• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγήσαμε στην Τρίπολη: Aprilia RSV4R Factory APRC
Track Day του ΣΟΑΜ πριν από τον Αγώνα
Τεστ-Μοντέλα 14/04/2011 - 12:17

Η Τρίπολη είναι μια ιδιαίτερη «πίστα»: Είναι το στρατιωτικό αεροδρόμιο που από το 1989 χρησιμοποιείται για τους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, ως πίστα μόνο για τις ημέρες του κάθε αγώνα. 

Από πέρυσι ο Σ.Ο.Α.Μ. είχε την ιδέα να παίρνει το αεροδρόμιο και την Παρασκευή, ημέρα που έτσι κι αλλιώς γίνεται η προετοιμασία και η μετατροπή του σε πίστα και να επιτρέπει στους αγωνιζόμενους, αλλά και σε ορισμένους πρώην αγωνιζόμενους να χρησιμοποιούν την πίστα υπό το καθεστώς ενός track day.

Άλλο που δεν θέλαμε και βρήκαμε την καλύτερη ευκαιρία για μια γρήγορη δοκιμή της νέας Aprilia RSV4R Factory APRC, μιάς μοτοσυκλέτας που έρχεται κατευθείαν από τα Superbike.

Pirelli Supercorsa SP τα λάστιχα που φορούσε και οι γνώριμες στροφές της Τρίπολης ήταν φιλικές για την Ιταλική μοτοσυκλέτα. Μικρή σε μέγεθος, ευέλικτη και με ένα απίστευτο πλαίσιο, τα κατάφερνε πολύ καλά μέσα στην στροφή. Στην έξοδο τα ηλεκτρονικά συστήματα στην θέση 3 για το Traction Control δεν χρειάστηκε να επέμβουν, αλλά ήταν εκεί για να διορθώσουν κάποιο ενδεχόμενο λάθος. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε στις εξόδους των στροφών είναι το στάνταρ γρανάζωμα της μοτοσυκλέτας, που είναι πολύ μακρύ, για την συγκεκριμένη πίστα που έχει πολύ μικρές ευθείες. Με 1η στην τελευταία στροφή της πίστας, την Κ11 και με 2α σε όλες τις άλλες στροφές και μόνο για λίγο 3η στην ευθεία πριν την Κ10, δεν είναι μια διαχείριση κινητήρα που μπορεί να σε βοηθήσει για καλούς χρόνους. Παρόλα αυτά πετύχαμε ταχύτερο γύρο κάτω από 1’04’’, που με τις δεδομένες συνθήκες, είναι αξιοπρεπής χρόνος για μια νορμάλ μοτοσυκλέτα, με μη αγωνιστικά λάστιχα.

Η Factory λοιπόν μας άφησε για ακόμη μια φορά άριστες εντυπώσεις μέσα στην πίστα, αποδεικνύοντας ότι οι Ιταλοί της Aprilia ξέρουν πολύ καλά να μεταφέρουν την αγωνιστική τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

 

Επόμενο άρθρο »

Vespa PX: Φωτογραφικό αφιέρωμα στην Ρώμη

« Προηγούμενο άρθρο

Aprilia Tuono 2011, φωτογραφικό στο δρόμο

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ