• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Piaggio X10: Νέα οικογένεια GT
Αποστολή στο Παρίσι
Τεστ-Μοντέλα 20/04/2012 - 16:17

MOTOGP WORLD αποστολή: Βασίλης Μωραϊτης 

 

Η ιστορία της Ιταλικής εταιρείας Piaggio στο χώρο των πολυτελών GT scooter είναι μεγάλη, έχοντας βάλει γερά θεμέλια το 1993 με το Hexagon και στη συνέχεια με το Χ9. Πλέον συνεχίζει την παράδοσή της στην συγκεκριμένη κατηγορία παρουσιάζοντας μία νέα οικογένεια στην κατηγορία των GT scooter, δίνοντας κυρίως έμφαση στην πολυτέλεια, την άνεση και χρηστικότητα, την ασφάλεια και φυσικά τις επιδόσεις.

Βασικά στοιχεία της καινούργιας σειράς Χ10 είναι ο νέος κινητήρας, το μοντέρνο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Η σειρά Χ10 διαθέτει τρεις εκδόσεις κινητήρων 125cc, 350cc και 500cc στην απλή και Executive έκδοση, ωστόσο η εταιρεία στοχεύει περισσότερο στην έκδοση των 350cc μιας και το 125άρι αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο κυρίως στη Γαλλική αγορά. Όσο για το μεγάλο αδερφάκι των 500cc υπάρχει ένα ξεχωριστό κοινό που έχει μικρό ποσοστό στην αγορά των scooter μεγάλου κυβισμού.

 

Η παρουσίαση του Χ10, των 350cc και 125cc πραγματοποιήθηκε στο ρομαντικό Παρίσι και την Press Conference άνοιξε ο Paolo Nesti (Vice President Piaggio engine development, φωτ.6) που εστίασε την προσοχή του Ειδικού Τύπου κυρίως στις τεχνολογικές καινοτομίες της νέας σειράς Χ10. Κινητήρας ροπάτος, γεμίζει από χαμηλά και επιταχύνει χωρίς διχασμό μέχρι τις μεσαίες στροφές. Το ωφέλιμο εύρος είναι 4,500 με 7,500 μιας και όταν διατηρείς το στροφόμετρο μέσα σε αυτή την κλίμακα κινείσαι σε εκπληκτικό ρυθμό. Στη συνέχεια γίνεται γραμμικός μέχρι το άνω άκρο του στροφομέτρου.

Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνουν οι αναρτήσεις που έχουν σχεδιαστεί ειδικά από την Kayaba, κάτω από τις υποδείξεις και τα χαρακτηριστικά της Piaggio, για το συγκεκριμένο scooter.

Πολύ μεγάλη σημασία δόθηκε στην αεροδυναμική τόσο στην σχεδίαση της ποδιάς και της ζελατίνας όσο και των πρόσθετων πλαϊνών ζελατινών που ενισχύουν σε αξιοσημείωτο βαθμό την προστασία του αναβάτη από τον αέρα και την βροχή.

Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι μεγάλοι, 57 λίτρα στο σύνολο, από τα οποία τα 52 από αυτά έχει ο βασικός χώρος κάτω από τη σέλα. Βάζεις δύο full face στο 350, έχει φως και ταπετσαρία ενώ στο 500 χωράει ένα full face και ένα jet λόγω του μεγαλύτερου μοτέρ.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο συναρπαστικό 350άρι της Piaggio θα διαβάστε στην πλήρη δοκιμή που θα δημοσιευτεί στο επόμενο τεύχος του MOTOGP WORLD.

 

Επόμενο άρθρο »

1199 Panigale Racing Café Artwork

« Προηγούμενο άρθρο

SuperDuke 1200 R Concept

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ