• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hernandez: Ο Marc θέλει κι άλλη πρόσφυση
Αυτό ζήτησε από το HRC
Νέα 16/02/2015 - 10:11

Μιλώντας στην ισπανική τηλεόραση και συγκεκριμένα στην Movistar TV, ο Santi Hernandez - ο αρχιμηχανικός του Marc Marquez - ανέλυσε τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της χειμερινής περιόδου.

 

Ο Marc έκανε στην Sepang ένα φανταστικό 1:58.8! Το πίστευες ότι θα πήγαινε τόσο γρήγορα;

 

Ήταν ένας απίστευτος γύρος, αλλά και η πίστα ήταν σε ιδανική κατάσταση. Είδαμε πόσο οι Lorenzo, Rossi και Dani κατέβασαν τους χρόνους τους από πέρυσι. Οι συνθήκες πίστας ήταν καλές και ο Marc το εκμεταλλεύτηκε πλήρως, ενώ βοήθησε και η δουλειά που είχαμε κάνει τις δυο προηγούμενες ημέρες. Περιμέναμε ένα ψηλό 1:59, όπως είχε κάνει την προηγούμενη ημέρα ο Lorenzo και δεν πιστεύαμε ότι θα φτάναμε το 1:58 και γι’ αυτό ήταν καταπληκτικό!

 

Πόσο σημαντικό είναι να ολοκληρώνεις το τεστ και να είσαι ο πιο γρήγορος αναβάτης;

 

Λέμε πάντα το ίδιο, ότι δηλαδή το να είσαι ο πιο γρήγορος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ήταν κι ένα θετικό τεστ. Για παράδειγμα, είδαμε την Ducati να είναι πολύ γρήγορη με το έξτρα μαλακό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι μπροστά σε κάθε αγώνα. Αν και είναι αλήθεια ότι το να είσαι ο πιο γρήγορος σε κάνει να νιώθεις καλά. Σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα σ’ αφήνει να πιέσεις για να φτάσεις το χρόνο. Το πιο σημαντικό όμως σ’ ένα τεστ - και ειδικά πριν την έναρξη της σεζόν - είναι ότι μπορείς να δοκιμάσεις πράγματα και να αποφασίσεις για την κατεύθυνση που θα πάρεις στο επόμενο και πιο πολύ για το Πρωτάθλημα.

 

Η αίσθηση που είχατε με τα φθαρμένα ελαστικά και με την προσομοίωση;

 

Ήταν καλή, διότι μετά την Valencia είχαμε μερικά προβλήματα που μας ανησύχησαν. Στην Sepang δοκιμάσαμε διαφορετικές μοτοσυκλέτες με διαφορετικά set-up και καταφέραμε να βελτιώσουμε τα θέματα που είχαμε στην Valencia. Υπάρχουν και μερικά ακόμα που χρειάζονται την προσοχή μας για το δεύτερο τεστ. Το σημαντικό για τους μηχανικούς είναι ότι ο Marc δίνει τις σωστές κατευθύνσεις. Συνειδητοποιήσαμε ότι έπρεπε να βελτιωθούμε κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Επιπρόσθετα, κάναμε την προσομοίωση την ώρα του αγώνα για να δούμε πως είναι ο Marc από φυσική κατάσταση. Ήθελε να ξέρει πως θα είναι την ώρα του αγώνα για να βελτιωθεί κι άλλο.

 

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της RC213V του 2015;

 

Όπως και πέρυσι, το δυνατό μας σημείο είναι στα φρένα και ειδικά στην είσοδο της στροφής, αλλά πρέπει ακόμα να βελτιωθούμε μέσα και στην έξοδο ώστε να έχουμε καλύτερη πρόσφυση. Δυσκολευόμαστε πιο πολύ με το πίσω μέρος και ειδικότερα στις γρήγορες στροφές, όπου η Yamaha είναι καλύτερη. Βέβαια η Honda κάνει καλή δουλειά και νομίζω ότι στο επόμενο τεστ θα έχουμε κάτι που θα μας βοηθήσει.

 

Ο Marc ανέφερε ότι ζήτησε κάποια πράγματα από το HRC. Τι ήταν ακριβώς;

 

Ο φετινός κινητήρας είναι ελαφρώς διαφορετικός από τον περσινό, ειδικά στην απόδοση ισχύος. Το μοτέρ είναι πιο νευρικό κι έτσι στις στροφές - και πιο πολύ στις γρήγορες - έχουμε θέμα με την πρόσφυση. Δεν ανησυχούμε όμως. Δουλεύει καλά κι έχουμε μπροστά μας το δεύτερο τεστ στην Μαλαισία και το τεστ στο Qatar, ώστε να είμαστε στον πρώτο αγώνα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Επόμενο άρθρο »

Redding: Στόχος μου να νικάω τον Crutchlow!

« Προηγούμενο άρθρο

Honda: Παραμένει ένα βήμα μπροστά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ