• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Indy Moto3: Kent – Miller τις εντυπώσεις στις ΕΔ1!
Απογοητευτικός ο νεαρός Σίσσης, μόλις στην 29η θέση!
Νέα 17/08/2012 - 17:57

Πέντε εβδομάδες πέρασαν από την τελευταία φορά που οι αναβάτες της μικρής κατηγορίας είχαν να βγουν στις πίστες και η Ινδιανάπολη τους υποδέχτηκε με βρεγμένη άσφαλτο μετά από μια σύντομη βροχόπτωση λίγο νωρίτερα από τα πρώτα ελεύθερα!

 

Στην μεγαλύτερη διάρκεια της διαδικασίας, οι οδηγοί της Moto3 γυρόφερναν την διάσημη Brickyard, καθώς η επιφάνεια άρχισε να στεγνώνει προς το τέλος του χρόνου. Αυτός που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τα τελευταία λεπτά, ήταν ο Danny Kent, ο οποίος ήταν εντυπωσιακός την πρώτη ημέρα και σταμάτησε το χρονόμετρο στα 1.53.645, αφήνοντας πίσω του για μισό δέκατο περίπου, τον επίσης πολύ δυνατό Jack Miller! Οι δυο τους ήταν και οι μόνοι από τους αναβάτες που κατάφεραν να πέσουν κάτω από το 1.54!

 

Την έκπληξη έκανε ο νέος αναβάτης της ομάδας του Aspar στην Moto3, Folger, ο οποίος από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε στην νέα του μοτοσυκλέτα έδειχνε πολύ άνετος και κατάφερε να πετύχει τον τρίτο καλλίτερο χρόνο το πρωί (ώρα Αμερικής) 1.54.062! Στην επόμενη θέση βρίσκουμε τον Oliveira ο οποίος ξεκίνησε δυνατά αλλά τερμάτισε τελικά στην 4η θέση, αφήνοντας πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Cortese. Ελάχιστα πιο πίσω, στην 6η θέση, συναντάμε τον Vinales, με τον Masbou να τα πηγαίνει πολύ καλά και να φέρνει την Honda του στην 7η θέση της κατάταξης. Ο νεαρός Fenati φιγουράρει στην 8η θέση, ενώ μέσα στην δεκάδα – για πρώτη φορά – βλέπουμε τον Ολλανδό Iwema, με τον Rins να την ολοκληρώνει!

 

Ο Σίσσης δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την προτελευταία θέση (29ος) αφήνοντας πίσω του για 2/10 τον τελευταίο αναβάτη, Techer… Ο μικρός της Red Bull KTM Ajo δεν κατάφερε σε κανένα σημείο των πρώτων ελεύθερων να οδηγήσει σύμφωνα με τις δυνατότητές του και χαρακτηριστικό είναι ότι στην μεγάλη ευθεία έμεινε αρκετά πίσω και σε τελική, ένα στοιχείο στο οποίο παραδοσιακά είναι δυνατός. Ο νεοφερμένος στην κατηγορία, Έλληνας οδηγός, πρέπει να βρει γρήγορα τις απαραίτητες ρυθμίσεις στην KTM του, που θα του επιτρέψουν να γίνει πιο ανταγωνιστικός στην συνέχεια!

 

Εν αναμονή των δεύτερων ελεύθερων, μπορείτε στο συνοδευτικό αρχείο να δείτε τους χρόνους και την κατάταξη από τις ΕΔ1!

 

Επόμενο άρθρο »

Indy ΕΔ1: Οι Honda μπροστά

« Προηγούμενο άρθρο

Indianapolis: Οι αριθμοί!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα