• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: Τι μέλλει γενέσθαι;
Μια λεπτομερής ματιά στο μέλλον του Βρετανού
Νέα 30/05/2013 - 15:53

Δεν χωράει αμφιβολία, ότι ένα συναρπαστικό Πρωτάθλημα χαρακτηρίζεται από την ποιότητα αυτών που συμμετέχουν και επομένως του επιπέδου του ανταγωνισμού μεταξύ τους, όπερ και μεταφράζεται σε πλούσιο θέαμα, μεγάλες τηλεθεάσεις και χιλιάδες οπαδούς στις κερκίδες. Στην προκειμένη περίπτωση, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, οι μεγάλοι αναβάτες δεν λείπουν, με πρώτον και καλύτερο τον εφτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Valentino Rossi να δεσπόζει και να χαρίζει μια διαφορετική αίγλη στο Πρωτάθλημα, αλλά και τους Lorenzo, Pedrosa και Marquez να βάζουν το δικό τους λιθαράκι στο οικοδόμημα αυτό. Πέρα από τους παραπάνω τέσσερεις όμως, το χάος; Μια διαπίστωση με την οποία θα διαφωνούσε έντονα ο Cal Crutchlow...!

 

Ο Βρετανός αναβάτης έχει ξεκινήσει πολύ καλά τη φετινή σεζόν και δείχνει να είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί το παραμικρό στραβοπάτημα των τεσσάρων πρώτων, όπως αποδείχτηκε στο βρεγμένο Le Mans, εκεί όπου ο Crutchlow - παρά τα γνωστά του προβλήματα - έφερε την Yamaha του στη δεύτερη θέση, κατακτώντας παράλληλα και την καλύτερη θέση της καριέρας του στο MotoGP! Άλλη μια φορά, στο Austin, ο Βρετανός έχει καταφέρει να σπάσει την πρώτη τετράδα, κατακτώντας στην Αμερική την 4η θέση, αυτές όμως του οι εμφανίσεις δεν φαίνεται να είναι αρκετές για να του ανανεώσουν το συμβόλαιο με την Tech 3 στο τέλος της χρονιάς. Σ' αυτό πάντως, ρόλο έχει παίξει και ο ίδιος, μιας και κατ' επανάληψη έχει δηλώσει τη θέλησή του να βρεθεί σε εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Τι γίνεται λοιπόν με τον Βρετανό; Ποιές είναι οι επιλογές του για το 2014;

 

Το όνομά του - όπως έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν - έχει συνδεθεί με την Suzuki, με τον Davide Brivio (ο πρώην μάνατζερ του Rossi) να θεωρεί τον Crutchlow ιδανική περίπτωση για να καλύψει τη μία από τις δυο θέσεις της ομάδας. Αν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, κάτι διόλου βέβαιο παρά την επιθυμία του Cal (θυμίζουμε τις περσινές συνομιλίες του με την Ducati που ναυάγησαν), τότε ο Βρετανός θα έχει κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: θα έχει στη διάθεσή του μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με την οποία θα μπορεί να παλέψει για νίκες, μπαίνοντας σφήνα στους πρώτους και ανεβάζοντας την αξία του στο Πρωτάθλημα. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Όλοι θυμόμαστε το λόγο που η Suzuki αποχώρησε του Πρωταθλήματος. Η οικονομική κρίση είναι εδώ και σε συνδυασμό με το πάντα αδύναμο σχετικά budget του R&D τμήματος της ομάδας, μια τέτοια κίνηση ίσως να μην είναι η ενδεδειγμένη για τον Βρετανό, ο οποίος στα 28 του χρόνια δεν έχει το περιθώριο για ριψοκίνδυνες αποφάσεις. Η επιστροφή της Suzuki είναι ένα πολύ θετικό βήμα για το Πρωτάθλημα, αλλά για να υπάρχει αντίκρισμα θα πρέπει η ομάδα να βάλει βαθειά το χέρι στην τσέπη, ώστε να προσφέρει τα κατάλληλα εξαρτήματα στους οδηγούς της για να φτάσουν τον ανταγωνισμό, να κατεβάζουν χρόνους και να διεκδικούν νίκες. Το αν θα υλοποιηθεί μια τέτοια απόφαση, μόνο το μέλλον θα δείξει...

 

Από την άλλη, ο Crutchlow θα έχει - και πάλι - την επιλογή της Ducati, εκεί όπου θα βρει και τον παλιό του ομόσταυλο στην Tech 3, Andrea Dovizioso. Το έδαφος είναι πρόσφορο και οι πρώτες (αποτυχημένες βέβαια) συνομιλίες έχουν γίνει με τον Βρετανό άσο ήδη από πέρυσι. Η δεύτερη επιλογή φαίνεται σαφώς πιο ελκυστική από την πρώτη. Η Ducati είναι μια ομάδα υπό τη νέα διεύθυνση της Audi, με νέα πρόσωπα που δουλεύουν μεθοδικά το εξελικτικό πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, ο Cal θα έχει και το πλεονέκτημα να βλέπει τη βελτίωση (ή όχι) των κόκκινων του Borgo Panigale, οι οποίοι έχουν προγραμματίσει μια σημαντική αναβάθμιση για το τεστ της Καταλονίας, αλλά και για το αντίστοιχο του Misano (πιθανότατα). Οι κινήσεις αυτές αναμένεται να διορθώσουν τα προβλήματα στις στροφές και την τάση υποστροφής της Desmosedici, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην τελική ευθεία του φετινού Πρωταθλήματος. Η επιλογή της Ducati φαίνεται καλύτερη και για ακόμη έναν λόγο: το επιθετικό στυλ του Βρετανού θα ταιριάξει ενδεχομένως καλύτερα με την ιταλίδα καλλονή, την ώρα που ο ίδιος - πάνω στην Yamaha - προσπαθεί να αντιγράψει το ομαλό οδηγικό στυλ του Jorge Lorenzo. Όπως και να έχει, με το συμβόλαιο του Nicky Hayden να τελειώνει στο τέλος της σεζόν, το ενδεχόμενο να ξαναδούμε το δίδυμο Crutchlow-Dovizioso (στα κόκκινα αυτή τη φορά) είναι πολύ πιθανό.

 

Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την πιθανότητα να παραμείνει εν τέλει ο Βρετανός στην Tech 3. Μπορεί ο ίδιος να αποκάλυψε ότι πιθανότατα θα αντικατασταθεί από τον Pol Espargaro στο τέλος της σεζόν, ωστόσο ο Ισπανός της Moto2 δεν τα πηγαίνει καλά στο φετινό Πρωτάθλημα και με τις μέτριες εμφανίσεις του, ρισκάρει να χάσει την ευκαιρία της Yamaha. Από την άλλη ο Poncharal θέλει να κρατήσει τον Βρετανό στην ομάδα του (Tech 3) και με την άποψη αυτή συμφωνεί "... 200%" το αφεντικό της Monster, Rodney Sacks, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο πρώτος σε συνέντευξή του στο GP-Inside. Το ότι ο Crutchlow μπορεί να οδηγήσει την Yamaha δεν νομίζουμε να αμφισβητείται από κανέναν. Για να κάνει όμως το παραπάνω βήμα, να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες, θα πρέπει και η ομάδα να μπει στη διαδικασία να ακολουθήσει τους πρώτους διδάξαντες: το HRC δίνει στους δορυφορικούς του αναβάτες εργοστασιακή υποστήριξη, ενώ την ίδια φιλοσοφία έχει και η Ducati με τους δικούς της δορυφορικούς αναβάτες. Κάτι τέτοιο θα ικανοποιούσε αναμφίβολα και τον Crutchlow, χωρίς όμως να έχει ακουστεί - για την ώρα - ένα τέτοιο ενδεχόμενο από επίσημα χείλη (λέγε με Lin Jarvis).

 

Ο Βρετανός αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την αξία του φέτος και δείχνει έτοιμος για το επόμενο - μεγάλο - βήμα στην καριέρα του. Θα είναι αυτό στην Ducati ή στη νέα προσπάθεια της Suzuki; Ή μήπως θα παραμείνει στα γνώριμα λημέρια του, πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που την ξέρει, την εμπιστεύεται και με την οποία έχει μπει σφήνα στους fantastic 4;

Γράψτε μας την άποψή σας στα σχόλια της σελίδας!

 

 

Απόψεις του Νίκου Μπλούνα

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Cyril Despres στα μπλε!

« Προηγούμενο άρθρο

Bautista: Είμαι αποφασισμένος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ