• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ήρθε το Honda Monkey 125 ABS
Δείτε το στο Δικτύο Επισήμων Εμπόρων Honda Moto.
Τεστ-Μοντέλα 07/02/2019 - 19:15

Δελτίο Τύπου


HONDA MONKEY 125 ABS

Νέο Μοντέλο: Το εμβληματικό, mini-bike της Honda επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο, με χαρακτηριστικά σύγχρονης εποχής. Βασισμένο στο ρετρό στυλ του πρώτου μοντέλου πλαισιώνεται από μοντέρνες, ποιοτικές πινελιές όπως ανεστραμμένο πιρούνι USD, διπλά πίσω αμορτισέρ, όργανα LCD, ABS βασισμένο σε IMU (Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας) και full φώτα LED. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει ισχύ 6,9kW, με κατανάλωση 67km/litre, το βάρος με τα υγρά (wet weight) είναι μόλις 107kg.

To Monkey είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά μέσω του Δικτύου των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda Moto, στην τιμή των 4,100€.

 

Εισαγωγή

Το Honda Monkey - περισσότερο γνωστό σαν ένα θρυλικό δίτροχο που άφησε εποχή τη δεκαετία 1970 – παρουσιάστηκε το 1961. Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49cc για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963, με εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις.

Η δημοτικότητά του οφείλεται σε μία χαριτωμένη, αξιαγάπητη σχεδίαση, στις λιλιπούτειες διαστάσεις, και στο πολύ χαμηλό βάρος, που το έκανε άκρως απολαυστικό στην πόλη. Μέχρι το 1969, οι διαστάσεις των τροχών του είχαν αυξηθεί στις 8 ίντσες και από το 1970 έγινε ακόμα πιο δημοφιλές χάρη στην προσθήκη αποσπώμενου με ταχυσύνδεσμο πιρουνιού, ώστε να χωρά στο πορτμπαγκάζ ενός μικρού αυτοκινήτου.

Μέχρι το 1978 – χρονιά που σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας ένδοξης εποχής για το Monkey - είχε επανασχεδιαστεί με ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας, και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε πολλούς κατόχους αυτοκινούμενων τροχόσπιτων RV (Recreational Vehicle) που ήθελαν ένα βολικό μέσο μεταφοράς για χρήση όσο είχαν το όχημά τους σταθμευμένο. Aπό εκεί και μετά το τολμηρό Monkey εδραιώθηκε στις καρδιές εκατομμυρίων οδηγών. Με το τριτάχυτο κιβώτιο και τον φυγοκεντρικό συμπλέκτη του (άρα δεν απαιτούσε γνώσεις χειρισμού μοτοσικλέτας) χάρισε σε χιλιάδες αναβάτες την πρώτη τους εμπειρία από μηχανοκίνητο δίτροχο.

Λόγω του απολαυστικού και ευκολοδήγητου χαρακτήρα του, κατάφερε να κάνει δημοφιλή τη φιλοσοφία των μοτοσυκλετών σε ένα ευρύτερο κοινό ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο δίτροχο. Με φαρδιά ελαστικά, τιμόνι σε στυλ ‘chopper’, μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου και μεγάλη, μαλακή σέλα η εμφάνιση του Monkey είναι αναμφίβολα μοντέρνα και διαχρονική – όσο και η αγάπη που του έδειξε ο κόσμος.

 

Παρουσίαση μοντέλου

  • Κομψά, βαμμένα και χρωμιωμένα εξαρτήματα παραπέμπουν στο πρώτο μοντέλο

  • Αερόψυκτος κινητήρας 125cc αποδίδει 6,9kW, ροπή 11Nm και κατανάλωση 67km/l

  • Ατσάλινο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο πιρούνι USD, δύο πίσω αμορτισέρ και ελαστικά διαμέτρου 12-ιντσών

  • Βάρος με τα υγρά107kg, με μεταξόνιο 1155mm και ύψος σέλας 775mm

  • Premium φώτα All-LED

 

Μετά την επιτυχία του δυναμικού MSX125, που ικανοποιεί την ανάγκη για ένα μοντέρνο, μικρό δίτροχο πόλης, ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Monkey που έμελλε να ξαναγεννηθεί και να ετοιμαστεί για την πόλη του 21ου αιώνα.

Όπως είναι φυσικό, το στυλ του κλασικού Monkey έπρεπε να αποτελέσει έμπνευση για το νέο μοντέλο. Μία τραπεζοειδής σιλουέτα αναδεικνύει το συμπαγές μήκος, προσθέτοντας βάθος και ουσία στη σχεδίαση του. Απλές καμπύλες επιφάνειες είναι σχεδιασμένες ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ καυσίμου 5.6L, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, προσελκύει το βλέμμα ενώ φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D λογότυπο Old Wing Honda. Χρωμιωμένα ατσάλινα εμπρός και πίσω, ψηλά φτερά, το χαρακτηριστικό ανάγλυφο κάλυμμα της εξάτμισης, οι στρογγυλοί καθρέπτες και το ψηλό τιμόνι – όλα αποτίουν φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο.

 

 

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στη νέα εκδοχή μιας κλασικής φιλοσοφίας: ψηφιακό LCD όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού και δείκτης στάθμης καυσίμου, φώτα LED, κλειδί κυματοειδούς κοπής (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) περιλαμβάνει σύστημα ‘απόκρισης’ με τα φώτα να αναβοσβήνουν μέσω ενός μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ. Το μονοκάναλο ABS λειτουργεί μέσω IMU για να μειώσει την ανύψωση του πίσω τμήματος σε ισχυρό φρενάρισμα.

Αναφορικά με τον κινητήρα, πιστός στις ρίζες του, ο οριζόντιος μονοκύλινδρος SOHC 125cc του Monkey είναι απλός, ανθεκτικός και ρυθμισμένος για ωφέλιμες επιδόσεις στην πόλη. Αερόψυκτος, με διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.9mm και λόγο συμπίεσης 9.3:1, τροφοδοσία PGM-FI, αποδίδει 6,9kW στις 7,000rpm και 11Nm στις 5.250rpm. Το κιβώτιο είναι 4-τάχυτο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 67km/l (WMTC mode).

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και άνεσης – ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ποικίλες συνθήκες που θα συναντά καθημερινά. Με οβάλ διατομή, το ψαλίδι παραπέμπει στο κυκλικό σχεδιαστικό θέμα που κυριαρχεί σε όλη τη μοτοσικλέτα.

Το μεταξόνιο είναι 1155mm, με κάστερ/ίχνος στα 25°/82mm και ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m. Το βάρος μαζί με τα υγρά (Wet weight) είναι μόλις 107kg, με ύψος σέλας 775mm. Η πολυτελής σέλα κατασκευάζεται από υψηλής πυκνότητας ουρεθάνη για μέγιστη άνεση.

Το ανάποδο USD πιρούνι φέρει premium φινίρισμα Alumite και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή άξονα 104mm. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 160mm. Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS βασισμένο σε IMU. Φαρδιά block pattern ελαστικά 12 ιντσών προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.

 

Το 2018 Monkey 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς:

Banana Yellow/Ross White

Pearl Nebula Red/Ross White

Pearl Shining Black/Ross White

 

Ορόσημα Monkey

1961 - Πρώτο μοντέλο – προοριζόταν για χρήση σε πάρκα αναψυχής, με τροχούς 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις, σπαστό τιμόνι και κινητήρα 3.1kW 49cc.

 

 

 

 

1963 - Το πρώτο μοντέλο δρόμου– εξάγεται σε Β. Αμερική και Ευρώπη.

 

 

 

1967 - Το πρώτο μοντέλο που πωλείται στην Ιαπωνία – με αναδιπλούμενη σέλα

 

 

 

1970 - Αποσπώμενη εμπρός ανάρτηση με ταχυσύνδεσμο για να χωρά στο πορτ-μπαγκάζ ενός μικρού αυτοκινήτου

 

 

1978 - Το πρώτο μοντέλο με ειδικό (custom) ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας

 

 

1984 - Μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής ‘Gold’

 

 

 

1987 - Μοντέλο ‘R’ με πλαίσιο twin tube και υδραυλικό εμπρός δισκόφρενο

 

 

 

 

 

1991 - Μοντέλο ‘Baja’, off-road στυλ με διπλούς προβολείς

 

 

 

 

2004 Special - Με χρώματα της CB750F που κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα Daytona 100 στα χέρια του Freddie Spencer

 

 

 

 

 

2009 Monkey Ltd. - Η πρώτη έκδοση ψεκασμού καυσίμου με ολισθητήρες στα κοκοράκια βαλβίδων και έκκεντρο κύλινδρο

 

 

2017 - Νέα επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια πωλήσεων στην Ιαπωνία

 

 

 

 

4. Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος

Κυβισμός

125cc

Διάμετρος x Διαδρομή

52.4 x 57.9mm

Λόγος Συμπίεσης

9.3:1

Μέγιστη Ισχύς

6.9kW @ 7,000rpm

Μέγιστη Ροπή

11Nm @ 5,250rpm

Χωρητικότητα Λαδιού

Πάνω1,1 L, κάτω 0,9 L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

 

Τροφοδοσία

PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

5.6 L

Κατανάλωση καυσίμου

67km/litre (WMTC mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

Μπαταρία

YTZ5S

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος Συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος Κιβωτίου

4 τάχυτο

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

1.710 x 755 x 1.029mm

Μεταξόνιο

1.155mm

Γωνία Κάστερ

25°

Ίχνος

82mm

Ύψος Σέλας

776mm

Απόσταση από το Έδαφος

160mm

Ακτίνα Στροφής

1,9m

Βάρος γεμάτο

107kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Ανάποδο πιρούνι USD, διαδρομής 100mm

Πίσω

Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 104mm

ΤΡΟΧΟΙ

 

Τύπος Εμπρός

10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο

Τύπος Πίσω

10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο

Ελαστικά Εμπρός

120/80-12 65J

Ελαστικά Πίσω

130/80-12 69J

ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS βασισμένο σε IMU

Πίσω

Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm

ΦΩΤΑ

 

Προβολέας

LED

Πίσω Φως

LED

 

 Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

* Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

Επόμενο άρθρο »

Daytona T310 By ZONTES

« Προηγούμενο άρθρο

Triumph Moto2 Prototype

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ