• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Πιο επιθετικός ο νέος κινητήρας!
Έχουμε ακόμα δουλειά, είναι δύσκολη να την οδηγείς
Νέα 05/02/2015 - 17:06

Με το τέλος της σημερινής ημέρας, ο Marc Marquez έπεσε στην τρίτη θέση της λίστας με τους χρόνους, συνεχίζοντας να δοκιμάζει τη μοτοσυκλέτα που αποτελεί τη «μέση λύση» ανάμεσα στο μοντέλο του 2014 και σ’ αυτό το 2015.

 

Ο Ισπανός ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλον σήμερα - 67 στο σύνολο - και βγήκε στην Sepang με δυο μοτοσυκλέτες: μια μαύρη και μια με τα κανονικά χρώματα της ομάδας. Το γεγονός όμως παραμένει ότι ο Marquez χαρακτήρισε «... επιθετική και δύσκολη στην οδήγηση» τη μοτοσυκλέτα του 2015.

 

«Ο χαρακτήρας της νέας μοτοσυκλέτας είναι διαφορετικός. Έχουμε δουλειά σ’ αυτόν τον τομέα, διότι είναι δύσκολη να την οδηγείς, αν και οι δυνατότητές της είναι μεγάλες. Ήδη από σήμερα δοκιμάσαμε μερικά πράγματα που θα μας βοηθήσουν σ’ αυτό».

 

«Είναι λίγο πιο επιθετικός, όχι πολύ, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά και κυρίως στις χαμηλές. Σήμερα έριξα το βάρος σε μια μοτοσυκλέτα - αυτή που μου άρεσε περισσότερο χτες - κι έκανα πολλούς γύρους. Το πρωί δοκιμάσαμε στησίματα για τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και κάποια διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση».

 

«Το απόγευμα δουλέψαμε πολύ με τα ηλεκτρονικά, μια πιο αργή διαδικασία που απαιτεί περισσότερο χρόνο και περισσότερους γύρους. Ήταν η ίδια μοτοσυκλέτα με διαφορετικά φέρινγκ και οι δυο ήταν η καινούργια πρωτότυπη».

 

«Αύριο θα δούμε αν αυτή είναι καλύτερη ή όχι, από αυτήν του 2014. Πιστεύω όμως ότι μ’ αυτή έχουμε πολλές δυνατότητες, απλά πρέπει να κινηθούμε στο σωστό δρόμο».

 

Ένα από τα πλεονεκτήματα της νέας μοτοσυκλέτας, του συνδυασμού δηλαδή ανάμεσα στην RC213V του 2014 και την αντίστοιχη του 2015, είναι η βελτιωμένη πληροφόρηση από το μπροστινό.

 

«Ειδικά το μπροστινό, το νιώθω ότι είναι πιο ακριβές», επιβεβαίωσε ο Marquez. «Ναι, μπορεί να κουνιέται το ίδιο εξαιτίας του στυλ μου, αλλά είναι πιο ακριβής στις γρήγορες στροφές και την εμπιστεύομαι πιο πολύ. Είναι καλύτερη από αυτή του 2014».

 

«Από την άλλη, η συμπεριφορά του πίσω μέρους είναι περίπου η ίδια με τη μοτοσυκλέτα του 2014 και γι’ αυτό το λόγο δουλεύουμε με τα ηλεκτρονικά και τη γεωμετρία. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε το καλύτερο σύνολο και θα δούμε που θα μας πάει. Στο τέλος, κάτι δοκίμαζα με το μπροστινό και κι ανοίχτηκα στον τελευταίο γύρο, χάνοντας το μπροστινό, αλλά δεν ήταν κάτι το σπουδαίο».

Επόμενο άρθρο »

Pedrosa: Ψάχνοντας τον ιδανικό συνδυασμό

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Καλύτερα κι από το 2013!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ