• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Stoner δυνατότερος στα φρένα, από όλους!
Σε μέτρηση στο μέχρι στιγμής δυσκολότερο σημείο
Νέα 09/08/2011 - 21:26

Η Brembo σε κάθε αγώνα μετράει το φρενάρισμα κάθε οδηγού που χρησιμοποιεί τα υλικά της, δηλαδή όλων εκτός από τους δύο της Gresini Honda, που φρενάρουν με Nissin. Στο πρώτο μισό του Πρωταθλήματος, τα δυνατότερα φρεναρίσματα έγιναν πριν την πρώτη στροφή του Mugello, την San Donato.

Στο τέλος λοιπόν της ευθείας των 1,151 μ., από σχεδόν 350 χαω οι μοτοσυκλέτες πρέπει να επιβραδύνουν στα 120, για να στρίψουν στην ανηφορική δεξιά στροφή. Η διάρκεια του φρεναρίσματος είναι 6.4’’ δευτερόλεπτα, σε 340 μέτρα, μέχρι την κορυφή της στροφής που αφήνουν τη μανέτα του φρένου. Στη διάρκεια της φάσης του φρεναρίσματος οι τεχνικοί της Brembo μας λένε ότι η θερμοκρασία στην οποία φθάνουν οι carbon δίσκοι είναι κοντά στους 700ο Κελσίου! 

Στο τέλος των Κατατακτήριων Δοκιμών, όταν δηλαδή τα φρένα έχουν πιεστεί περισσότερο από κξάθε άλλη φορά, στην προσπάθεια για τον απόλυτο γύρο, κάθε ομάδα δίνει τα στοιχεία της τηλεμετρίας στους τεχνικούς της Ιταλικής εταιρίας. Έτσι βάση αυτών ανακηρύσσεται ο «βασιλιάς του φρεναρίσματος», που είναι αυτός που αφήνει πιο αργά από όλους τα φρένα.

 

Το σχετικό «ΤΟΡ 10» έχει ως εξής:

1° Casey Stoner (27) Honda RC212V (Repsol Honda)

2° Jorge Lorenzo (1) Yamaha YZR-M1 (Yamaha Factory Racing)

3° Andrea Dovizioso (4) Honda RC212V (Repsol Honda)

4° Valentino Rossi ( 46) Ducati Desmosedici GP11.1 (Ducati Corse)

5° Nicky Hayden (69) Ducati Desmosedici GP11 (Ducati Corse)

6° Dani Pedrosa (26) Honda RC212V (Repsol Honda)

7° Ben Spies (11) Yamaha YZR-M1 (Yamaha Factory Racing)

8° Randy de Puniet (14) Ducati Desmosedici GP11 (Pramac Racing)

9° Alvaro Bautista (19) Suzuki GSV-R (Rizla Suzuki MotoGP)

10° Karel Abraham (17) Ducati Desmosedici GP11 (Cardion AB Motoracing)

 

Τα στοιχεία φρεναρίσματος για τον μέσο όρο στην στροφή είναι:

Πίστα: Mugello Circuit:

Στροφή SAN DONATO 2011

Αρχική ταχύτητα 350 (Km/h)

Ταχύτητα στην στροφή 120 (Km/h)

Απόσταση φρεναρίσματος 340 (m)

Χρόνος φρεναρίσματος 6,4 (sec)

Μέγιστη επιβράδυνση 1,6 (g)

Μέγιστη δύναμη στην μανέτα 4,6 (Kg)

 

Εδώ να εξηγήσουμε ότι μιλάμε για μέγιστες τιμές, που επιτυγχάνονται λίγο μετά το ξεκίνημα του φρεναρίσματος, αφού στο ξεκίνημα το πάτημα της μανέτας είναι σχετικά προοδευτικό και όχι ακαριαίο, όπως θα περίμενε κανείς και μετά όταν αρχίζει το πλάγιασμα η πίεση στη μανέτα μειώνεται σταδιακά, μέχρι που μηδενίζεται στην κορυφή τα στροφής, αν και έχει παρατηρηθεί στην τηλεμετρία, ότι κάποιοι οδηγοί, μεταξύ των οποίων ο Stoner, κάποιες φορές συνεχίζουν με πατημένο το μπροστινό φρένο και στην έξοδο, στην προσπάθεια να φτιάξουν την γραμμή που θέλουν!

Η έκπληξη που δείχνει τον Rossi στην 4η θέση, παρά το ότι τα φρένα θεωρείται το δυνατό του σημείο, οφείλεται στο τελευταίο μέρος του φρεναρίσματος, υπό κλίση, όπου δεν έχει την αίσθηση που θέλει από την μοτοσυκλέτα του, όπως έχει δηλώσει πολλές φορές φέτος.

 

Επόμενο άρθρο »

Ένας Γερμανός προσπαθεί να μιμηθεί τον Κ. Μπίντζο!

« Προηγούμενο άρθρο

Διπλή επίθεση από την Suzuki στο Brno

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα