• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test 1000cc: Honda και πάλι μπροστά, το μεσημέρι
Βελτιωμένοι οι χρόνοι όλων, καλός ο καιρός
Νέα 09/11/2011 - 18:30

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ζέστη και ήλιος επιτέλους στην Valencia και όλοι οι οδηγοί βελτίωσαν τους χρόνους τους, μέχρι τη 1 και μισή τοπική ώρα. Ο Dani Pedrosa κατέβασε το χρόνο στο 1:31.807, ο ομόσταυλός του Casey Stoner είναι πολύ κοντά, αλλά και ο Ben Spies μείωσε τη διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο.

Ο Valentino Rossi αμέσως βελτίωσε λίγο τον χθεσινό του χρόνο στον 4ο του γύρο, αλλά μετά χρειάστηκε άλλους 19 γύρους για να κατεβάσει και άλλο και να έχει τον 4ο χρόνο, αλλά με διαφορά και πάλι 1.529 δευτερόλεπτα από τον πρώτο.

Ο Cal Crutchlow είναι στην 5η θέση, ενώ ακολουθούν οι δύο Ducati των Abraham & Barbera, που έχουν ενθουσιαστεί με τη διαφορά της νέας μοτοσυκλέτας, σε σχέση με αυτήν που οδηγούσαν μέχρι προχθές.

Ο Alvaro Bautista στην πρώτη επαφή με τις μοτοσυκλέτες των 800cc του Hiroshi Aoyama, δείχνει να προσαρμόζεται γρήγορα και απέχει 2'' δευτερόλεπτα από τις χιλιάρες των εργοστασιακών οδηγών.

Εντυπωσιακός και ο Stefan Bradl στην 2η του μέρα με την μοτοσυκλέτα του Toni Elias. Βελτιωμένες και οι CRT μοτοσυκλέτες, με ταχύτερη την Inmotec – Kawasaki του Ivan Silva.  

 

Αποτελέσματα 13:30 ώρα Ισπανίας

1.Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:31.807

2.Casey Stoner Repsol Honda Team 1:31.968

3.Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:32.530

4.Valentino Rossi Ducati Team 1:33.332

5.Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:33.433

6.Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:33.433

7.Hector Barbera Pramac Racing Team 1:33.648

8.Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech3 1:33.726

9.Alvaro Bautista San Carlo Honda Gresini 1:33.863

10.Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 1:34.142

11.Franco Battaini Ducati Team 1:34.840

bautista
bautista

12.Ivan Silva BQR Inmotec 1:36.695

13.Carmelo Morales TeamLaglisse 1:37.376

14.Federico Sandi Grillini Team 1:38.680

 

Επόμενο άρθρο »

Test 1000cc Rossi: “Το πρόβλημα δεν είναι το πλαίσιο!”

« Προηγούμενο άρθρο

Test 1000cc Φωτογραφικό Αφιέρωμα Ι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα