• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rabat, Bautista και A.Espargaro συζητούν με τον Aspar!
Τι επιφυλάσσει το μέλλον στους Hayden-Aoyama;
Νέα 07/07/2014 - 09:21

Έχουμε φτάσει περίπου στα μισά της φετινής σεζόν και ο Jorge MartinezAspar” κάνει ένα μίνι απολογισμό αυτής, στο επίσημο site του Πρωταθλήματος.

 

 

Μιλήστε μας για τη χρονιά μέχρι τώρα!

Τον Οκτώβριο οι βλέψεις μας ήταν υψηλές, έχοντας ανακοινώσει τους Nicky Hayden και Hiro Aoyama, μαζί με μοτοσυκλέτα της Honda. Ωστόσο μέχρι στιγμής, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιμέναμε. Είμαστε δεύτεροι και τέταρτοι στην OPEN βαθμολογία, αλλά αναμφίβολα περιμέναμε περισσότερα. Σε χρόνους είμαστε καλύτερα απ’ ότι πέρυσι, αλλά πάλι όλο το MotoGP έκανε άλμα σε απόλυτους χρόνους.

 

Είχε και πρόβλημα με τον καρπό του ο Hayden...

Ο τραυματισμός του Nicky ήταν μεγάλο πρόβλημα για εμάς. Αν και δεν έπεσε, ο τραυματισμός του στο χέρι - που το είχε χειρουργήσει στο τέλος της περασμένης σεζόν - έδειξε το κακό του πρόσωπο. Μέχρι την Jerez τα πράγματα έδειχναν καλά, ο Nicky ήταν δέκατος και μόλις πέντε δευτερόλεπτα πίσω από την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του Dovizioso. Από τότε όμως, η αλήθεια είναι ότι η χρονιά μας είναι δύσκολη κυρίως λόγω του τραυματισμού του Nicky, διότι ως ομάδα και μοτοσυκλέτα, πλησιάζουμε στους στόχους που είχαμε θέσει.

 

Απογοητευτήκατε με την επιλογή της OPEN Honda;

Όχι. Είναι καινούργια μοτοσυκλέτα, δουλεύει καλά και είναι πολύ ανώτερη από οποιαδήποτε CRT περσινή μοτοσυκλέτα. Αυτό που συνέβη όμως, είναι ότι η Yamaha εκμεταλλευόμενη τους κανονισμούς μίσθωσε ένα επιτυχημένο πακέτο στην ομάδα. Αυτή αποδείχτηκε κατά πολύ ανώτερη από τη δική μας, ειδικά με τον Aleix ως αιχμή του δόρατος. Είμαι πεπεισμένος όμως ότι αν όχι φέτος, τότε σίγουρα του χρόνου θα μας δώσουν μια πολύ πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

 

Έτσι δείχνουν τα πράγματα... συζητιέται μάλιστα ότι η αναβαθμισμένη RCV1000R θα φτάσει πριν το τέλος της φετινής σεζόν.

Ναι, η Honda μας είπε ότι η αναβαθμισμένη RCV1000R θα είναι ουσιαστικά μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα χωρίς το seamless κιβώτιο και προφανώς με το software της OPEN κατηγορίας. Αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα, είμαι βέβαιος ότι θα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα εμπρός. Με την έξτρα δύναμη και τους κανονισμούς της OPEN, θα είναι μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Ελπίζω να την δοκιμάσουμε πριν το τέλος της φετινής σεζόν, μιας και θα αποτελέσει μια όαση, στη δύσκολη φετινή χρονιά.

 

Πρόσφατα αποκαλύψατε ότι έχετε ανοιχτές όλες τις επιλογές σας για το ρόστερ της ομάδας το 2015. Τι μπορείτε να μας πείτε γι’ αυτό;

Ναι είναι αλήθεια. Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε και πάλι μαζί μας τον Aleix Espargaro! Τον γνωρίζουμε πολύ καλά, τόσο ως αναβάτη όσο και ως άνθρωπο. Ξέρουμε όμως ότι είναι δύσκολο. Έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών. Θα παλέψουμε για να τον φέρουμε πίσω, αλλά ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση. Διαθέσιμος μπορεί να είναι και ο Alvaro Bautista, ή γιατί όχι και ο Tito Rabat! Έχουμε ήδη μιλήσει και με τους τρεις!

Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω ότι έχουμε διετές συμβόλαιο με τον Nicky, ο οποίος αποτελεί προτεραιότητα για εμάς. Είμαστε πολύ χαρούμενοι μαζί του τόσο ως οδηγό, όσο ως άνθρωπο και επαγγελματία. Ελπίζω το χέρι του να είναι 100% καλά και να είναι μαζί μας. Κοιτάμε όμως όλες μας τις επιλογές. Το ίδιο ισχύει και για τον Aoyama, ο οποίος κάνει καλή σεζόν και είμαστε ικανοποιημένοι μαζί του. Το MotoGP όμως γίνεται πιο γρήγορα μέρα με την ημέρα κι εμείς θέλουμε να έχουμε τις καλύτερες δυνατές επιλογές για το μέλλον!

 

Αν αφήνατε για λίγο το ρόλο σας ως Team Manager, τι θα λέγατε για το MotoGP φέτος;

Πολλά μπορεί να πει κανείς, αλλά θα σταθώ σε δυο πράγματα. Το ένα είναι ο Marc Marquez που αποτελεί αποκάλυψη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Βάζει τη δική του σφραγίδα, κάνοντας απίστευτα πράγματα σε μια εποχή που πολλά έχουν εξισωθεί σχεδόν... σε μια εποχή που πολλές φορές ο πρώτος με τον δέκατο στις κατατακτήριες, έχουν διαφορά μόλις μισό δευτερόλεπτο, αυτός ξεχωρίζει! Το άλλο είναι ο Valentino Rossi. Ένας οδηγός με εννέα Τίτλους, στα 35 του χρόνια και είναι δεύτερος στη βαθμολογία. Πιστεύω ότι αυτό είναι αξιοθαύμαστο και πραγματικά πιστεύω ότι αυτά που κάνει είναι αδιανόητα!

 

Επόμενο άρθρο »

Προετοιμάζεται η Aprilia για την επιστροφή το 2016!

« Προηγούμενο άρθρο

Portimao 2ο σκέλος: Τέταρτη νίκη για Rea!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ