• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
WSBK… με καυτές εκπλήξεις!
Ο Ben Spies με το νέο R1 καταρρίπτει το ρεκόρ πίστας του Phillip Island στην super pole του 1ου αγώνα WSBK και ο Max Biaggi φέρνει την Aprilia στην 2η θέση…
Νέα 28/02/2009 - 10:37
Μόλις μια ημέρα πριν την έναρξη των νυχτερινών δοκιμών των MotoGP που πρόκειται να διεξαχθούν στο Qatar, το παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα της μοτοσυκλέτας, ξεκινάει με εκπλήξεις. Στα πλαίσια του πρώτου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes (WSBK), στο Phillip Island της Αυστραλίας, είχαμε ευχάριστες εκπλήξεις με τον οριακό συναγωνισμό μεταξύ αναβατών και εταιριών να εντείνουν το ενδιαφέρον.

Στην πρώτη super pole της χρονιάς (κατατακτήρια διαδικασία για την σχάρα εκκίνησης του αγώνα που ακολουθείται μετά τα δυο χρονομετρημένα δοκιμαστικά session), την πρώτη “αναμενόμενη” έκπληξη έκανε ο φετινός “rookie” του WSBK, Ben Spies με το νέο Yamaha R1, καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας του περσινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή Troy Bayliss στο Phillip Island, κατά 0.4δέκατα του δευτερολέπτου με χρόνο 1:31.069!

Ο 24άχρονος Αμερικανός δήλωσεΟ Max Biaggi κάνει την έκπληξη, φέρνοντας την νέα Aprilia RSV4 στην 2η θέση της super pole
Ο Max Biaggi κάνει την έκπληξη, φέρνοντας την νέα Aprilia RSV4 στην 2η θέση της super pole
σχετικά: “Ήταν καλά. Πρώτα από όλα θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους αναβάτες. Ποτέ μου δεν είχα συμμετάσχει σε super pole και οφείλω να ομολογήσω πως απαιτεί γερά νεύρα για έναν αναβάτη - αλλά ήταν πολύ καλά”.

“Το να παίρνεις την πρώτη super pole της χρονιάς είναι εκπληκτικό. Όμως σίγουρα θα είναι ένας πολύ σκληρός αγώνας, γιατί υπάρχουν 7-8 αναβάτες που θα παλέψουν για την νίκη. Ευτυχώς μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο, αλλά δεν έχουμε περιθώρια για το παραμικρό λάθος”.

Την μεγάλη έκπληξη ωστόσο, έκανε ο Max Biaggi με την νέο εισαχθείσα στο WSBK, Aprilia RSV4, κατακτώντας την 2η θέση της super pole με διαφορά 0.333δέκατα του δευτερολέπτου. “Ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας” ξαναγύρισε στις εργοστασιακές τάξεις της Aprilia - αναδείχθηκε ως αναβάτης και στέφθηκε 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής GP250cc με την Aprillia (1994, ’95, ’96, ’97), αποκαλύπτοντας τις δυνατότητες της νέας του μοτοσυκλέτας με τον καλύτερο τρόπο.

Όπως ο ίδιος ο Max είπε: “Είναι σπουδαίο συναίσθημα για μένα να ξαναγυρίσω στην Aprilia μετά από τόσα χρόνια και με αυτό το νέο project. Η μοτοσυκλέτα είναι ήδη πολύ καλή, αλλά έχουμε ακόμα να δούμε ποιος είναι ο καλύτερος δρόμος εξέλιξης που πρέπει να ακολουθήσουμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε προγνωστικά για τον αγώνα, αλλά μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα της super pole αποτελούν μια ενθαρρυντική αρχή”.

“Όταν είδα τόσους αναβάτες να γυρίζουν στο 1:31, σκέφτηκα ουάου… αυτό είναι γρήγορο… Είχα κάποια προβλήματα στις ελεύθερες δοκιμές πριν τα χρονομετρημένα, αλλάξαμε μοτοσυκλέτα και δεν ήταν η αγαπημένη μου. Ωστόσο όμως, κάναμε σπουδαία δουλειά”.

Επίσης ταχύτατος ήταν και ο νεαρός Jonathan Rea με την CBR1000RR σημειώνοντας τον 3ο χρόνο, ενώ αντιθέτως αρνητική έκπληξη έκανε η εμφάνιση του Noriyuki Haga με την νέα του μοτοσυκλέτα Ducati 1098R, ο οποίος κατάφερε να αναρριχηθεί μόλις στην 13η θέση της σχάρας εκκίνησης! Παρά τις καλές πρώτες εντυπώσεις από τις δοκιμές της προ αγωνιστικής περιόδου, η επίσης νέο εισαχθείσα στον θεσμό του WSBK εταιρία της BMW με την S1000RR, δείχνει να έχει πολύ δρόμο μπροστά της, αφού οι Corser και Xaus κατατάχτηκαν στην 17η και 19η θέση αντίστοιχα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ SUPER POLE

1. Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 - 1'31.069
2. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 - 1'31.402
3. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR - 1'31.596
4. Smrz J. (CZE) Ducati 1098R - 1'31.600
5. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R - 1'31.837
6. Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR - 1'32.112
7. Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR - 1'32.537
8. Laconi R. (FRA) Ducati 1098 RS 09 - 1'32.649
9. Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 - 1'31.843
10. Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'31.860
11. Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 - 1'31.867
12. Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'31.881
13. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'31.907
14. Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 - 1'31.916
15. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R - 1'32.119
16. Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX 10R - 1'32.719
17. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR - 1'32.873
18. Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR - 1'32.997
19. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR - 1'33.152
20. Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR - 1'33.363
21. Roberts B. (AUS) Ducati 1098R - 1'33.588
22. Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R - 1'33.709
23. Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R - 1'34.174
24. Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R - 1'34.194
25. Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 -1'34.341
26. Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R - 1'34.390
27. Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR - 1'35.767
28. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R - 1'36.363


Διαδικασία super pole

Μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια εφαρμογής της στο WSBK, η διαδικασία της super pole άλλαξε ριζικά από φέτος, με καθαρές επιρροές από την αντίστοιχη χρονομετρημένη διαδικασία κατάταξης της Formula 1. Μέχρι σήμερα, για την σειρά κατάταξης στην σχάρα εκκίνησης, ίσχυε η απλή διαδικασία του ενός χρονομετρημένου γύρου, στην οποία συμμετείχαν οι 16 ταχύτεροι αναβάτες από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του διημέρου (Παρασκευής και Σαββάτου).

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, η διαδικασία της super pole περιλαμβάνει τρία 12λεπτα χρονομετρημένα sessions:
Οι 20 ταχύτεροι αναβάτες συμμετέχουν στο 1ο session, με τους τέσσερις πιο αργούς από αυτούς να αποκλείονται από το επόμενο
Μετά από ένα διάλειμμα 7λεπτών, ξεκινάει το 2ο session, κατά το οποίο αποκλείονται οι οκτώ πιο αργοί αναβάτες
Μετά από άλλο ένα 7λεπτο διάλειμμα, ξεκινάει το 3ο και τελευταίο session της super pole, από το οποίο καθορίζονται οι θέσεις των δυο πρώτων σειρών στη σχάρα εκκίνησης

Επόμενο άρθρο »

Τέρμα πια τα intermediate ελαστικά!

« Προηγούμενο άρθρο

Προσοχή έρχεται ...Ηayate (τυφώνας)!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα