• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Redding: Ξεκινάμε από την αρχή!
Τα πάντα είναι διαφορετικά μ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα
Νέα 10/02/2015 - 10:24

Ο Scott Redding κατάφερε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και να οδηγεί από φέτος μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Honda, ωστόσο η μετάβαση από την RCV1000R στην RC213V σημαίνει ότι «... ξεκινάει από την αρχή».

 

«Μαθαίνω όλο και περισσότερα. Άλλαξα το στυλ μου, τη θέση του σώματος, τον τρόπο που φρενάρω, το γκάζι. Τα πάντα είναι τελείως διαφορετικά. Πραγματικά ξεκινάω από την αρχή μ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα», σχολίαζε ο Βρετανός αναβάτης μετά το τέλος των πρόσφατων δοκιμών στην πίστα Sepang της Μαλαισίας.

 

«Η περσινή μοτοσυκλέτα δεν είχε πολύ δύναμη και με το μαλακό ελαστικό ήταν ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα. Με την καινούργια πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη δύναμη και αυτό με δυσκολεύει, διότι είχα συνηθίσει να κρατάω ταχύτητα στις στροφές. Είναι ακόμα ένα πράγμα που πρέπει να μάθω. Να επιβραδύνω, ώστε να είμαι πιο γρήγορος!»

 

Κοίταξε άραγε τα δεδομένα και την τηλεμετρία του Marc Marquez, του Παγκόσμιου Πρωταθλητή που οδηγά περίπου την ίδια μοτοσυκλέτα μ’ αυτόν;

 

«Τα κοιτάξαμε λίγο για να κατανοήσουμε το στυλ. Γι’ αυτό προσπαθώ να προσαρμοστώ και να μάθω. Ωστόσο είναι άλλο το να βλέπεις τις γραμμές και άλλο το να τις κάνεις στην πίστα. Είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα».

 

Επιπρόσθετα, τα μειωμένα επίπεδα πρόσφυσης της πίστας - καθώς η θερμοκρασία ανέβαινε - έκαναν ακόμη πιο περίπλοκα τα πράγματα.

 

«Η πρόσφυση χειροτέρευε περίπου από το μεσημέρι και γι’ αυτό μου ήταν ακόμα πιο δύσκολα να μάθω. Το μεσημέρι είναι χαμένος χρόνος να μπαίνεις στην πίστα. Το μόνο που μπορώ να μάθω είναι ο έλεγχος του γκαζιού. Στην Jerez όμως, που η πρόσφυση είναι ίδια όλη την ημέρα, μπορείς να δεις που βελτιώνεσαι μόνο κοιτώντας τους χρόνους».

 

«Αν εδώ βάλεις ένα φρέσκο ελαστικό το μεσημέρι, θα είσαι αργός και θα νομίζεις ότι έχεις κάνει πισωγύρισμα. Αν κάνεις το ίδιο όμως το πρωί, θα είσαι ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος. Σε μπερδεύει αρκετά αυτό το πράγμα».

 

Ο Redding ήταν 17ος στους 30 αναβάτες που μπήκαν στην πίστα της Sepang την περασμένη εβδομάδα και είχε απόσταση 1,4δ από το «στόχο» του.

 

«Στόχος μου είναι μια θέση στους πρώτους εφτά, ή στους πρώτους έξι και δεν είμαι πολύ μακριά απ’ αυτό. Μπορείς να χάσεις ένα ή μισό δέκατο με μια σούζα και αυτό συμβαίνει σε κάθε στροφή. Είναι μέχρι να βρεις τον κατάλληλο τρόπο να “πηγαίνεις” με τη μοτοσυκλέτα».

 

«Δεν κοιτάμε καν τους χρόνους προς το παρόν. Στο Κατάρ είναι που θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Τώρα απλά εκμεταλλευόμαστε το χρόνο σε μια προσπάθεια να τα κατανοήσουμε όλα».

 

Κάτι που δεν έγινε ευρέως γνωστό, είναι το γεγονός ότι ο Scott Redding ήταν τραυματίας στην Sepang1, έχοντας πέσει στο Superprestigio τον περασμένο Δεκέμβρη. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν επιχείρησε προσομοίωση αγώνα.

 

«Δεν προπονήθηκα για περίπου έξι εβδομάδες γιατί έσπασα το στέρνο μου. Προπονήθηκα σκληρά μόνο μια εβδομάδα πριν από το τεστ, ενώ το να οδηγήσεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι πολύ δύσκολο. Δεν είχε νόημα να κάνουμε προσομοίωση, ειδικά αφού ο ρυθμός μας δεν ήταν καλός. Πρέπει να περιμένουμε μέχρι να είμαστε πιο κοντά».

Επόμενο άρθρο »

Aurin: Ο Dani μπορεί τον Τίτλο!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Νότης Παπαπαύλου στο CEV2015!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ