• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
D16 GP8: Το «μεγάλο εμπόδιο» του Melandri
Για πρώτη φορά στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία, ο Marco Melandri έχει την ευκαιρία να οδηγήσει για εργοστασιακή ομάδα.
Νέα 02/02/2008 - 00:00

Για πρώτη φορά στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία, ο Marco Melandri έχει την ευκαιρία να οδηγήσει για εργοστασιακή ομάδα.

Η πρόκληση που του παρουσιάζεται φέτος είναι τεράστια καθώς ανήκει στο δυναμικό της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας Ducati. Ωστόσο, μέχρι τώρα τα πράγματα δεν έχουν κυλήσει όπως ο ίδιος θα ήθελε, αλλά και όπως περίμεναν οι άνθρωποι της ομάδας.

Ο Ιταλός δεν έχει καταφέρει να προσαρμοστεί πάνω στην Desmosedici GP8 με αποτέλεσμα οι χρόνοι του στις πρόσφατες δοκιμές της Valencia να είναι απογοητευτικοί. Και όλα αυτά την ώρα που ο ομόσταβλός του και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Casey Stoner, δείχνει ότι και φέτος θα είναι αυτός που όλοι θα πρέπει να νικήσουν αν θέλουν να κατακτήσουν τον τίτλο.

«H Desmosedici αποδεικνύεται μεγαλύτερο εμπόδιο απ' ότι περίμενα. Αλλά προς το παρόν δεν βλέπω τα γυρολόγια, αλλά προσπαθώ να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται πάνω στη μοτοσυκλέτα. Εξάλλου, ανέκαθεν, οι χειμερινές δοκιμές ποτέ δεν πήγαιναν καλά για μένα. Είμαι πολύ 'ευαίσθητος' και είμαι συνηθισμένος στο να κάνω μικρές αλλαγές κάθε φορά, τη στιγμή που εδώ κάθε βήμα που γίνεται είναι όλο και μεγαλύτερο. Οδηγώ σκληρά και συνήθως -τουλάχιστον αυτό έκανα στη Honda- είχα μεγαλύτερο βάρος στο μπροστινό. Προσπάθησα να δουλέψω στην κατανομή του βάρους, τώρα πρέπει να δουλέψω στις αναρτήσεις. Οι Ohlins που 'φοράνε' οι Ducati είναι πολύ διαφορετικές από αυτές τις Showa και η αίσθηση είναι παράξενη», δήλωσε ο Μελάντρι στην ιταλική εφημερίδα «Gazzetta dello Sport».

Η προσπάθειά του να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του απέτυχε και τώρα προσπαθεί να προσαρμοστεί ο ίδιος στις απαιτήσεις της: «Η αλήθεια είναι ότι μετά τις προσπάθειες να προσαρμόσω τη μοτοσικλέτα στο οδηγικό μου στιλ, ίσως είναι η ώρα να προσαρμοστώ εγώ σε αυτήν κοιτώντας τι κάνει ο Casey (Stoner), μαθαίνοντας να χρησιμοποιώ το γκάζι με διαφορετικό τρόπο, μελετώντας την τηλεμετρία. Οι μηχανικοί φαίνεται να έχουν καταλάβει τι χρειάζομαι και ευτυχώς που επιστρέφουμε σύντομα στην πίστα για δοκιμές».

O Melandri μίλησε και για τον πανίσχυρο V4 της Desmosedici: «Θα ήθελα να αλλάξει κάτι στον κινητήρα αλλά δεν γνωρίζω σε ποιο βαθμό μπορεί να συμβεί αυτό. Είναι δύσκολο να διαχειριστείς όλη αυτή τη δύναμη».

O επικεφαλής της ομάδας, Livio Suppo πιστεύει ότι είναι θέμα χρόνου ο Melandri να καταφέρει να βγάλει τον πραγματικό του εαυτό πάνω στην GP8. Παράλληλα, λέει πως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δεν είναι παρόμοια με αυτά που είχε πέρσι ο Loris Capirossi: «Είναι άσκοπο να υποκρινόμαστε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι η κατάσταση μπορεί να συγκριθεί με αυτήν του Capirossi. Είμαι έτοιμος να στοιχηματίσω ότι είναι θέμα χρόνου ο Marco (Melandri) να φτάσει στο επίπεδο των κορυφαίων».

Για τις δυσκολίες προσαρμογής που αντιμετωπίζει ο Melandri μίλησε και ο Stoner λέγοντας πως δεν μπορεί να τον βοηθήσει αφού το οδηγικό τους στιλ διαφέρει: «Μίλησα με τον Μάρκο, έχει τα προβλήματά του, αλλά δουλεύουμε σε διαφορετικές κατευθύνσεις και πρέπει να βρούμε τους δικούς μας δρόμους. Είμαι αφοσιωμένος στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας και δεν νομίζω ότι είμαι ικανός να τον συμβουλέψω. Ο Loris το 2007 με βοήθησε, αλλά είχα διαφορετικό στιλ οδήγησης οπότε η συμβουλή του ήταν ανώφελη. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Marco, αλλά έχει το ταλέντο να καταλάβει και να βελτιωθεί. Ίσως χρειάζεται λίγο χρόνο παραπάνω. Πριν αποφασίσουμε καλό θα είναι να περιμένουμε μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος».

Επόμενο άρθρο »

O Stoner και οι ...άλλοι

« Προηγούμενο άρθρο

O Stoner δείχνει το δρόμο

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ