• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda: Παραμένει ένα βήμα μπροστά!
Μικρό προβάδισμα έναντι της Yamaha μετά την Sepang1
Νέα 15/02/2015 - 13:07

Το πρώτο τεστ της Sepang θα το θυμόμαστε για τον εκπληκτικό χρόνο του Marc Marquez, με τον Ισπανό να γίνεται - χάρη στο 1:58.867 - ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που πέφτει κάτω από το όριο του 1:59 στην πίστα της Μαλαισίας.

 

Συνήθως στο πρώτο τεστ της σεζόν οι αναβάτες είναι περισσότερο απρόθυμοι να κάνουν προσομοίωση αγώνα, ωστόσο οι κορυφαίοι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ήθελαν να δουν που βρίσκονται, μετά από απουσία δυο μηνών.

 

Η ανάλυση των δεδομένων είναι πάντα χρήσιμη, διότι ο ρυθμός αγώνα είναι αυτό που μας δίνει πιο ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμική του κάθε αναβάτη. Όπως άλλωστε πολύ σωστά τόνιζε μετά την Sepang1 ο Lorenzo, «... ο ένας γύρος δεν κερδίζει τον αγώνα».

 

Μπορεί η ψαλίδα ανάμεσα σε Honda και Yamaha να συνεχίζει να μειώνεται ήδη από το δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν, ωστόσο η Honda παραμένει το σημείο αναφοράς. Το αξιοπερίεργο είναι ότι είναι ο Dani Pedrosa αυτός που ξεχώρισε!

 

Ο Dani έκανε 19 συνεχόμενους γύρους (έναν λιγότερο από την κανονική διάρκεια του GP στην Μαλαισία) με εντυπωσιακά αποτελέσματα: οι δέκα γύροι του ήταν κάτω από το 2:01, ενώ κι όταν ανέβαινε σ’ αυτό το όριο, το έκανε για μόλις μερικά δέκατα!

 

Τους ίδιους γύρους (19) έκανε και ο Marc Marquez, ο οποίος είχε πέντε γύρους στο 2:00, αν και πρέπει να σημειώσουμε δυο σημαντικούς παράγοντες: πρώτον ο Marc έκανε την προσομοίωσή του σε υψηλότερες θερμοκρασίες - στις 14:30 - και δεύτερον σχεδόν σε κάθε γύρο του πειραματιζόταν με τα ηλεκτρονικά.

 

Ο Jorge Lorenzo έκανε 20 γύρους, οι πέντε από τους οποίους ήταν στο 2:00 κι έδειξε εκπληκτική σταθερότητα, σε σημείο που ανάμεσα στο χειρότερό του και τον καλύτερό του, η διαφορά να μην ξεπερνά τα έξι δέκατα! Αξιόλογη παρουσία που αποκτά μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι η Sepang δεν είναι από τις αγαπημένες πίστες του Ισπανού.

 

Ο Valentino Rossi έκανε 15 γύρους, αλλά δοκίμαζε κι αυτός συνεχώς τη χαρτογράφηση του μοτέρ ενώ είχε κι ένα πιρούνι το οποίο - σύμφωνα με τον ίδιο - ήταν χειρότερο από αυτό που είχε πριν.

 

Ακόμα και οι αναβάτες της Ducati έκαναν προσομοίωση αγώνα με την GP14,3 αν και μόνο τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών. Ο Andrea Dovizioso ήταν σταθερός στο 2:01 - κάτι που σχολίασε θετικά αργότερα ο Lorenzo - με μόλις δυο γύρους στο 2:02. Κοντά του έμεινε και ο Iannone, στους 14 γύρους που επιχείρησε.

 

Στα συνοδευτικά αρχεία μπορείτε να δείτε την ανάλυση των δυο τελευταίων ημερών της Sepang1.

Επόμενο άρθρο »

Hernandez: Ο Marc θέλει κι άλλη πρόσφυση

« Προηγούμενο άρθρο

Sykes: Όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ