• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Rossi μιλάει για το 2008
Ο Valentino Rossi θέλει απεγνωσμένα να επιστρέψει στην κορυφή των motoGP. Οι προκλήσεις φέτος, πολλές.
Νέα 29/01/2008 - 00:00
Ο Valentino Rossi θέλει απεγνωσμένα να επιστρέψει στην κορυφή των motoGP. Οι προκλήσεις φέτος, πολλές.

Με νέα λάστιχα (Bridgestone) και νέο όμσοταβλο (Lorenzo), o επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα προσπαθήσει να κατακτήσει και πάλι την κορυφή μετά από δύο -δύσκολα γι' αυτόν- χρόνια.

Ας δούμε τις απόψεις του κορυφαίου Ιταλού αναβάτη ενόψει του νέου Πρωταθλήματος...

Bridgestone: «Θετική η πρώτη αίσθηση. Ήταν μια γενναία επιλογή και τώρα πρέπει να αποδείξουμε στην πίστα ότι είχαμε δίκιο».

Jorge Lorenzo: «Είναι ένας αναβατής πολύ ανταγωνιστικός. Πρέπει να αποκτήσει εμπειρία, αλλά θα είναι ένας δύσκολος αντίπαλος για πολλούς και εύχομαι να με βοηθήσει στην εξέλιξη της M1. Θα είναι ο ομόσταβλός μου, αλλά και ο πρώτος μου αντίπαλος».

Casey Stoner 1: «Το 2007 ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος. Περιμένω ότι το 2008 θα γίνει πιο ισορροπημένο Πρωτάθλημα. Δεν με συμπεριέλαβε στους διεκδικητές του τίτλου; Ίσως να με ξέχασε...».

Casey Stoner 2: «Από τη στιγμή που κατέκτησε το Πρωτάθλημα έχει τη συνήθεια να μη μιλάει καλά για μένα. Είπε ότι με τα Bridgestone τώρα θα έχω έναν λόγο λιγότερο για να παραπονιέμαι. Δεν ξέρω γιατί το κάνει αυτό».

Casey Stoner 3: «Είναι νωρίς να πούμε ότι έχει τη δύναμη να αντέξει στην πίεση. Το 2007 δεν τον προβλημάτισα, ούτε κατάφερα να τον φέρω σε δύσκολη θέση, κάτι που θα προσπαθήσω να κάνω φέτος».

Ηλεκτρονικά βοηθήματα: «Το σπορ αλλάζει, οι μοτοσικλέτες αλλάζουν και τώρα τα ηλεκτρονικά είναι πολύ σημαντικά. Οι νέοι αναβάτες έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με μας. Ίσως γι' αυτό ο Melandri δυσκολεύεται να κατανοήσει την Ducati. Σε κάθε περίπτωση, στην F1 είναι πιο μπροστά από μας, καθώς τα κατάργησαν τελείως. Κάπως έτσι θα γίνει και στα MotoGP. Το traction control δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για κανέναν».

Καριέρα: «Διαβάζω και ακούω ότι αν δεν καταφέρω να νικήσω φέτος, θα αποσυρθώ. Δεν είναι αλήθεια. Όσο είμαι ανταγωνιστικός και παλεύω για νίκες, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι. Δεν έχω σκεφτεί καν το ενδεχόμενο να αποσυρθώ».

Εφορία: «Έγινα expert στους φόρους, μετά την περσινή υπόθεση. Θέλω να τελειώσει όσο γρηγορότερα γίνεται το θέμα. Είχα την ευκαιρία να δω ποιοι είναι οι πραγματικοί μου φίλοι που με βοήθησαν στα δύσκολα. Με τον μάνατζερ μου, Gibo Badioli, δεν συνεχίζουμε τη συνεργασία, θα είμαι με αυτούς που εμπιστεύομαι απόλυτα».

Διαφορετικά box: «Αυτό ήθελαν η Michelin και η Bridgestone. Δεν θα υπάρχει ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στον Jeremy Burgess και τον Daniele Romagnoli. Προφανώς οι μηχανικοί της Yamaha θα ελέγχουν την κατάσταση, αλλά οι υπολογιστές των δυο ομάδων θα είναι ξεχωριστοί».

Michelin: «Το διαζύγιο δεν ήταν ανώδυνο, αλλά τα πρώτα προβλήματα μαζί τους είχαν παρουσιαστεί το 2006».

Αντίπαλοι: «Με ανησυχούν πολύ η Honda και ο Pedrosa. Η Ducati θα έλεγα απλά ότι προκαλεί φόβο. Εμείς δεν είμαστε φαβορί, αλλά αυτό είναι καλό γιατί έτσι θα μπορέσουμε να δουλέψουμε με μεγάλη ηρεμία. Προσωπικά περιμένω έναν 'μεγάλο' Pedrosa και μια 'μεγάλη' Honda. Κατασκεύασαν δυο νέες μοτοσυκλέτες μέσα σε έναν χρόνο, απόδειξη τρομερής δύναμης. Όπως και να χει θα είμαστε εγώ, ο Dani και ο Stoner, αλλά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τους Jorge Lorenzo - Andrea Dovizioso».

Κανονισμοί: «Αυτοί του 2007 για τα ελαστικά μας κόστισαν. Μπορούσαμε να διαλέξουμε τα λάστιχα που θέλαμε και η Michelin κατασκεύαζε τις γόμες που θέλαμε ανάλογα με τις συνθήκες, το Σάββατο. Τα Βridgestone, μου έδειξαν μεγάλη σιγουριά».

Stoner και Pedrosa: «Είναι νέοι, δυνατοί και γενναίοι. Οι νέοι πάντα σε δυσκολεύουν».

Νυχτερινός αγώνας: «Θεωρητικά στο Κατάρ θα είμαι δυνατός γιατί μου αρέσει η νυχτερινή ζωή. Στην πραγματικότητα όμως η ιδέα δεν μου αρέσει και τόσο πολύ. Καταλαβαίνω τους λόγους που μας οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση. Μακάρι να τον διασκεδάσω».

Yamaha: «Το όνειρό μου είναι να κλείσω την καριέρα μου σε αυτήν την ομάδα».

Επόμενο άρθρο »

Οι χρωματισμοί των ZX-RR

« Προηγούμενο άρθρο

Μυστήριο με τη νέα Yamaha M1

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ