• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA: Η νέα CBR1000RR
Η βασική έκδοση της supersport μοτοσυκλέτα της Honda
Τεστ-Μοντέλα 08/11/2016 - 14:42

Η Honda παρουσίασε χτες τη βασική έκδοση της Fireblade στο Μιλάνο, στην ειδική συνέντευξη τύπου πριν η EICMA ανοίξει και επίσημα τις πύλες της για το κοινό.

 

Μετά τις εκδόσεις SP και SP2 που είδαμε στην Intermot, η Honda μας έδειξε την πιο οικονομική λύση, με απόδοση 189 ίππους στις 13,000σαλ και 11,8kg ροπής στις 11,000σαλ.

 

Διαθέτει το σύστημα throttle-by-wire που εξελίχθηκε ειδικά για την RC213V-S, ενώ στεγνή ζυγίζει 195 κιλά, κάνοντας «δίαιτα» περίπου 15 κιλών!

 

Μπορεί να μην έχει την ημι-ενεργητική ανάρτηση της Ohlins, αλλά διαθέτει το πιρούνι της Showa με τεχνολογία BPF και πίσω το Balance Free αμορτισέρ. Στα φρένα τα Brembo αντικαταστάθηκαν με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Tokico.

 

Αν και entry-level πρόταση, δεν θα μείνει κανείς παραπονεμένος από την τεχνολογία που διαθέτει.

 

Υπάρχει η IMU, το traction control, μια πληθώρα προγραμμάτων οδήγησης, cornering ABS, σύστημα ελέγχου ροπής HSTC, σύστημα ελέγχου σούζας και ανύψωσης πίσω τμήματος.

 

Όλα αυτά μπορεί ο αναβάτης να τα δει ξεκάθαρα μέσα από την έγχρωμη TFT οθόνη του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας.

Επόμενο άρθρο »

EICMA: Suzuki GSX-S125

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA: Το TMAX του ‘17

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ