• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Domenicali: Θα επιστρέψουμε στο “μη πλαίσιο”
Μόλις βρεθεί η ισορροπία της νέας Desmosedici!
Νέα 11/01/2012 - 18:35

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

O Claudio Domenicali είναι ο Γενικός Διευθυντής της Ducati και ήταν έκπληξη σήμερα το πρωί το ότι ενώ ήταν στην αίθουσα της συνέντευξης τύπου του Wrooom, δεν μίλησε επισήμως. Αργότερα βρεθήκαμε στις πίστες του σκι, με τον μηχανολόγο μηχανικό που είναι υπεύθυνος και για τα μοντέλα παραγωγής της Ιταλικής εταιρίας και η συζήτηση πήγε στη νέα 1199 Panigale.

Αφού τόνισε ότι πρόκειται για την πιο προηγμένη τεχνολογικά Ducati Superbike, με όλα αυτά τα συστήματα που έχει και βέβαια με την εκπληκτική απόδοσή της, μιλήσαμε για το πλαίσιό της, που είναι βασισμένο στην φιλοσοφία του “μη πλαισίου” που είχε από το 2009 έως και πέρυσι η αγωνιστική Desmosedici. Ο Domenicali ήταν κάθετος, σαφής και σίγουρος για την δήλωσή του:

“Μόλις βρούμε την ισορροπία με το περιμετρικό πλαίσιο – αφού ο κανονισμός δεν μας επιτρέπει να κάνουμε τις αλλαγές που θέλουμε με το προηγούμενο σύστημά μας, θα επιστρέψουμε στο “μη πλαίσιο”!

Τελεία και παύλα!!

 

Εδώ να θυμίσουμε ότι η διάταξη του “μη πλαισίου” δεν επιτρέπει παρά πολύ μικρές αλλαγές στην κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας, λόγω του ότι το κομμάτι του πλαισίου συνδέεται στο πάνω μέρος στις κεφαλές του κινητήρα. Έτσι με τον κανονισμό των έξι σφραγισμένων κινητήρων, μέσα στην αγωνιστική χρονιά, δεν μπορούσαν να γίνουν οι δραστικές αλλαγές για παραπάνω δοκιμές, που ήθελε η ομάδα. Το περιμετρικό πλαίσιο επιτρέπει αυτές τις αλλαγές, αφού ο κινητήρας μπορεί να κινείται ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου, χωρίς να αλλάξει η κεφαλή του.

 

Ο Domenicali αμέσως μετά την συζήτησή μας, πήγε για απογευματινό σκι και snowboard με τον Valentino Rossi και τον Vittoriano Guareschi! Εμείς επιστρέψαμε στο γραφείο τύπου, για να γράψουμε αυτήν την σημαντική είδηση, για όσους ασχολούνται με το MotoGP, αλλά και τις σπορ μοτοσυκλέτες παραγωγής!

 

Επόμενο άρθρο »

Moto3: O Iwema παραμένει στον θεσμό

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi-Ducati: Ένας Τίτλος για Ιστορία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα