• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Η καλύτερη εμπειρία
Που είχα πάνω σε μοτοσυκλέτα!
Νέα 05/12/2014 - 12:15

Έτοιμος να κολυμπήσει στα βαθιά νερά της μεγάλης κατηγορίας, προερχόμενος από την μικρότερη σε κυβικά κατηγορία της Moto3, ο Jack Miller έχει ήδη πάρει μέρος στα τεστ στη Valencia και στη Sepang.

Στη Μαλαισία, ο οδηγός από το Queensland οδήγησε την πελατειακή Honda για πρώτη φορά, πριν ξεκινήσει το ταξίδι του με τη νέα του ομάδα CWM-LCR HONDA το 2015.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξη που έδωσε ο 19χρονος Αυστραλός στο motogp.com, κατά τη διάρκεια της διαμονής του στο νοσοκομείο, μετά την πρόσφατη επέμβαση που έκανε στο δεξί του ώμο.

Jack, βρισκόμαστε και πάλι στο νοσοκομείο, καταρχήν πως αισθάνεσαι;

Νιώθω σαν να είναι το δεύτερο σπίτι μου. Σίγουρα αισθάνομαι πιο ελαφρύς στη δεξιά μεριά του σώματός μου, καθώς ο Dr. Mir αφαίρεσε 7 βίδες και 2 πλάκες.

Πες μας, πως ξεκίνησε η όλη ιστορία με το ατύχημά σου;

Πρώτα έσπασα τον ώμο μου στη Moto3 το 2012. Μετά τον έσπασα ξανά στην Indianapolis πέρυσι, αλλά ολοκλήρωσα την χρονιά. Ωστόσο δεν είχε επουλωθεί τελείως και η πλάκα λύγισε. Πέρυσι, έπεσα στο τεστ της Jerez στο τέλος του χρόνου και η πλάκα έφυγε απ τη θέση της και το οστό έσπασε σε 2 κομμάτια σαν ένα κομμάτι ξύλου. Πέρυσι μπήκα και πάλι στο χειρουργείο και ουσιαστικά έβαλαν 2 βίδες σε κάθε μεριά του οστού για να μπορέσει να είναι πάλι λειτουργικό. Φέτος, επειδή οι βίδες δεν ήταν τοποθετημένες μέσα στο οστό δεν ήταν ποτέ σταθερό και έτσι, προς το τέλος της σεζόν άρχισε να υπάρχει μια χαλάρωση και ένα εμφανές εξόγκωμα στο πάνω μέρος του ώμου μου. Είναι πολύ καλό να είμαι και πάλι στο 100% των δυνατοτήτων μου. Θα περιμένουμε μερικές μέρες να επουλωθεί η πληγή και μετά θα αρχίσουμε τις προπονήσεις για το 2015.

Θα είσαι 100% έτοιμος για το τεστ στη Sepang το Φεβρουάριο;

Το ελπίζω, έχουμε αρκετό καιρό έως τότε. Είμαι χαρούμενος που έχουμε ήδη κάνει ένα τεστ στη συγκεκριμένη πίστα. Ήταν ωραία και αρκετά ζεστά (γελάει), αλλά το ευχαριστήθηκα αρκετά. Ήταν η καλύτερη εμπειρία μου πάνω σε μηχανή. Στις ευθείες πάμε πολύ γρηγορότερα σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα της Moto3 και μένω λιγότερο χρόνο κάτω απ τη ζελατίνα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!

Συγκρίνοντας τη Moto3 με τη MotoGP μοτοσυκλέτα, έχεις να διαχειριστείς 200 άλογα ιπποδύναμη περισσότερη σε σχέση με πριν. Αυτό ήταν πραγματικά ένα σοκ για σένα στο πρώτο τεστ, στη Βαλένθια;

Ήταν, σίγουρα. Αλλά ή νέα μοτοσυκλέτα που οδήγησα στην Μαλαισία είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι ένα βήμα παραπάνω, είναι καταπληκτική. Ακόμη δεν χρησιμοποιούμε τον έλεγχο σούζας (anti-wheelie) ή το traction control (για να έχουμε μία αρχική αίσθηση της μοτοσυκλέτας χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα), αλλά αυτό σε ορισμένα σημεία μας περιορίζει και έχουμε πολύ σπινάρισμα στον πίσω τροχό. Έχοντας μεγαλώσει οδηγώντας σε χωμάτινες πίστες, διασκεδάζω πάρα πολύ το γεγονός ότι έχω τη δυνατότητα να πειραματιστώ με τη δύναμη και τη θέση του σώματος μου, ώστε να πάρω το καλύτερο δυνατό στις εξόδους των στροφών!

Επόμενο άρθρο »

SBK: Ο Salom στη Pedercini

« Προηγούμενο άρθρο

Στα Βρετανικά Speedway ο Σίσσης!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ