• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε την Πρωταθλήτρια Aprilia RSV4 του ΠΠΤ
Στην πίστα των Μεγάρων
Τεστ-Μοντέλα 15/12/2014 - 20:46

Του Δημήτρη Διατσίδη 

Φωτογραφία: IGF Productions: Γιώργος Φιωτάκης, Ιωάννα Φιωτάκη

Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος SHOEI NXR, φόρμα IXS, μπότες SIDI (όλα Tzortzopoulos.gr)

 

Ο Σάκης Συνιώρης και η ομάδα του κέρδισαν τον Τίτλο στη μεγάλη κατηγορία Superstock του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας το 2014, με την Aprilia RSV4 Factory APRC που αναμφισβήτητα είναι μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα.

Πέρα από αυτό η χιλιάρα V-4 είναι μια καταπληκτική αγωνιστική με μικρές διαστάσεις που θυμίζει περισσότερο καθαρόαιμη δίχρονη 250αρα, αφού άλλωστε ο σχεδιασμός του πλαισίου της έχει μεγάλη σχέση με την παρουσία της εταιρίας στην πρώην μεσαία κατηγορία του MotoGP και τα πολλά Πρωταθλήματα που πήρε εκεί.

 

Το “γουργουρητό” του κινητήρα έχει την ιδιαιτερότητα των τετρακύλινδρων σε σχήμα V μοτέρ, που τα τελευταία χρόνια μόνο η Aprilia χρησιμοποιεί στα Superbike. Τα ηλεκτρονικά της είναι υψηλού επιπέδου και ήταν ρυθμισμένα από τον Χρήστο Φράγκο τέλεια για τις συνθήκες της πίστας των Μεγάρων.

Τα περιφερειακά είναι βέβαια κορυφαία, με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και ελαφριές ζάντες να συμπληρώνουν ένα ιδανικό σύνολο για να ευχαριστηθεί κανείς σπορ οδήγηση.  

 

Στους λίγους σχετικά γύρους που κάναμε στην πίστα, αποκομίσαμε μια ωραία αίσθηση από την Πρωταθλήτρια του 2014, ιδιαίτερα στον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων. Το μοτέρ με 178 ίππους στη νορμάλ μορφή και με καμιά 10-12 παραπάνω στην αγωνιστική, δεν είναι το πιο δυνατό της κατηγορίας, αλλά η απόδοσή του είναι γλυκιά και το κυριότερο μπορεί μέσω του συνόλου να βγάζει τέλεια αυτήν την ιπποδύναμη στην άσφαλτο, χωρίς να χρειάζεται πολύ επέμβαση από τα ηλεκτρονικά.

Στο άφημα των φρένων στο τέλος της ευθείας η είσοδος στην στροφή γίνεται εύκολα και με την RSV4 Factory να ακολουθεί ακριβώς τη γραμμή που επιλέγεις. Μέσα στη στροφή η αίσθηση μοναδική και στην έξοδο τα σλικ Dunlop που φορούσε έσπρωχναν τη μοτοσυκλέτα προς την επόμενη στροφή.

 

Μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που - έτσι κι αλλιώς λόγω των κανονισμών της Superstock κατηγορίας – είναι πολύ οντά σε αυτήν της παραγωγής, είναι το καλύτερο παιχνίδι σε track day και εμείς, όπως και όλοι οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι που βρεθήκαμε στη συγκεκριμένη παρουσίαση, είχαμε στο τέλος ένα τεράστιο χαμόγελο για την εμπειρία και όλοι ευχαριστήσαμε τον Σάκη Συνιώρη και την ομάδα του για την ιδέα της παρουσίασης αυτής.

Ο ίδιος μας υποσχέθηκε ότι και του χρόνου θα κάνουμε την αντίστοιχη βόλτα και μάλιστα με τη νέα Aprilia RSV4 (αυτή των 200 ίππων νορμάλ!) που με τη βοήθεια της Piaggio Hellas θα δούμε και στις Ελληνικές πίστες.

 

Επόμενο άρθρο »

SUZUKI GSX 1300R HAYABUSA

« Προηγούμενο άρθρο

Dominator SS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ