή κλίσης μέσα στην στροφή.

Υποδειγματική ήταν και η συμπεριφορά του άξονα της μετάδοσης για τα δεδομένα της κατηγορίας, χωρίς να ταράζει την ευστάθεια και την ισορροπία του συνόλου. Έπειτα από τα πρώτα χιλιόμετρα εμπιστευτήκαμε ακόμη περισσότερο το σύνολο πλαισίου ανάρτησης και πιέσαμε σε μεγαλύτερο βαθμό τα όρια της Norge ξεφεύγοντας από τα λογικά πλαίσια του τουριστικής οδήγησης.

 

Οι αναρτήσεις της Norge, στο σύνολό τους, είναι πολύ καλές, μέτριας σκληρότητας, χωρίς να βάζουν φρένο στην σπορ οδήγηση παρέχοντας την πληροφόρηση που χρειάζεσαι για να κινείσαι σε οποιονδήποτε ρυθμό χωρίς να ταράζεται ο καρδιακός σου παλμός. Στο άριστο κράτημα της μοτοσυκλέτας συνέβαλαν επιπλέον τα ελαστικά Scorpion της Pirelli.

Τέλος, τα φρένα της Norge είναι ισχυρά και έχουν μακράν καλύτερη αίσθηση και αρχικό «δάγκωμα» από το σύστημα πέδησης της Stelvio.

 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Αντιπροσωπείας η τιμή για τη Norge GTV8 με ABS έχει οριστεί στα 16.050 ευρώ.

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Pirelli Diablo Rosso II: Φωτογραφικό στην πίστα Magny Cours

« Προηγούμενο άρθρο

Ηοnda CBR600F φωτογραφικό αφιέρωμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ