• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2014: Yamaha YZF-R1M
Ό,τι πιο κοντά στην M1 των Rossi-Lorenzo!
Τεστ-Μοντέλα 04/11/2014 - 09:49

Η Yamaha YZF-R1 είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακή, αλλά οι άνθρωποι στην Iwata δεν φάνηκαν να αρκούνται σ’ αυτή και παρουσίασαν στο Μιλάνο την YZF-R1M! Μια αποκλειστική έκδοση της R1, που σύμφωνα με τη Yamaha είναι ό,τι πιο κοντινό έχει υπάρξει στην αγωνιστική M1 της εταιρείας στο MotoGP!

Ο κινητήρας crossplane στα 998cc - CP4 όπως τον ονομάζει η εταιρεία - είναι ο ίδιος με το βασικό μοντέλο, τα φέρινγκ είναι από ανθρακόνημα, ενώ υπάρχει κι ένα σύστημα απόκτησης δεδομένων, που εκμεταλλεύεται το Global Positioning System (GPS).

Φυσικά η R1M απολαμβάνει όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που έχει εξελίξει η Yamaha, όπως traction control, slide control, launch control, wheel-lift control και anti-locking φρένα. Την ιδανική συνεργασία όλων, φροντίζει η μονάδα IMU (Inertia Measurement Unit). Γνωρίζοντας πως κινείται η μοτοσυκλέτα, στη συνέχεια η R1M μπορεί να προσαρμοστεί στο πως αποκρίνεται στον αναβάτη και στο δρόμο, μέσω του κινητήρα, της ανάρτησης και των φρένων.

Στο στάνταρ εξοπλισμό, η Yamaha έχει προσθέσει το CCU (Communication Control Unit) που επιτρέπει στον οδηγό να κατεβάζει την τηλεμετρία και δεδομένα GPS μέσω wifi και να κάνει upload ρυθμίσεις στον υπολογιστή της R1M.

Από τα πλούσια ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας, ξεχωρίζουμε το Slide Control System, ένα καινοτόμο σύστημα που έρχεται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, κατευθείαν από το μαγικό χώρο του MotoGP και την M1!

Αυτό συνεργάζεται με την IMU και όταν υπάρξει γλίστρημα σε επιτάχυνση υπό κλίση, η ECU επεμβαίνει και διαχειρίζεται τη δύναμη του κινητήρα, ώστε να μειωθεί το γλίστρημα. Μπορεί να ρυθμιστεί και από τον αναβάτη.

Τέλος, υπάρχει φυσικά και το QSS (Quick Shift System) που κόβει την αντίδραση του κινητήρα, ώστε ο οδηγός να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και χωρίς να χρησιμοποιεί συμπλέκτη.

Στην παραγωγή θα βγουν μόνο 500 μοτοσυκλέτες! 

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Ducati Diavel Titanium

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2014: Yamaha YZF-R1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ