• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2
Η απόλυτη μοτοσυκλέτα δρόμου;
Τεστ-Μοντέλα 06/11/2014 - 12:02

Η Kawasaki παρουσίασε στο Μιλάνο - στην Έκθεση EICMA - την Kawasaki Ninja H2, την έκδοση δρόμου δηλαδή της Kawasaki Ninja H2R.

Το εμπορικό μοντέλο βασίζεται στον ίδιο εν σειρά, τετρακύλινδρο, κινητήρα των 998cc με υπερσυμπιεστή, ο οποίος θα αποδίδει 207 άλογα - στις 11.000σαλ - με ram air και 197 χωρίς (ίδιες στροφές). Θυμίζουμε ότι η Ninja H2R έφτανε τα 305 άλογα!

Οι δυο διαφορετικές εκδόσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες και η έκδοση δρόμου έχει τα ίδια ηλεκτρονικά που βρίσκουμε και στην H2R. Η ροπή του μοντέλου φτάνει στα 13,6kg στις 10.500σαλ.

Το Traction Control της Kawasaki (KTRC) είναι τριών επιπέδων - το κάθε ένα έχει άλλα τρία επίπεδα - με το πρώτο να προορίζεται για την πίστα, το δεύτερο για το δρόμο και το τρίτο για συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση. Υπάρχει ξεχωριστή επιλογή για βροχή, η οποία όταν επιλεχθεί μειώνει την απόδοση του κινητήρα κατά 50%, προσαρμόζοντας ανάλογα και την απόκριση του γκαζιού.

Το Kawasaki Launch Control βοηθά τον οδηγό να κάνει ιδανικό ξεκίνημα από στάση, αποτρέποντας σπινάρισμα του πίσω τροχού ή σούζα. Το Kawasaki Engine Brake Control, επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει αυτός το φρένο του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού, μια ιδιαίτερα χρήσιμη επιλογή για μέσα στην πίστα!

To Kawasaki Anti-Locking Σύστημα φρένων, έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας με υπερσυμπιεστή και παρεμβαίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά στα φρένα, βοηθώντας παράλληλα στο να μη σηκωθεί πολύ ψηλά ο πίσω τροχός, όταν ο οδηγός πατήσει με δύναμη το φρένο.

Το Quick-Shifter της Kawasaki υπάρχει, αλλά θα θέλαμε να επιτρέπει και το κατέβασμα των ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, όπως κάνει με το ανέβασμα. Τέλος, το αμορτισέρ τιμονιού της Ninja H2 προέρχεται από την Ohlins και είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται η μοτοσικλέτα.

Με βάρος στα 238 κιλά, δεν είναι ακριβώς η πιο ελαφριά superbike που έχουμε δείξει από το site μας, αν και είμαστε σίγουροι ότι ελάχιστοι θα είναι αυτοί που θα προσέξουν τα παραπανίσια κιλά, όταν πάρουν μια γεύση από τον turbo κινητήρα! Επιπρόσθετα, είμαστε σίγουροι ότι ελάχιστα από τα μοντέλα που θα πωληθούν θα μείνουν στα 200 άλογα, καθώς τα 300 - με λίγη προσπάθεια - δεν θα είναι δύσκολος στόχος.

Στα συν, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση από την KYB και ταφρένα της Brembo με δίσκους 330χιλ μπροστά και 250χιλ πίσω. Φυσικά η Kawasaki Ninja H2 θα βγει σε περιορισμένους αριθμούς, ενώ όπως μπορείτε να δείτε, δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να πάρετε για βόλτα την/τον αγαπημένη/ο σας καθώς υπάρχει χώρος μόνο για έναν αναβάτη!

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Aprilia RSV4 RR

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2014: BMW S1000XR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ