• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Facebook συνέντευξη για το μοτέρ της 1199 Panigale
To “Tech Round Table” στήθηκε στο facebook!
Τεστ-Μοντέλα 11/10/2011 - 16:13

H Ducati διάλεξε έναν πρωτότυπο τρόπο για να κάνει μια διαδικτυακή συνέντευξη τύπου με θέμα το νέο της κινητήρα που θα δούμε πάνω στην 1199 Panigale.

Προσκάλεσε τους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο σε μια συζήτηση που την ονόμασε “Tech Round Table”, η οποία έγινε μέσα από το facebook!

Η ομάδα αυτή ήταν μια μυστική ομάδα στην οποία μπορούσαν να συμμετέχουν μόνο οι προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι και από την μεριά του εργοστασίου απαντούσαν οι Claudio Domenicali (General Manager), Diego Sgorbati (Marketing Director), Marco Sairu (Engine Project Manager) και Vincenzo De Silvio (Engine Design Manager), οι οποίοι μάλιστα έστειλαν φωτογραφίες στη διάρκεια της δίωρης διαδικτυακής συζήτησης!

 

Πέρα λοιπόν από τα κύρια στοιχεία του κινητήρα που αναφέραμε στο χθεσινό σχετικό άρθρο οι άνθρωποι του Ιταλικού εργοστασίου έδωσαν διευκρινήσεις σε μερικά ακόμη θέματα.

*Στο θέμα του συμπλέκτη είπαν ότι εγκαταλείφθηκε ο ξηρός, λόγω μικρότερου βάρους του νέου συστήματος. Επίσης είπαν ότι δεν υπάρχει εξέλιξη σε διπλούς συμπλέκτες και ότι προς το παρόν η seamless μετάδοση θα μείνει μόνο για αγωνιστική χρήση.

*Στο θέμα των διαστάσεων έχουμε ένα πιο compact κινητήρα, που είναι μόνο ως προς το ύψος μεγαλύτερος για να βοηθά έτσι την κυκλοφορία του λαδιού στην διάρκει των σκληρών φρεναρισμάτων.

*Η συμπίεση είναι στο 12,5:1.

*Το σημείο που η ιπποδύναμη ξεπερνά τον κινητήρα της 1198 είναι οι 8250rpm. Παρά την ίδια απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές οι δύο κινητήρες έχουν μόνο 20 κοινά μέρη στα 500, γεγονός που κάνει δύσκολη την σύγκριση τους.

*Ο συνδυασμός αλυσίδας και γραναζιών στο σύστημα desmo, έγινε από την ανάγκη για έλεγχο των πολύ μεγάλων βαλβίδων σε ψηλές στροφές. Μάλιστα είναι πιο ελαφρύ το σύστημα από ότι μόνο με γρανάζια.

*Ο κόφτης είναι στις 11.500 rpm.

*Δεν θα υπάρχει κιβώτιο τύπου κασέτας, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το βάρος.

*Αποφασίστηκε η χρήση των υδροχιτονίων, ώστε να αυξηθεί η ακαμψία του όλου συστήματος.

*Τέλος σε ερώτησή μας για το αν αυτή η υπερτετράγωνη αναλογία διαμέτρου προς διαδρομή, που μοιάζει με αναλογίες που συναντάμε στην Formula 1, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Ferrari, σε επίπεδο τεχνολογίας, η απάντηση είναι:

“Συνήθως μεταφέρουμε στις μοτοσυκλέτες δρόμου τεχνογνωσία που το Ducati Corse εξελίσσει στο MotoGΡ.

 

Επόμενο άρθρο »

Suzuki V-Strom 650 ABS

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσιάστηκε η MV AGUSTA F4 R CORSA CORTA

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ