• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Intermot 2016: 5 Νέα KTM
1090 Adventure/R & 1290 Super AdventureS/R/T
Τεστ-Μοντέλα 06/10/2016 - 15:05

H ΚΤΜ παρουσίασε πέντε νέα μοντέλα στη σειρά Adventure, με το μεγάλο νέο όμως να αποτελεί η κατάργηση πλέον των 1190 μοντέλων της.

 

1090 Adventure

Η μεγάλη διαφορά έγκειται στην προσθήκη χυτών αλουμινένιων τροχών με ζάντες 19” μπροστά και 17” πίσω. Παράλληλα και με την πιο μικρή διαδρομή της ανάρτησης, το ύψος της σέλας μειώθηκε κατά 40χιλ στα 850χιλ.

 

1090 Adventure R

Αν η απλή έκδοση είναι περισσότερο προσανατολισμένη στο δρόμο, η κορυφαία R είναι γι’ αυτούς που αναζητούν συγκινήσεις εκτός. Και τα δυο μοντέλα έχουν μοτέρ που αποδίδει 125 ίππους, ενώ η R διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP, τροχούς 21” μπροστά και 18” πίσω, πολυλειτουργικό ABS, μονόδρομο συμπλέκτη και τέσσερα προγράμματα οδήγησης. Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκο 320χιλ. Το TC είναι πολυλειτουργικό, η ζελατίνα ρυθμίζεται, όπως άλλωστε το τιμόνι, οι μανέτες και τα μαρσπιέ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα έχει πλαϊνές βαλίτσες και μπαγκαζιέρα, ενώ θα είναι διαθέσιμο και με πορτοκαλί πλαίσιο και προστατευτικές μπάρες.

 

1290 Super Adventure S

Ο αντικαταστάτης της 1190 Adventure με όλα τα καλούδια της έκδοσης R, αλλά περισσότερο προσανατολισμένο στο δρόμο. Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι οι τροχοί που είναι μικρότεροι με διαστάσεις 19” μπροστά και 17” πίσω. Σε συνδυασμό με τη μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης, έχουμε μείωση του ύψους της σέλας από τα 890χιλ στα 875/860χιλ. Διαθέτει το MSC (Motorcycle Stability Control) και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια για τον αναβάτη. Η οθόνη στον πίνακα οργάνων είναι έγχρωμη, στις 6.5”.

 

1290 Super Adventure T

Δεν είναι ακριβώς νέο μοντέλο, καθώς πρόκειται για τη νυν Super Adventure με τη διαφορά ότι είναι εναρμονισμένη με το Euro4 και της έχει δοθεί ένας νέος χαρακτήρας, κάτι για το οποίο μας προϊδεάζει το τελευταίο γράμμα (T= Travel). Διαθέτει τα βασικά σημεία των άλλων δυο μοντέλων (S, R) και η ΚΤΜ θέλει να την ονομάζει ως την απόλυτη adventure tourer μοτοσυκλέτα.

 

1290 Super Adventure R

Μια τυπική R έκδοση διαθέτει πορτοκαλί πλαίσιο και προστατευτικές μπάρες, μεγάλους τροχούς, τεράστια διαδρομή ανάρτησης κι ένα μοτέρ που θα μπορούσε να αποδίδει ως 176 ίππους, αλλάη KTM το έριξε στους 160. Οι tubeless τροχοί είναι 21” μπροστά και 18” πίσω με σύστημα ελέγχου για απώλεια πίεσης που ειδοποιεί τον αναβάτη, διαθέτει cornering φώτα, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP με διαδρομή (μπροστά-πίσω) 220χιλ. Ο κινητήρας είναι Euro4 και ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές έχει πιο ομαλή απόδοση ισχύος. Η μέγιστη ροπή είναι λίγο πάνω από 14kg, αλλά ήδη στις 2.500σαλ αυτή είναι στα 11kg. Διαθέτει C-ABS, MTC και πέντε προγράμματα οδήγησης. Επιπλέον έχει keyless σύστημα εκκίνησης, cruise control και προαιρετικά HHC (Hill Hold Control), MSR (Motor Slip Regulation) και διπλό (ανεβάσματα/κατεβάσματα) quickshifter. Η οθόνη είναι έγχρωμη, TFT στις 6.5”. Υπάρχει αδιάβροχη θήκη για το κινητό σας με USB θύρα και φυσικά βάσεις για βαλίτσες.

Επόμενο άρθρο »

Intermot 2016: Η νέα GSX-S750

« Προηγούμενο άρθρο

Intermot 2016: Ολοκαίνουργια GSX-R125

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ