• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati: Τίποτα νεότερο...
... αναφορικά με την OPEN κατηγορία
Νέα 14/01/2014 - 09:57

Η επίσημη θέση της Ducati, σχετικά με το αν θα κατέβει τη νέα αγωνιστική σεζόν ως OPEN συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, είναι ότι για την ώρα δεν υπάρχει κάτι νεότερο επί του θέματος.

 

Οι φήμες από τη γείτονα χώρα έλεγαν ότι ο Gigi Dall'Igna βλέπει με καλό μάτι το ενδεχόμενο να συμμετάσχει η ομάδα το 2014 με OPEN συμμετοχές, με την επαναστατική αυτή κίνηση να σημαίνει ότι οι μοτοσυκλέτες της εταιρείας θα είχαν 24 λίτρα καύσιμο, περισσότερα μοτέρ ανά σεζόν, ίσως ένα νέο πιο μαλακό πίσω ελαστικό, ενώ δεν θα ισχύει και το "πάγωμα" στην εξέλιξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Στα μείον, το γεγονός ότι οι Desmosedici θα πρέπει να χρησιμοποιούν το software της Magneti Marelli και όχι της Ducati.

 

Περισσότερα για το θέμα αυτό, μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ενδιαφέρον έχει σχετική ανακοίνωση από το ιταλικό εργοστάσιο:

 

Ducati θεωρεί ότι είναι σημαντικό να εξερευνήσει τις δυνατότητες της νέας OPEN κατηγορίας και επειδή αυτή θα είναι η μελλοντική τεχνική κατεύθυνση του Πρωταθλήματος. Αυτός είναι και ο λόγος που φέτος θα έχουμε μια μοτοσυκλέτα - με τον Yonny Hernandez της Pramac Racing - στην κατηγορία αυτή. Για την ώρα δεν έχουμε κάτι νεότερο, αναφορικά με τα πλάνα μας για την OPEN κατηγορίακαι οι αναβάτες μας θα διεξάγουν συνεχή συγκριτικά ανάμεσα στην GP13 και GP14 στο πρώτο τεστ της Μαλαισίας από 4 έως και 6 Φεβρουαρίου".

 

Με την τοποθέτησή της αυτή, η Ducati δεν αναιρεί - ούτε βέβαια επιβεβαιώνει - το γεγονός ότι σκέφτεται την πιθανότητα να κατεβεί το 2014 με όλες της συμμετοχές της ως OPEN. Σημείο κλειδί στην απόφασή της θα είναι το επερχόμενο τεστ στην Μαλαισία, που υπό αυτή την οπτική αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον! Εδώ να σημειώσουμε ότι από το 2014, θα τεθεί σε ισχύ και το "πάγωμα" στην εξέλιξη των κινητήρων των εργοστασίων, ένα μειονέκτημα που έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα, που αναφέρουμε παραπάνω.

 

Με δεδομένο λοιπόν το ότι η εργοστασιακή συμμετοχή γίνεται ολοένα και λιγότερο "ελκυστική", συν του ότι η ενιαία ECU ενδεχομένως να γίνει υποχρεωτική στο μέλλον, δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη η κίνηση αυτή της Ducati, η οποία για πρώτη φορά από το 2003 (όταν και μπήκε στο MotoGP) σκέφτεται να κάνει αυτή την αλλαγή.

 

Επόμενο άρθρο »

Dakar 2014: Ειδική 8

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Baker νίκησε τον Marquez στο χώμα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα