• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αναβαθμίζεται η Honda RCV1000R!
Αλλά όχι πριν το 2015...
Νέα 22/05/2014 - 13:51

Η Honda RCV1000R, η OPEN μοτοσυκλέτα της εταιρείας δηλαδή, θα δεχτεί σημαντικές αναβαθμίσεις - σύμφωνα με πληροφορίες από το «αδελφό» gpone.com - αλλά όχι πριν το 2015!

 

Οι προσδοκίες για την production racer της Honda ήταν κατά πολύ υψηλότερες καθώς ξεκινούσε η φετινή χρονιά, ωστόσο τόσο οι ομάδες που επένδυσαν σ’ αυτήν, όσο και οι αναβάτες που πίστεψαν ότι θα ήταν ανταγωνιστικοί μέσα στις πίστες, διαψεύστηκαν.

 

Η διαφορά της πιο γρήγορης RCV1000R με την πιο αργή RC213V είναι πάνω από εφτά δέκατα και οπωσδήποτε όχι στα τρία μόλις δέκατα, όπως ανακοίνωνε το εργοστάσιο πριν την έναρξη της σεζόν.

 

Από την άλλη, η κυριαρχία της OPEN Yamaha δεν αμφισβητείται από κανέναν και μάλιστα - σύμφωνα πάλι με τους Ιταλούς συναδέλφους - θα αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση για το HRC. Έτσι, από τις αρχές της νέας σεζόν, η OPEN Honda θα πάρει τον κινητήρα της RC213V με τις πνευματικές βαλβίδες, χωρίς όμως το seamless κιβώτιο.

 

Πέρα από τους προφανείς λόγους της βελτιωμένης απόδοσης, η Honda θα προβεί σε μια τέτοια κίνηση και για να προετοιμαστεί για το 2016, χρονιά κατά την οποία θα έχουμε μια κατηγορία και ίδιους κανονισμούς για όλους, συμπεριλαμβανομένης και της ECU.

 

Αν επαληθευθεί αυτή η είδηση το 2015, τότε οι αναβάτες των OPEN Honda θα είναι πολύ ικανοποιημένοι, μιας και με τις πνευματικές βαλβίδες εξομαλύνεται το μεγαλύτερο πρόβλημα της Honda production racer: η επιτάχυνση!

 

Ο Nicky Hayden, αλλά και οι υπόλοιποι οδηγοί της RCV1000R, έχουν επανειλημμένως δηλώσει ότι στην επιτάχυνση είναι που χάνουν πολύ έδαφος σε σχέση με τις εργοστασιακές. Τέλος, η Honda δεν θέλει να περάσει αδιάφορα η φετινή σεζόν για τους αναβάτες της στην OPEN κατηγορία και τους δίνει ένα επιπλέον κίνητρο!

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες λοιπόν, μια αναβαθμισμένη RCV1000R θα είναι έτοιμη προς τα τέλη της σεζόν - πιθανότατα στο Motegi - και θα δοθεί στον αναβάτη που θα έχει τους περισσότερους βαθμούς στο βαθμολογικό πίνακα! Έτσι, το ενδιαφέρον των Hayden, Redding, Aoyama και Abraham ανανεώνεται!

 

Ο καλύτερος από τους παραπάνω θα μπορεί να έχει την αναβαθμισμένη έκδοση από την Ιαπωνία (πιθανότατα) και μέχρι τέλος του Πρωταθλήματος, ενώ η πληροφόρηση που θα δίνει θα είναι πολύτιμη για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του 2015.

 

Επόμενο άρθρο »

IMR CUP στις Αφίδνες

« Προηγούμενο άρθρο

Προτεραιότητα η Honda για τον Pedrosa!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ