• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
Κορίτσι από σπίτι!
Τεστ-Μοντέλα 27/07/2015 - 18:49

Οδηγούμε την Suzuki V-Strom 1000 ABS σε κάθε είδους δρόμο και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας μετά από την εβδομάδα συμβίωσης μαζί της.

 

 

Κείμενο: Γιώργος Βαρίνος

 

Φωτογραφίες: Amazing Studio

 

 

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD τεύχος 60.

 

 

Όταν με ρώτησε ο φίλος Διευθυντής μιας γνωστής εταιρίας με ανταγωνιστικές προς την Suzuki, καταπληκτικές μοτοσυκλέτες, πως μου φάνηκε η νέα Suzuki V-Strom, του είπα πως μου θυμίζει «...μια μεσογειακή, μελαχροινή γυναίκα, γεμάτη καμπύλες και κατανόηση... Το είδος της γυναίκας δηλαδή που οι άντρες συνήθως παντρεύονται». Πετυχημένο - μου είπε - το παράδειγμα. «Κατάλαβα τι εννοείς...» Συνήθως οι μοτοσυκλετιστές εκτιμούν και εντυπωσιάζονται από μια πανέμορφη, εντυπωσιακή και πανίσχυρη μοτοσυκλέτα. Αν την αγοράζουν; Αυτό είναι άλλο θέμα... Παραλαμβάνουμε, την Suzuki V-Strom 1000 ABS με σκοπό να την δοκιμάσουμε για μια εβδομάδα, προσπαθώντας να ανακαλύψουμε τις ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Suzuki στη μεγάλη κατηγορία μοτοσυκλετών περιπέτειας. Η κατηγορία είναι τρομερά ανταγωνιστική με μοντέλα μάλιστα που έχουν ελαφρά μεγαλύτερο κυβισμό, καθώς η οροφή έχει φτάσει αισίως τα 1200 κυβικά. Απέναντι στα πολλά αξιόλογα μοντέλα της κατηγορίας, η Suzuki προτάσσει, ευκολία, ροπή και θρυλική αξιοπιστία. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αποφθέγματα του Mάσιμο Ταμπουρίνι, του συγχωρεμένου και πιο ιστορικού σχεδιαστή, ήταν αυτό που ανέφερε πως η καλύτερη μοτοσυκλέτα, είναι μία 750κ.εκ. που πηγαίνει σαν 1000κ.εκ. και έχει το βάρος μιας 500κ.εκ. Δεν ξέρω αν οι σχεδιαστές της Suzuki είχαν αυτές τις βασικές αρχές στο μυαλό τους όταν δημιουργούσαν την V-Strom 1000 ABS, αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ κοντά σε αυτό το σκεπτικό του Ταμπουρίνι, έστω αν η Suzuki έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα 1000κ.εκ που πάει σχεδόν σαν 1200κ.εκ. και έχει το βάρος μιας 650κ.εκ. Η επιτυχία του brand name V-Strom στην χώρα μας τα προηγούμενα χρόνια, σχεδόν επισκίασε την μεγάλη επιτυχία των Υamaha XT, της προ-προηγούμενης δεκαετίας. Μια ματιά σε ένα φανάρι αρκεί για να καταλάβετε τον συλλογισμό μας. Το V-Strom 650 κυρίως και λιγότερo ο μεγάλος του αδελφός V-Strom 1000, υπήρξαν τα προηγούμενα 12 χρόνια, μια άνευ προηγουμένου εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα. Το νέο V-Strom 1000 ABS, με διαφορετική εξωτερική εμφάνιση από το υπάρχον V-Strom 650 (τα προηγούμενα μοντέλα είχαν την ίδια σχεδόν εξωτερική εμφάνιση) και με σαφώς καταβολές από τα προηγούμενα μοντέλα DR-Z της δεκαετίας του '80, σκοπεύει να επαναλάβει - ή μάλλον θα επιθυμούσε να επαναλάβει- τον εμπορικό θρίαμβο του προηγούμενου 650. Οι βασικές διαφορές εκτός από την διαφοροποιημένη εξωτερική εμφάνιση, είναι το ρυθμιζόμενο σε τρία στάδια traction control, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το μοντέρνο πλέον μπροστινό σύστημα τεχνολογίας USP (Up Side Down), οι ακτινικές δαγκάνες στα φρένα και το στάνταρ ABS το οποίο είναι δυνατόν να απενεργοποιήσει ο οδηγός. Ακόμα υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση στον κυβισμό που πλέον διαμορφώνεται στα 1,037 από 996κ.εκ. και η σημαντική ελάφρυνση στο βάρος. Ένα χαρακτηριστικό που δεν φαίνεται σε στάση. Ο κινητήρας από μόνος του είναι ένα θέμα συζήτησης. Με δύο τεράστιους κυλίνδρους σε σχήμα V, το μοτέρ χαρακτηρίζει την μοτοσικλέτα όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, με τον τρόπο που αποδίδει τη χαμηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό δύναμη των 100 ίππων, με τα 10.3 κιλά ροπής (ένα εξαιρετικό νούμερο) στις πολύ χαμηλές 4,000 στροφές. Το μοτέρ «τραβάει» δίχως σκορτσαρίσματα και δίχως την ενεργοποίηση του traction control στις περισσότερες περιπτώσεις. Η μοτοσυκλέτα δείχνει εντυπωσιακά δυνατή, παρά τους θεωρητικά λίγους (αν μπορούν 100 ίπποι να θεωρηθούν λίγοι) ίππους. Το μεγάλο νέο βέβαια είναι η βελτιωμένη σε τρομερό βαθμό κατανάλωση που πλέον φτάνει τα 4.79 λίτρα/100χλμ, σε ταξίδι. Αν μάλιστα συνδυαστεί με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων, δίνει μια αυτονομία 400 περίπου χλμ. που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε. Στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει μεταξύ 5.5 και 6.5 λίτρων/100χλμ, κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Συμπερασματικά, τo V-Strom 1000 ΑBS είναι το μεγάλο στοίχημα της Suzuki, ώστε να ξαναμπεί στις επιλογές των νέων πελατών της κατηγορίας. Η ζωντανή διαφήμιση των χιλιάδων V-Strom 650, που κυκλοφορούν γύρω μας, εξασφαλίζει την έξωθεν καλή μαρτυρία για την μάρκα στους μη μυημένους σε αυτήν. Πρέπει η ίδια η Ελληνική αντιπροσωπεία να «τοποθετήσει» με το ζόρι - ανάμεσα στις επιλογές των πελατών - το νέο αυτό σημαντικό μοντέλο, πετυχαίνοντας για άλλη μια φορά μια διαφαινόμενη εμπορική επιτυχία.

 

Η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας αυτού του μεγέθους στο χώμα, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το σωματότυπο του οδηγού. Η σχέση είναι ανάλογη. Όσο πιοβαριά και μεγάλη μοτοσυκλέτα τόσο πιο σωματώδης και ψηλός πρέπει να είναι ο οδηγός. Δοκάρι... Με 1.75 ύψος αντιμέτωπος με 228 κιλά; Ατυχήσαμε. Που πας ρε τάπα καραμήτρο με το τέρας στο χώμα... Τέλος πάντων οικόπεδο δεν αγοράσαμε καθώς και τα λάστιχα ήταν μάλλον πιο κατάλληλα για άσφαλτο. Αν μας έμεινε κάτι από την σύντομη βόλτα μας στο χώμα, ήταν η βελούδινη αίσθηση και δεν μιλάω απλώς για τις «μαγικό χαλί» αναρτήσεις, αλλά για ολόκληρη την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Αν είστε 1.75 μην αποφασίσετε να κάνετε ζογκλερικά στο χώμα καθώς σας λείπουν 10-15 εκατοστά για να μπορείτε να ακουμπάτε με ευκολία το πόδι σας κάτω… Υπάρχει βέβαια ως εξτρά εξοπλισμός χαμηλότερη σέλα, οπότε τα πράγματα βελτιώνονται σημαντικά!

Επόμενο άρθρο »

APRILIA RSV4 RF

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα 16MY Honda CRF1000L Africa Twin

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ