• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Υπέρβαση ορίου στροφών
Αυτό υποπτεύονται για το πρόβλημα των μοτέρ
Νέα 26/05/2016 - 10:22

Οι δυο κινητήρες που έσκασαν στο GP του Mugello εξετάζονται από τους μηχανικούς της Yamaha, η οποία πάντως υποπτεύεται ότι το πρόβλημα έγκειται στην υπέρβαση ορίου στροφών.

 

Το όλο πρόβλημα, όπως εικάζεται, δημιουργήθηκε στη μεγάλη ευθεία της πίστας.

 

Η άσφαλτος γενικά στο Mugello έχει αρκετά σαμαράκια, ενώ ειδικά η μεγάλη ευθεία έχει ανώμαλη, κυματοειδή σε ορισμένα σημεία της, μορφή.

 

Αυτό σημαίνει ότι για ελάχιστα δέκατα ο πίσω τροχός μένει στο αέρα με ταχύτητα περιστροφής στα 380χλμ/ώρα (!) αυξάνοντας κατά πολύ τις σ.α.λ. του κινητήρα.

 

«Αυτό, σε συνδυασμό με τα λιγότερα εξελιγμένα ηλεκτρονικά φέτος, πιθανότατα επηρέασαν το όριο ανάφλεξης του κινητήρα», σχολίασε ανώνυμη πηγή.

 

Παράλληλα δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι «...ο Valentino ήταν πίσω από τον Jorge συνέχεια και αυτό σημαίνει ότι δεν είχε καθαρό αέρα για να ψύχεται ο κινητήρας».

 

«Ενώ πίσω από την Μ1 του Jorge και με το slipstream, έφτασε ταχύτητες που δεν είχε φτάσει όλο το Σ/Κ».

 

Ο Jorge Lorenzo έφτασε τη μέγιστη τελική του στα 340,9χλμ/ώρα στον προτελευταίο γύρο.

 

Ο Vale από την πλευρά του είχε την ίδια τελική στο δεύτερο γύρο του και σε άλλους 4 γύρους ξεπέρασε την τελική του ομόσταυλού του.

 

Συγκεκριμένα είχε 342,9 στον 4ο γύρο, 342,7 στον 6ο, 343,2 στον 7ο και 342,9 στον ένατο που δεν ολοκλήρωσε.

 

Αυτή ήταν η δεύτερη φορά - στην πρόσφατη ιστορία των GP - που κινητήρας της Yamaha σπάει σε αγώνα.

 

Την προηγούμενη έτυχε στο πολύ άτυχο Ben Spies το 2012. Υπολογίζεται ότι ο μοτέρ του Rossi που έσκασε είχε μόλις 500-550χλμ!

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul: Δεν έχω ιδέα!

« Προηγούμενο άρθρο

H Yamaha Tsokos Racing στις Σέρρες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα