• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Laguna Seca: Γιατί έπεσε ο Lorenzo και ο Stoner;
Tο λάστιχο δεξιά είναι σχετικά κρύο και αυτό προσθέτει δυσκολία στα σημεία αυτά
Νέα 05/07/2009 - 16:30

 

«Οι στροφές 3 και 10 είναι κατηφορικές και εκεί το πίσω λάστιχο είναι δύσκολο να φορτιστεί στην είσοδο της στροφής. Επίσης στις 2 αυτές στροφές το δεξί μέρος του ελαστικού χρησιμοποιείται σκληρά, μετά από μια σειρά αριστερών στροφών, που σημαίνει ότι το λάστιχο δεξιά είναι σχετικά κρύο και αυτό προσθέτει δυσκολία στα σημεία αυτά», είπε ο Tohru Ubukata της Bridgestone Motorsport, ο Manager του Motorcycle Race Tyre Development.

 

«Ήταν κάποιοι αργότεροι οδηγοί που ήθελαν να με ακολουθήσουν, όταν είχα την τελευταία μου ευκαιρία να κάνω ένα γρήγορο γύρο. Αποφάσισα να κόψω για λίγο, γιατί ήθελα να είμαι μόνος, αλλά το πίσω λάστιχο ήταν κρύο για την ταχύτητα που πήγαινα. Μπήκα στην στροφή και έπεσα», είπε ο Jorge Lorenzo που και εδώ έπεσε θύμα της απειρίας του στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και θύμα της απόφασης της Bridgestone να μην φέρει λάστιχα με τριπλή γόμα, όπως είχε κάνει στον αγώνα της Βαρκελώνης.

Aυτό ήθελε να αποφύγει ο Lorenzo και την πάτησε!
Aυτό ήθελε να αποφύγει ο Lorenzo και την πάτησε!

 

Ναι, είναι ο μοναδικός προμηθευτής, ναι, είναι οι συνθήκες ίδιες για όλους, αλλά οι πολλές πτώσεις στη Laguna Seca, δείχνουν ότι είναι λάθος απόφαση και λάθος εκτίμηση, το γεγονός ότι δεν προβλέφτηκε να υπάρχουν λάστιχα με μαλακή γόμα δεξιά, σε μια αριστερόστροφη πίστα. Θα μου πείτε ότι κανείς δεν περίμενε τόσο κρύες συνθήκες για τέτοια εποχή στην Καλιφόρνια, τη στιγμή που ο αγώνας μεταφέρθηκε πιο νωρίς ακριβώς για να αποφύγουν την πολλή ζέστη του τέλους Ιουλίου. Όμως αυτή είναι η δουλειά της Bridgestone, να προβλέπει τις ανάγκες των οδηγών και μάλιστα σε θέματα που έχουν σχέση με την ασφάλεια.

O Stoner μεταφέρεται με φορείο στην Κ3.
O Stoner μεταφέρεται με φορείο στην Κ3.

 

«Για να είμαι ειλικρινής η μοτοσυκλέτα μας έδωσε μερικές προειδοποιήσεις σε αρκετά σημεία της πίστας σήμερα και είμαι σίγουρος ότι και αρκετοί άλλοι οδηγοί αντιμετώπισαν ανάλογη κατάσταση. Το λάστιχο είναι αρκετά σκληρό στη δεξιά πλευρά και χρειάζεται ένα-δυο γύρους για να ζεσταθεί. Ατυχώς στο γύρο πριν την πτώση μου, στην πιο σημαντική στροφή για να ζεστάνω το λάστιχο στη δεξιά πλευρά, με έκοψαν δύο οδηγοί που μάλωναν μεταξύ τους και κόλλησα πίσω τους και στην επόμενη δεξιά. Ήμουν ανήσυχος για το ότι το λάστιχο θα ήταν πιο κρύο από ότι έπρεπε, έτσι μπήκα στην 3 πολύ πιο προσεκτικά από ότι σε νορμάλ γύρους. Αλλά μόλις έκλεισα το γκάζι στη είσοδο της στροφής το πίσω μέρος ήρθε δίπλα μου. Προσπάθησα να σηκώσω τη μοτοσυκλέτα και να βγω ευθεία στα χώματα, αλλά αυτή δεν ήθελε και με πέταξε κατευθείαν στον αέρα!», δήλωσε ο Casey Stoner για τη δικιά του πτώση.

 

Οι Edwards, Vermeulen και δύο φορές ο Lorenzo στη στροφή 10, δείχνουν ότι οι μισές πτώσεις του πρώτου διημέρου του αγώνα οφείλονται στο κρύο λάστιχο στη δεξιά πλευρά. Λάθος της Bridgestone κατά την ταπεινή μας γνώμη, μετά και από την πληροφόρηση που είχαμε με τηλεφωνικές επαφές με ανθρώπους της Yamaha, της Suzuki, αλλά και της Bridgestone, μια και δεν βρεθήκαμε στην πίστα σε αυτόν τον αγώνα.

 

Ρεπορτάζ: Δημήτρης Διατσίδης

Επόμενο άρθρο »

HAYDEN, LAGUNA SECA: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ

« Προηγούμενο άρθρο

MONTEREY: Η 5η Ιουλίου ανακηρύχθηκε «ROSSI DAY»!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα