• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Stoner και οι ...άλλοι
Είδαμε το εντυπωσιακό γυρολόγιο του Casey Stoner στην προσομοίωση αγώνα που έκανε την τελευταία μέρα των δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Phillip Island.
Νέα 03/02/2008 - 00:00
Είδαμε το εντυπωσιακό γυρολόγιο του Casey Stoner στην προσομοίωση αγώνα που έκανε την τελευταία μέρα των δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Phillip Island.

Εδώ σας παραθέτουμε τους χρόνους που «έγραψαν» οι αντίπαλοί του. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έκαναν προσομοίωση αγώνα, αλλά κάποιους συνεχόμενους γύρους με λάστιχα αγώνα.

Μπορείτε να διαπιστώσετε λοιπόν ότι το γυρολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή είναι από άλλο... πλανήτη, αφού με εξαίρεση τον πρώτο του γύρο, όλοι οι υπόλοιποι (οι 23 συνεχόμενοι δηλαδή που ακολούθησαν) ήταν μέσα στο 1'30" και μάλιστα αρκετοί από αυτούς ήταν κάτω από το ρεκόρ πίστας του Melandri...

Ο Nicky Hayden δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση της μοτοσικλέτας του, ιδιαίτερα σε ρυθμό αγώνα όπου η διαφορά του από τον Stoner είναι αρκετά μεγάλη.

«Δεν είμαι ευχαριστημένος από το 'πακέτο'. Ακόμα δεν έχουμε καλό ρυθμό αγώνα», λέει χαρακτηριστικά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006 που δοκίμασε και τους δυο V4 που έχει η εταιρία, με τις πνευματικές και τις συμβατικές βαλβίδες.

Ο Colin Edwards, στους γύρους που σημείωσε κατάφερε να είναι συνολικά 20 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον χρόνο που σημείωσε στον περσινό αγώνα αγωνιζόμενος με την Fiat Yamaha, γεγονός που τον έκανε να χαμογελάσει.

Σημαντική πρόοδο σημείωσε ο Πρωταθλητής των Superbikes James Toseland, ο οποίος δείχνει ότι έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νέου Πρωταθλήματος.

Καλές εντυπώσεις αφήνει ο rookie Andrea Dovizioso ο οποίος, όπως παραδέχεται και ο ίδιος, είναι πιο δυνατός σε ρυθμό αγώνα, παρά σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Marco Melandri κάνει φιλότιμες προσπάθειες να προσαρμοστεί πάνω στην GP8, αλλά προς το παρόν η διαφορά του από τον Stoner είναι τεράστια.

Για τον Loris Capirossi και γενικότερα για την Rizla Suzuki, οι δοκιμές δεν πήγαν και τόσο καλά σε μια πίστα όπου η ομάδα αντιμετωπίζει προβλήματα και δυσκολεύεται αρκετά.

Εδώ να θυμίσουμε ότι στο Phillip Island δεν ταξίδεψε η Fiat Yamaha, οπότε απουσίαζαν ο Rossi με τον Lorenzo, καθώς επίσης και ο τραυματίας Pedrosa.

Επίσης, πρόωρα ολοκλήρωσε τις δοκιμές ο John Hopkins ο οποίος είχε ατύχημα κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας των δοκιμών με αποτέλεσμα να αποχωρήσει.

Αναλυτικά τα γυρολόγια:

Casey Stoner (Ducati Marlboro - Desmosedici GP8 / Bridgestone)
1.31.382, 1.30.394, 1.30.272, 1.30.221, 1.30.475, 1.30.302, 1.30.836, 1.30.437, 1.30.758, 1.30.613, 1.30.658, 1.30.329, 1.30.116, 1.30.328, 1.30.431, 1.30.265, 1.30.230, 1.30.332, 1.30.258, 1.30.413, 1.30.423, 1.30.352, 1.30.596, 1.30.931

Nicky Hayden (Repsol Honda - RC212V / Michelin)
Aπό τον 7ο ως τον 21ο: 1.56.728, 1.32.883, 1.31.803, 1.31.707, 23.00.561, 1.48.538, 1.32.665, 1.31.817, 1.31.684, 5.52.113, 1.42.698, 1.32.040, 1.31.662, 1.31.474, 1.32.179.
Από τον 46ο ως τον 55ο: 1.46.791, 1.32.394, 1.31.893, 1.31.564, 1.32.166, 9.22.318, 1.45.844, 1.32.330, 1.32.047, 1.32.694.

Marco Melandri (Ducati Marlboro - Desmosedici GP8 / Bridgestone)
Aπό τον 76ο ως τον 103ο: 1.50.281, 1.33.637, 1.32.161, 1.32.115, 1.32.103, 1.31.937, 1.32.336, 1.32.003, 1.31.925, 1.31.922, 1.32.374, 1.31.907, 1.32.365, 1.32.045, 1.31.991, 1.32.033, 1.31.871, 1.31.973, 1.31.861, 1.32.170, 1.31.979, 1.31.946, 1.32.757, 1.32.418, 1.32.295, 1.32.156, 1.32.026, 1.32.005.

James Toseland (Yamaha Tech 3 - YZR-M1 / Michelin)
27 συνεχόμενοι γύροι: 1.44.170, 1.32.332, 1.32.136, 1.31.938, 1.31.928, 1.31.420, 1.31.501, 1.31.656, 1.31.897, 1.31.656, 1.31.458, 1.31.613, 1.31.840, 1.31.840, 1.32.494, 3.19.638, 1.42.816, 1.32.324, 1.31.985, 1.31.820, 1.31.799, 1.31.935, 1.31.816, 1.31.807, 1.32.297, 1.32.153, 1.32.399.

Colin Edwards (Yamaha Tech 3 - YZR-M1 / Michelin)
19 γύροι προσομοίωσης: 1.59.573, 1.32.477, 1.31.294, 1.31.177, 1.31.126, 1.31.015, 1.31.171, 1.31.161, 1.31.016, 1.31.231, 1.31.279, 1.31.165, 1.31.224, 1.31.651, 1.31.913, 1.31.849, 1.31.868, 1.32.526, 1.35.883.

Andrea Dovizioso (JiR Team Scot - RC212V / Michelin)
Aπό τον 10ο ως τον 21ο: 1.31.672, 1.31.289, 1.31.244, 1.31.198, 11.03.370, 1.44.775, 1.32.228, 1.31.056, 1.30.452, 1.30.597, 1.30.614, 1.31.081.
Aπό τον 23ο ως τον 39ο: 1.45.653, 1.31.965, 1.30.813, 1.30.618, 1.30.557, 1.30.756 12.45.556, 1.46.188, 1.32.428, 1.31.622, 1.31.194, 13.02.210, 1.44.623, 1.32.419, 1.31.445, 1.31.198, 1.30.809.

Loris Capirossi (Rizla Suzuki - GSV-R / Bridgestone)
Από τον 6ο ως τον 17ο: 1.45.236, 1.32.516, 1.32.075, 1.31.679, 1.38.719, 1.31.528, 10.56.636, 1.45.668, 1.32.992, 1.31.764, 1.31.803, 1.32.072.

Επόμενο άρθρο »

Προβληματίζονται στη Honda

« Προηγούμενο άρθρο

D16 GP8: Το «μεγάλο εμπόδιο» του Melandri

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ