• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το MotoGP γίνεται πιο γρήγορο!
14 νέα ρεκόρ πίστας τα τελευταία δυο χρόνια!
Νέα 12/01/2015 - 13:43

Οι μοτοσυκλέτες του MotoGP συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ ταχύτητας, καθώς μόνο πέρυσι είχαμε εννέα συνολικά νέα ρεκόρ πίστας, στους 18 συνολικά αγώνες της σεζόν.

Έξι από αυτά τα πέτυχε το φαινόμενο του Πρωταθλήματος, ο Marc Marquez, ο οποίος πλέον έχει αντικαταστήσει τον ομόσταυλό του, Dani Pedrosa, ως ο αναβάτης που κατέχει τα πιο πολλά (8) ρεκόρ πίστας στο νυν Ημερολόγιο Αγώνων.

Το θέμα είναι ότι τα τελευταία δυο χρόνια έχουν γίνει 14 νέα ρεκόρ πίστας και με δεδομένο ότι από φέτος το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας πέφτει κατά δυο κιλά, αναρωτιέται κανείς τι πρέπει να γίνει για να μένουν εντός ορίων πίστας οι ολοένα και ταχύτερες πρωτότυπες μοτοσυκλέτες!

Εδώ να προσθέσουμε ότι από το 2016, τα δυο εργοστάσια που κυριαρχούν στο Πρωτάθλημα - δηλαδή η Honda και η Yamaha - θα έχουν στη διάθεσή τους δυο λίτρα περισσότερο καύσιμο απ’ ότι πέρυσι και φέτος.

Τα προηγούμενα χρόνια, η μείωση στο καύσιμο ήταν ο βασικός τρόπος του διοργανωτή για να περιορίσει την απόδοση. Τι θα γίνει λοιπόν από εδώ και πέρα;

Το φημολογούμενο όριο στις στροφές έχει παραμείνει εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα αυτό, δηλαδή μόνο φημολογούμενο. Ωστόσο οι μεγάλες αλλαγές που περιμένουμε το 2016 - η ενιαία ECU και η αλλαγή από ελαστικά της Bridgestone σε αντίστοιχα της Michelin - ίσως αποτελέσουν ευκαιρία για να πέσει η απόδοση.

Τα ελαστικά άλλωστε έχουν και το μεγαλύτερο «μερίδιο» στα ρεκόρ που συνεχώς σπάζουν τα τελευταία χρόνια και από εκεί θα ξεκινήσει κανείς, αν θέλει να περιορίσει τους ξέφρενους ρυθμούς του MotoGP.

Ωστόσο μόνο εύκολο δεν είναι να ζητήσεις από έναν κατασκευαστή να ετοιμάσει πιο «αργά» ελαστικά, ειδικά αν σκεφτεί κανείς την αρνητική δημοσιότητα που πήρε η Pirelli για τα ελαστικά της στην F1.

Παράλληλα, με τα εργοστάσια να συμμετέχουν στην εξέλιξη της ECU, μάλλον οι ταχύτητες δεν πρόκειται να πάρουν την κατιούσα, εκτός κι αν η Dorna ορίσει ότι κάποια κομμάτια του software δεν θα μπορούν να τα τροποποιούν οι κατασκευαστές.

Παρακάτω ακολουθεί η λίστα με τα ρεκόρ πίστας:

Losail: Casey Stoner Ducati 2008 (1:55.153)
Circuit of the Americas: Marc Marquez Honda 2014 (2:03,575)
Termas de Río Hondo: Dani Pedrosa Honda 2014 (1:39,233)
Jerez: Jorge Lorenzo Yamaha 2013 (1:39,565)
Le Mans: Marc Marquez Honda 2014 (1:33,548)
Mugello: Marc Marquez Honda 2013 (1:47,639)
Catalunya: Marc Marquez Honda 2014 (1:42,182)
Assen: Dani Pedrosa Honda 2012 (1:34,548)
Sachsenring: Dani Pedrosa Honda 2011 (1:21,846)
Indianapolis: Marc Marquez Honda 2014 (1:32,831)
Brno: Dani Pedrosa Honda 2014 (1:56,027)
Silverstone: Dani Pedrosa Honda 2013 (2:01,941)
Misano: Jorge Lorenzo Yamaha 2011 (1:33,906)
Aragon: Dani Pedrosa Honda 2013 (1:48,565)
Motegi: Jorge Lorenzo Yamaha 2014 (1:45,350)
Phillip Island: Marc Marquez Honda 2013 (1:28,108)
Sepang: Marc Marquez Honda 2014 (2:01,150)
Valencia: Marc Marquez Honda 2014 (1:31,515)

 

Ο Marc Marquez κατέχει τα οχτώ από τα 18 ρεκόρ, με τον Dani Pedrosa να έχει έξι, τον Jorge Lorenzo τρία και τον Casey Stoner ένα. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές, η Honda έχει τα 14 από τα 18, με τη Yamaha να έχει τρία και τη Ducati ένα.

Επόμενο άρθρο »

Βρώμικο παιχνίδι

« Προηγούμενο άρθρο

Είναι περίεργοι στη Yamaha!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ