• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ακυρώνεται η CRT!
Σε ισχύ ο νέος κανονισμός από το 2014
Νέα 04/07/2013 - 12:14

Ο κανονισμός των CRT θα ακυρωθεί τελείως το 2014, "... και για όσες συμμετοχές χρησιμοποιούν την επίσημη ECU της Magneti Marelli, από τώρα!", όπως αποφάσισε η Επιτροπή Αγώνων. Η Forward Racing, η Avintia, η Ioda και η PBM ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική της Magneti Marelli, η οποία θα είναι υποχρεωτική από την επόμενη σεζόν.

 

Από την άλλη, η ομάδα του Aspar, η Cardion AB και η δεύτερη μοτοσυκλέτα της PBM χρησιμοποιούν για την ώρα ηλεκτρονικά της Aprilia, με την ομάδα του Gresini να προτιμά μια ECU της Cosworth. Ο βασικός λόγος πίσω από την παραπάνω απόφαση, είναι ότι παρά το ότι δεν εφαρμόστηκε ποτέ στα δύο αυτά χρόνια ο κανονισμός, δηλαδή μια άλλη ομάδα να διεκδικήσει τον κινητήρα κάποιας άλλης έναντι 20,000 €, ο κανονισμός αυτός αποτρέπει τα εργοστάσια από το να δίνουν καλούς κινητήρες στις CRT ομάδες. Άλλωστε και μόνο το όνομα CRT υποβάθμιζε τις συμμετοχές αυτές. Με την ακύρωση των CRT, όσες ομάδες συνεχίσουν να αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα πρέπει να αναβαθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους, με τις επιλογές τους να κυμαίνονται ανάμεσα στην Honda των ιδιωτών, στο μοτέρ της Yamaha, στη νέα Desmosedici που θα διαθέτει η Ducati στις ιδιωτικές ομάδες, αλλά και στις Aprilia τις οποίες το εργοστάσιο υπόσχεται ότι θα είναι πολύ δυνατές, ή την Kawasaki που υπόσχεται πνευματικές βαλβίδες στο μοτέρ της ΖΧ-10.

 

Η Επιτροπή Αγώνων - μετά την απόφαση της Yamaha να διαθέσει από του χρόνου ένα μοτέρ της M1 που δεν θα ενέπιπτε στον κανονισμό των CRT - είχε να αποφασίσει ανάμεσα σε δυο ενδεχόμενα:

 

1. Να ακυρωθεί ο κανονισμός για τις CRT και να παραμείνουν δυο μόνο κατηγορίες - από του χρόνου - στο MotoGP: οι κατασκευαστές (εργοστάσια/δορυφορικές ομάδες) και οι μη-κατασκευαστές (ιδιώτες).

 

2. Να προστεθεί μια τρίτη κατηγορία στις δυο υπάρχουσες (κατασκευαστές/CRT): Οι μη-κατασκευαστές.

 

Προφανώς η Επιτροπή προέκρινε την πρώτη επιλογή.

 

Επόμενο άρθρο »

Πρόκληση για τα ελαστικά η Αργεντινή

« Προηγούμενο άρθρο

AGV Pista GP Soleluna

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα