• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε Kawasaki Ninja 300
Αγωνιστική τεχνολογία στο δρόμο
Τεστ-Μοντέλα 08/09/2012 - 16:00

Εφοδιασμένο με μονόδρομο συμπλέκτη και καθαρόαιμη σπορ αισθητική το νέο Ninja 300 στοχεύει άμεσα στην νεανική αγορά και το ασθενές φύλο. 

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:Βασίλης Μωραΐτης, Kawasaki

 

Παρουσιάστηκε το 2008 και έκτοτε το μικρό Ninja πούλησε περισσότερα από 13.600 κομμάτια γεγονός που αποδεικνύει την μεγάλη του εμπορική επιτυχία. Φέτος αναβαθμίστηκε ριζικά, σε πλαίσιο, μοτέρ και αισθητική και αποτελεί μία νέα πρόκληση για τους νεαρούς αναβάτες και κατόχους διπλώματος οδήγησης Α2.

Οι 39 ίπποι του μοτέρ και τα 27Νm ροπής υπόσχονται μοναδικές συγκινήσεις. Αποκλειστική του καινοτομία η συμπλέκτης ολίσθησης της F.C.C. που προέρχεται από την αγωνιστική ΖΧ-RR των ΜotoGP.

Επιπλέον είναι εξοπλισμένο με ECO mode που πληροφορεί τον οδηγό για την ιδανική κατανάλωση εν ώρα βόλτας.

 

Στην αισθητική του εκτός από τα αναβαθμισμένα πλαστικά μεγάλο ρόλο παίζουν οι νέες χυτές ζάντες και φυσικά το μοντέρνο ταμπλό οργάνων.

Στην πράξη το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει είναι η αναβαθμισμένη θέση οδήγησης αφού πλέον έχει φύγει αρκετό βάρος από τους καρπούς, πράγμα που κάνει πιο ξεκούραστη την οδήγηση στους ρυθμούς της πόλης ή γενικά όταν είσαι σε πιο κουλαριστή διάθεση. Στο φανάρι τα κάτω άκρα βρίσκουν πιο εύκολα στην άσφαλτο χωρίς να χρειάζεται να έρθεις ελαφρώς πιο μπροστά στη σέλα.

Ξεκινάς και το ροπάτο μοτέρ με τους 6 περισσότερους ίππους εκδηλώνει άμεσα τις αρετές του και τις διαθέσεις του από το χαμηλό φάσμα των στροφών. Στα χαμηλά και μεσαία το νέο Kawasaki είναι απλά ασυναγώνιστο με αποτέλεσμα να επιταχύνεις με ασύγκριτη ευκολία και άνεση κουμπώνοντας τις σχέσεις με σαφήνεια στο εξατάχυτο κιβώτιο που συνεργάζεται άψογα με το νέο συμπλέκτη ολίσθησης. Μοναδική καινοτομία της Kawasaki για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο συμπλέκτης δεν είναι μόνο 25% πιο μαλακός είναι και πολύ πιο λειτουργικός στα κατεβάσματα πανικού χωρίς να ταράζεται η ηρεμία του συνόλου στην σπορ οδήγηση.

 

Στα στροφιλίκια είναι σκέτη μαγεία και ο συνδυασμός του αναβαθμισμένου πλαισίου με τις ελαφρώς πιο σφιχτές αναρτήσεις χαρίζει καλύτερη στιβαρότητα και πιο καλή κεταυθυντικότητα όταν βουτάς βαθειά από την μία στροφή στην άλλη. Τα φρένα του αφήνουν γενικά καλές εντυπώσεις αν και οι απαιτητικοί θα αναζητήσουν ίσως καλύτερη αίσθηση χρησιμοποιώντας διαφορετική πάστα στα τακάκια αλλάζοντας τα Nissin του κατασκευαστή.

Γράψαμε περισσότερα από 190χλμ. στην σέλα του νέου Kawasaki Ninja 300 στις ορεινές διαδρομές της Φρανκφούρτης όπου διεξήχθη η διεθνής παρουσίαση της μοτοσυκλέτας και η πλήρης δοκιμή θα παρουσιαστή στο επόμενο τεύχος του MotoGP World.

 

Επόμενο άρθρο »

2013 Ducati Multistrada 1200

« Προηγούμενο άρθρο

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ TRIAL 2013 GAS GAS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ