• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2015: Έξι πράγματα
που αξίζουν την προσοχή μας
Νέα 08/01/2015 - 16:02

1. Οι rookies της μεγάλης κατηγορίας

Μπορεί φέτος, σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια (2006 ο Pedrosa, 2008 ο Lorenzo, 2010 ο Spies, 2013 ο Marquez) να μην ανεβαίνει κανείς Πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι οι τέσσερεις νεοφερμένοι αποτελούν αμελητέα ποσότητα.

Ο μόνος rookie που θα έχει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα τη νέα σεζόν, είναι ο Maverick Vinales ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto3 το 2013 και νικητής τεσσάρων αγώνων στη Moto2 πέρυσι. Ο Vinales υπέγραψε με την εργοστασιακή ομάδα της Suzuki. Ο Jack Miller τόλμησε να κάνει ένα μεγάλο άλμα από την Moto3 στη μεγάλη κατηγορία, με τον Αυστραλό άσο να έχει στη διάθεσή του το 2015, την αναβαθμισμένη OPEN μοτοσυκλέτα του HRC. Για πολλούς, αν ο Αυστραλός κερδίσει το στοίχημα, αυτό θα αποδείξει ότι η μεσαία κατηγορία ενδεχομένως να μην έχει λόγω ύπαρξης. Οι άλλοι δυο rookies προέρχονται από το χώρο των SBK. Ο 28χρονος Eugene Laverty έχει κερδίσει αγώνες στα SBK για τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές. Θεωρείται εξαιρετικά προσαρμόσιμος αναβάτης και τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται δίπλα στον Nicky Hayden, στην ομάδα του Aspar με OPEN Honda. Ο Loris Baz είναι 21 χρονών και έχει κερδίσει και αυτός αγώνες στα SBK. Το 2015 θα είναι στην Forward Racing, στην ομάδα που κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης OPEN μοτοσυκλέτας με τον Aleix Espargaro.

2. Οι Redding και Crutchlow σε δορυφορικές Honda

Μπορεί να πέρασε από πολλά κύματα, ωστόσο ο Scott Redding - ο δεύτερος καλύτερος αναβάτης της OPEN κατηγορίας - κατάφερε να κάνει πραγματικότητα αυτό που ήθελε, δηλαδή να αγωνίζεται το 2015 πάνω σε εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Honda. Αφενός το σύνολο της RC213V δεν χωρά καμία αμφιβολία για την αξία του, το ερωτηματικό όμως έγκειται στην ομάδα της Marc VDS που θα κάνει το ντεμπούτο της στην κατηγορία. Ο Redding έχει συνεργαστεί με την ομάδα στα τέσσερα χρόνια παρουσίας του στη Moto2, ωστόσο τα νέα μέλη που έχουν προσληφθεί για την ομάδα στη μεγάλη κατηγορία, θα χρειαστούν χρόνο για να δεθούν μεταξύ τους. Εν τω μεταξύ, ο Cal Crutchlow εμφανίζεται αποφασισμένος να αποδείξει σε όλους ότι δεν ξέχασε να οδηγεί μοτοσυκλέτα, μετά την κάτω του μετρίου χρονιά που είχε στη Ducati. Ο Βρετανός, το όνειρο του οποίου να γίνει εργοστασιακός αναβάτης μετατράπηκε σε εφιάλτη, επιστρέφει το 2015 ως δορυφορικός οδηγός και θα προσπαθήσει να επαναλάβει τις εμφανίσεις του 2013 πάνω στην RC213V του, με την ομάδα της CWM-LCR Honda.

3. Πόσο (ακόμα) καλύτεροι θα παρουσιαστούν οι Marquez και Rossi;

Ο Marc Marquez και ο Valentino Rossi ήταν οι δυο κορυφαίοι αναβάτες του 2014, ωστόσο και οι δυο τους έχουν τα περιθώρια να παρουσιαστούν ακόμα καλύτεροι φέτος. Στις 17 Φεβρουαρίου ο Marquez κλείνει τα 22 του χρόνια και απέχει αρκετά από τα 36 του Valentino Rossi. Ο τελευταίος πιστεύει ότι με έναν χρόνο εμπειρίας στο MotoGP, ο Silvano Galbusera θα παρουσιαστεί ακόμα καλύτερος φέτος, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρει η Yamaha το νέο της seamless κιβώτιο και στα κατεβάσματα. Οι δυο αυτοί παράγοντες θα δώσουν καινούργια ώθηση στον Vale, ο οποίος θα κυνηγήσει τον δέκατο Τίτλο της καριέρας του! Για να το καταφέρει αυτό, θα πρέπει να ξεπεράσει το εμπόδιο του Marquez, ο οποίος αν και εξέφρασε τις αμφιβολίες του για την κατεύθυνση που έχει πάρει η RC213V του 2015, είναι βέβαιο ότι και τη νέα σεζόν θα είναι το μεγάλο φαβορί για τον Τίτλο, τουλάχιστον μέχρι το 2016 όταν και θα αλλάξουν πολύ οι ισορροπίες.

4. Πόσο ανταγωνιστικοί θα είναι η νέα OPEN Honda;

Η μεγάλη απογοήτευση της σεζόν που μας πέρασε, ήταν η απόδοση της OPEN Honda. Την ώρα που η OPEN Yamaha έπαιρνε ένα βάθρο (και μια pole position) στα χέρια του Aleix Espargaro, το καλύτερο αποτέλεσμα της RCV1000R ήταν η έβδομη θέση. Οι άνθρωποι της Honda είχαν αφήσει να εννοηθεί ότι η μοτοσυκλέτα τους ήταν μόλις 0,3δ πιο αργή από την εργοστασιακή και αυτό ανέβασε τον πήχη των προσδοκιών από τους φιλάθλους, τις ομάδες αλλά και τους ίδιους τους αναβάτες. Ευτυχώς για όλους, η Honda αποφάσισε να αναβαθμίσει την OPEN μοτοσυκλέτα της, η οποία από φέτος θα έχει πνευματικές βαλβίδες και νέα ονομασία: RC213V-RS. Η νέα μοτοσυκλέτα δεν θα έχει το seamless κιβώτιο και θα αγωνίζεται με την ενιαία ECU της Dorna.

5. Τι μπορούν να κάνουν οι νεοφερμένοι Aprilia και Suzuki;

Η Suzuki και η Aprilia επιστρέφουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και θα αγωνίζονται στη μεγάλη κατηγορία ως εργοστασιακές συμμετοχές, αλλά με τις παραχωρήσεις της OPEN κατηγορίας (όπως ακριβώς η Ducati φέτος). Βάσει των πρώτων (πολύ αρχικών) συμπερασμάτων, η Suzuki θα παλεύει να μπει μέσα στη δεκάδα με δεδομένο ότι θα ξεπεράσει τα θέματα αξιοπιστίας που ταλαιπώρησαν τον De Puniet στη Valencia. Όσο για την Aprilia, η πρόοδός της θα εξαρτηθεί από την ταχύτητα που θα καταφέρει να δώσει στην πρώην CRT επιπέδου ART μοτοσυκλέτα της. Η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα του εργοστασίου θα ντεμπουτάρει το 2016.

6. Οι αλλαγές στους κανονισμούς...

Για να είμαστε ειλικρινείς, οι δραστικές αλλαγές θα λάβουν χώρα το 2016, Αυτά που αλλάζουν φέτος είναι το βάρος των μοτοσυκλετών, πέφτει κατά 2kg στα 158 συνολικά, ενώ τα εργοστάσια (Honda, Ducati, Yamaha) θα σταματήσουν την εξέλιξη του δικού τους software την 1η Ιουλίου, ώστε να ξεκινήσει η εξέλιξη του ενιαίου που θα έχουν όλοι από το 2016. Να σημειωθεί ότι η Aprilia και η Suzuki θα έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν μέχρι τέλους την εξέλιξη του δικού τους software. Τέλος, μια μικρή αλλαγή για φέτος αφορά στην τιμωρία που θα έχει όποιος αναβάτης ξεπεράσει τους διαθέσιμους κινητήρες. Μέχρι πέρυσι, θα ξεκίναγε από την pit lane με καθυστέρηση δέκα δευτερολέπτων. Φέτος θα ξεκινάει με καθυστέρηση πέντε δευτερολέπτων.

Επόμενο άρθρο »

Dall’Igna: Θέλω μια νίκη μέσα στο ’15!

« Προηγούμενο άρθρο

SUZUKI MotoGP Team 2015

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα