• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK 2015: Μια χρονιά αλλαγών!
Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η νέα σεζόν
Νέα 23/12/2014 - 13:54

Κάθε σεζόν είναι διαφορετική και αρκετά πράγματα αναμένεται να αλλάξουν τη νέα σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, μια σεζόν πολύ διαφορετική από την προηγούμενη.

Κάποιοι αναβάτες έφυγαν, άλλοι ήρθαν στο Πρωτάθλημα, οι κανονισμοί άλλαξαν, ενώ πρέπει να υπολογίσουμε και αρκετές άλλες παραμέτρους, που συνθέτουν μια τελείως διαφορετική χρονιά που έρχεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Όλες οι αλλαγές θα επηρεάσουν - είτε σε μικρό, είτε σε μεγάλο βαθμό - τις ομάδες, τους αναβάτες και τους κατασκευαστές. Πριν από περίπου δυο μήνες, ο Sylvain Guintoli πήρε τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο στα SBK και θα ξεκινήσει τη νέα σεζόν, υπερασπιζόμενος τον Τίτλο του πάνω σε μια τελείως διαφορετική μοτοσυκλέτα.

Ο 32χρονος αναβάτης άλλαξε ομάδα και θα αγωνίζεται με μοτοσυκλέτα της Honda το 2015, ενώ δίπλα του θα βρίσκεται ο Πρωταθλητής της κατηγορίας Supersport, Michael van der Mark, την ώρα που ο πιστός αναβάτης της Honda, ο Jonathan Rea, συμφώνησε και θα αγωνίζεται πάνω σε μοτοσυκλέτα της KRT από τη νέα σεζόν.

Για πρώτη φορά από το 2009, δεν θα υπάρχει εργοστασιακή ομάδα της Aprilia, με την Red Devils Team να επωμίζεται την ευθύνη να χτίσει πάνω στην επιτυχία της Aprilia. Ο Leon Haslam και ο νεοφερμένος στα SBK Jordi Torres, είναι οι δυο που επιλέχθηκαν να οδηγήσουν τη νέα RSV4 του Ιταλού κατασκευαστή.

Ίσως η μόνη ομάδα που δεν θα κάνει σχεδόν καμμία αλλαγή, είναι αυτή της Ducati. Οι αναβάτες της ομάδας παραμένουν επίσης οι ίδιοι και τόσο ο Davide Giugliano, όσο και ο Chaz Davies, ανυπομονούν να δουν τις δυνατότητες της 1199 Panigale R του 2015, μιας μοτοσυκλέτας που έχει προσαρμοστεί στους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν τη νέα σεζόν.

Πολλές οι αλλαγές και στην Crescent Suzuki, η οποία καλωσορίζει τον Randy de Puniet, έναν αναβάτη που έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στο MotoGP. Παράλληλα, ο Alex Lowes - ο οποίος παραμένει στην ομάδα που εδρεύει στην Αγγλία - θα έχει καινούργιους μηχανικούς δίπλα του, ενώ επιστρέφει στην ομάδα και ο Pete Jennings ως αρχιμηχανικός του Βρετανού αναβάτη.

Ο Toni Elias και ο Ayrton Badovini θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος της JR, ενώ ο Nico Terol και ο Ιταλός Matteo Baiocco θα αγωνιστούν πάνω σε 1199 Panigale μοτοσυκλέτες της Team Althea. H EBR επιστρέφει στη δράση με οδηγούς τους Niccolo Canepa και Larry Pegram. Ο τελευταίος θα εκτελεί και χρέη Team Managerγια την ομάδα που θα εξακολουθήσει να έχει την έδρα της στη Βόρεια Ιταλία.

Η BMW Motorrad Italia επιβεβαίωσε τον Sylvain Barrier ως τον μοναδικό της αναβάτη για το 2015, την ώρα που δεν υπάρχουν ακόμα νέα για την MV Agusta αν και η ομάδα ήταν στο τεστ της Jerez με τον Leon Camier. Επιπρόσθετα, για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Kawasaki θα παρέχει εργοστασιακή υποστήριξη και σε δεύτερη ομάδα, την Pedercini Kawasaki που θα έχει στις τάξεις της τον David Salom, τον πρωταθλητή δηλαδή της κατηγορίας EVO το 2014.

Ο θριαμβευτής της κατηγορίας Superstock, Leandro “Tati” Mercado, επιστρέφει στο Πρωτάθλημα με την Barni Racing, που κάνει το ντεμπούτο της στα SBK. Η ομάδα θα αγωνίζεται με Ducati. Στη λίστα των νεοφερμένων θα πρέπει να προσθέσουμε και τον Γάλλο Christophe Ponsson, με τον νεαρό Γάλλο να αγωνίζεται με την Grillini Racing.

Τον Γενάρη ξεκινά μια έντονη περίοδος δοκιμών για τις ομάδες και τους αναβάτες, προτού ταξιδεύσουν στο Phillip Island της Αυστραλίας, για τον εναρκτήριο αγώνα μιας σεζόν, που την αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία κι ενδιαφέρον.

Επόμενο άρθρο »

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!

« Προηγούμενο άρθρο

Albesiano: Δώσαμε στον Marco 2 επιλογές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ