• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Gabarrini μιλά για την RCV1000R
Και για τον Scott Redding
Νέα 09/05/2014 - 17:37

Ο πρώην αρχιμηχανικός του Casey Stoner σε Ducati και Honda, Cristian Gabarrini, εμπλέκεται άμεσα με τη νέα OPEN μοτοσυκλέτα του HRC: την RCV1000R!

 

"Βασικά ο ρόλος μου περιλαμβάνει δυο δραστηριότητες. Πρώτον είμαι ο σύνδεσμος ανάμεσα στη δουλειά που κάνουμε στην πίστα και στους μηχανικούς του HRC που δουλεύουν στην πατρίδα τους και δεύτερον βοηθώ τις ομάδες, όσον αφορά στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Τα Σ/Κ δηλαδή, βοηθώ τους αρχιμηχανικούς ώστε να συγκρίνουν δεδομένα και να κατανοήσουν πιο γρήγορα ποια κατεύθυνση πρέπει να πάρουν", σχολίασε.

 

Φυσικά το μεγάλο μειονέκτημα της νέας Production Racer του HRC, είναι η χαμηλή ιπποδύναμη του κινητήρα της, ένα θέμα το οποίο απέφυγε να σχολιάσει ο Ιταλός στη συνέντευξη που έδωσε για λογαριασμό της ομάδας του Gresini.

 

Αντίθετα, ο Gabbarini έκανε μια πρώτη αξιολόγηση της νέας μοτοσυκλέτας, ο καλύτερος αναβάτης της οποίας ήταν ο Redding στο Κατάρ (7ος +32δ), ο Hayden στο Τέξας (11ος +60δ), ο Aoyama στην Αργεντινή (10ος +43δ) και ο Hayden στην Jerez (11ος +35δ).

 

"Η αρχική αξιολόγηση είναι θετική. Περάσαμε την πρώτη φάση - όπου η μοτοσυκλέτα μπαίνει στην πίστα για πρώτη φορά και τότε είναι που φαίνονται τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας κτλ - αρκετά ανώδυνα. Στη συνέχεια εστιάσαμε στο να βελτιώσουμε την απόδοση και στο να βρούμε το καλύτερο δυνατό set-up και για τους τέσσερεις αναβάτες".

 

"Τώρα πλέον κάνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένη δουλειά, με τον κάθε οδηγό ξεχωριστά. Ο Redding για παράδειγμα, αναγκάζεται να είναι με διαφορετικό τρόπο πάνω στη μοτοσυκλέτα, επειδή είναι ψηλός και βαρύς".

 

Στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι όλοι οι κατασκευαστές συμμετέχουν στην εξέλιξη της ECU της OPEN κατηγορίας, ωστόσο το HRC δεν έχει ζητήσει κάτι συγκεκριμένο για την RCV1000R.

 

"Το software προσφέρει ένα συγκεκριμένο αριθμό τροποποιήσεων για κάθε τομέα, π.χ. για το traction control, για το φρένο του κινητήρα, κτλ. Αν κάποια ομάδα κάνει μια πρόταση για περαιτέρω αλλαγές και η Dorna το θεωρήσει απαραίτητο, τότε η αναβάθμιση δίνεται σε όλες τις ομάδες. Για την ώρα δεν έχουμε ζητήσει κάτι, διότι το software μας παρέχει ό,τι χρειαζόμαστε".

 

Όσο για τη γνώμη του για τον Scott Redding; "Πρώτα απ' όλα έχει μια θετική προσέγγιση ως άνθρωπος. Είναι πάντα ανοιχτός να ακούσει τις όποιες συμβουλές. Δουλεύει πολύ στο στυλ οδήγησης, διότι προέρχεται από μια κατηγορία που η ιπποδύναμη ήταν περιορισμένη και είχε συνηθίσει να διατηρεί μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές".

 

"Αντίθετα στο MotoGP πρέπει να συμβιβάζεσαι και να σηκώνεις τη μοτοσυκλέτα πολύ γρήγορα στις εξόδους, αποκτώντας πλεονέκτημα στη φθορά του ελαστικού και στην επιτάχυνση. Αυτό είναι κάτι που όλοι οι οδηγοί (που προέρχονται από τις μικρές κατηγορίες) πρέπει να δουλέψουν".

 

"Παράλληλα, ο Scott είναι πιο ψηλός και πιο βαρύς κι έτσι χρειάζεται ένα συγκεκριμένο set-up, το οποίο φυσικά θα πρέπει να προσαρμόζεται και στο γεγονός ότι είναι πραγματικά πολύ επιθετικός στα φρένα", τόνισε.

 

Να σημειώσουμε εδώ ότι η OPEN Honda του Gresini είναι η μοναδική έκδοση της μοτοσυκλέτας που αγωνίζεται με ανάρτηση της Showa (αντί για Ohlins) και φρένα της Nissin (αντί για Brembo).

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Imola ΕΔ2: Rea 1ος, πολύ κοντά ο Sykes!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Marquez καλύτερος όλων των εποχών!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ