• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Ride: Suzuki SV650
Επιστροφή στις ρίζες!
Τεστ-Μοντέλα 03/08/2016 - 16:08

Η πρώτη SV650 του 1999 είχε χαρακτηριστική απλότητα, ήταν ελαφριά, εύκολη στην οδήγηση, συγχωρώντας τα λάθη του οδηγού, έτοιμη για σπορ ευχαρίστηση και είχε για βάση έναν αξιόπιστο V-2 κινητήρα. Εκεί ακριβώς γυρνάει το φετινό μοντέλο της Suzuki, στις απλές γυμνές μοτοσυκλέτες που χαίρεσαι να τις οδηγείς.

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτό: Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD #72

 

Η Suzuki έχει επενδύσει στον V-2 κινητήρα και ειδικά στη μεσαία κατηγορία των 650 κυβικών έχει εξαιρετικές επιτυχίες στη χώρα μας, όπου η δραστήρια αντιπροσωπεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ έχει πάρει μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Τώρα οργάνωσε την γνωριμία με τη νέα SV650/Α στον ωραίο χώρο Vagoni, σε ένα παλιό βαγόνι τρένου στο Τατόι και μαζί μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για λίγο μερικά ακόμη μοντέλα δρόμου. Το κύριο πιάτο της παρουσίασης όμως ήταν η γυμνή, ευκίνητη, ελαφριά SV650/Α που μετά από 17 χρόνια επιστρέφει στα βασικά της μοτοσυκλέτας: ένας απλός κινητήρας, καλά φρένα, ελαφριά κατασκευή και μια όρθια θέση οδήγησης φιλική σε όλους και σε όλες τις καταστάσεις, ακόμη και την σπορ οδήγηση.

Από το 1999 και την πρώτη SV οι αλλαγές ήταν μικρές και βελτίωναν κάθε φορά το μοντέλο, κρατώντας πάντα τον χαρακτήρα που μόνο ο V-2 κινητήρας μπορεί να δίνει, με γραμμική απόδοση, λεπτή σιλουέτα, μοναδικό ήχο. Το νέο μοντέλο του 2016 έχει έναν ακόμη πιο σύγχρονο και δυνατό κινητήρα, ένα πιο σπορ πακέτο, σε μια πολύ καλή τιμή. Αναλυτικότερα, ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί σε 60 μέρη του και πέρα από τους 75 ίππους, είναι προδιαγραφών Euro4. H υπόλοιπη μοτοσυκλέτα έχει 140 μέρη της ανασχεδιασμένα και το τελικό αποτέλεσμα είναι να μειωθεί το βάρος κατά 8 κιλά σε σχέση με το μοντέλο του 2009! Στα συστήματα που μας κάνουν ευκολότερη τη ζωή ξεχωρίζει το «Low RPM Assist», που βοηθάει στην εκκίνηση και στην κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, το «Easy Start» που εκκινεί το μοτέρ με ένα απλό πάτημα στο κουμπί εκκίνησης, η χαμηλή σέλα στα 785χλστ και η ακόμη λεπτότερη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας.

Στην κεφαλή του κυλίνδρου τα μπουζί είναι δύο, για καλύτερη καύση και καθαρότερες εκπομπές καυσαερίων. Το νέο σύστημα που βοηθά στις χαμηλές στροφές, έρχεται να λύσει το πρόβλημα των στροφών που πέφτουν μόλις πατήσουμε το συμπλέκτη πριν την εκκίνηση. Ένας σένσορας στέλνει το σήμα και οι στροφές ανεβαίνουν λίγο ώστε να μην σβήσει ο κινητήρας και πέρα από την εκκίνηση αυτό είναι χρήσιμο και στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές στροφές. Στην άνεση πέρα από το Easy Start βοηθά και η πληροφόρηση από το ψηφιακό όργανο που έχει ενδείξεις για πολλές πληροφορίες και είναι απλό στη χρήση. Στον τομέα του πλαισίου έχουμε μια σωληνωτή κατασκευή με έμφαση στο να δώσει ακρίβεια στην οδήγηση, αλλά συγχρόνως να κρατήσει την ευκολία οδήγησης για κάθε επιπέδου οδηγό και για πολλές διαφορετικές συνθήκες δρόμου. Η στενή σιλουέτα της SV650/Α επιτρέπει σε οδηγούς με ύψος το 1.60 να στηρίζονται στο έδαφος, ενώ από 1.70 και πάνω τα πόδια πατούν κανονικά στο έδαφος, με το ύψος της σέλας να είναι το χαμηλότερο στην κατηγορία των μοτοσυκλετών 600-800 κυβικών.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά οπτικοποιούνται σε ένα design που μπορεί να χαρακτηριστεί απλό, λεπτό και καθαρό, γεγονός που αρχικά μπορεί να σε προϊδεάσει για μια αδιάφορη μοτοσυκλέτα. Όταν όμως κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα, αισθάνεσαι άνετα, σε μια σχετικά όρθια θέση οδήγησης που όμως έχει και ένα σπορ χαρακτήρα και όταν φθάσαμε στις πρώτες στροφές του Αγίου Μερκούρη η ευχαρίστηση άρχισε να ανεβαίνει – ακόμη και στην γλιστερή άσφαλτο! Η SV650/Α είναι μια μοτοσυκλέτα με την οποία εύκολα μπορείς να «παίξεις», παίρνοντας την προειδοποίηση που χρειάζεται ώστε να βρίσκεσαι σε καλό επίπεδο αίσθησης ασφάλειας. Η ροπή σε βοηθάει να ξεκολλάς από τις κλειστές στροφές και η ιπποδύναμη είναι ικανοποιητική στις μεσαίες στροφές, χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο στις ψηλές, κάτι που άλλωστε δεν αρμόζει σε τέτοια κατασκευή. Τελικά επιστρέψαμε στο Vagoni χωρίς να μας κουράσει καθόλου, με ένα χαμό- γελο μιας ωραίας βόλτας από μια τίμια σύντροφο που δεν μας υποσχέθηκε τίποτε περισσότερο και δεν έκανε τίποτε λιγότερο. Η αίσθηση αυτή της απλότητας μιας ελαφριάς μοτοσυκλέτας που τα κάνει όλα, είναι αυτό που δείχνει ότι οι άνθρωποι της Suzuki πέτυχαν το στόχο τους.

 

GSX-S1000F

Πήραμε και μια μικρή γεύση από τη νέα GSX-S1000F, την μοτοσυκλέτα που συμπληρώνει τη σειρά GSX η οποία μας έχει χαραχθεί στη μνήμη για την θρυλική GSX1100S Katana του 1981. Η Street Sport με τον ισχυρό 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα μας έδωσμαι γεύση αδρεναλίνης με τους 145 ίππους της και μας επιβεβαίωσε την καλή δουλειά που κάνει η Suzuki στον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων. Με την προστασία μάλιστα που δίνει το φέρινγκ μπορεί να είναι μια μοτοσυκλέτα ικανή και για γρήγορα ταξίδια. Οδηγήσαμε και μία custom έκδοση της γνωστής Inazuma 250, που έγινε εδώ στην Ελλάδα και δείχνει ότι όταν υπάρχει μεράκι μπορεί κανείς να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό, αν και οδηγικά δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει. Ένα ακόμη μοντέλο που βρέθηκε στο ιππικό στίβο του Βαγονιού είναι το Van Van 200, μια «καλοκαιρινή» μοτοσυκλέτα που μπορεί να δώσει ευχάριστες στιγμές σε όσους θέλουν να παίζουν σε παραλίες και βουνά!

Επόμενο άρθρο »

Yamaha FJR1300AS

« Προηγούμενο άρθρο

Test Ride: BMW C650 SPORT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ