• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati Panigale V4 25° Anniversario 916
Για τα 25 χρόνια της 916
Τεστ-Μοντέλα 17/07/2019 - 22:06

Από το 1994 που η Ducati παρουσίασε την 916 έχουν περάσει 25 ολόκληρα χρόνια, ¼ του αιώνα, η εμβληματική Ducati 916, μια σχεδίαση του Massimo Tamburini, έγινε μια από τις πιο σημαντικές μοτοσυκλέτες της εποχής της και στα 10 χρόνια που ήταν σε παραγωγή (μαζί με τις 996 και 998) κατασκευάστηκε σε 45.000 τεμάχια. Η 916 ήταν και μια εξαιρετικά επιτυχημένη αγωνιστική μοτοσυκλέτα στα SBK, με 120 νίκες 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 6 πρωταθλήματα αναβατών. Τα περισσότερα από αυτά τα κατέκτησε με αναβάτη τον Carl Fogarty που κατέκτησε 4 πρωταθλήματα αναβατών με Ducati 916 SBK και στην συνέχεια 996 SBK και ακόμη και σήμερα ο Fogarty και η 916 παραμένει ο πιο επιτυχημένος συνδυασμός στην ιστορία της Ducati στα SBK.

Η Ducati γιορτάζει αυτή την 25η επέτειο της 916 με την δημιουργία μιας ειδικής επετειακής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής της Panigale V4 την Panigale V4 25° Anniversario 916 που θα παραχθεί σε 500 αριθμημένα τεμάχια.

Panigale V4 25° Anniversario 916 με τους Alvaro Bautista και Chaz Davies
Panigale V4 25° Anniversario 916 με τους Alvaro Bautista και Chaz Davies

Στη παρουσίαση της επετειακής Panigale V4 25° Anniversario 916, έγινε στις 12 Ιουλίου στην Pebble Beach στην Καλιφόρνια, συμμετείχε και ο Carl Fogarty. Επίσης στον αγώνα του World SBK στην πίστα της Laguna Seca, το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουλίου οι μοτοσυκλέτες των Alvaro Bautista και Chaz Davies εμφανίσθηκαν με βάψιμο εμπνευσμένο από αυτό της επετειακής Panigale V4 25° Anniversario 916.

Η Panigale V4 25° Anniversario 916 βασιζεται στα μηχανικά μέρη της Panigale V4 S με αναβαθμίσεις από την αγωνιστική Panigale V4 R, όπως το εμπρός πλαίσιο, σχεδιασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ducati Corse, ξηρό συμπλέκτη και βελτιωμένα ηλεκτρονικά, όπως το Ducati Quick Shift EVO 2 και το Ducati Traction Control EVO 2.

O Fogarty με τις Panigale V4 25° Anniversario 916 &  Ducati 996 SBK
O Fogarty με τις Panigale V4 25° Anniversario 916 & Ducati 996 SBK

Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας συνδυάζει άριστα το εμπνευσμένο απο την Ducati 996 SBK (νικητή του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike του 1999) βάψιμο με σφυρήλατους τροχούς Marchesini Racing από μαγνήσιο, εξάτμιση Akrapovic τιτανίου και ένα μακρύ κατάλογο από εξαρτήματα από ανθρακονήματα και bilett αλουμινίο.

Όλες οι μοτοσυκλέτες θα διαθέτουν πιστοποιητικό γνησιότητας με αριθμό αναγνώρισης τυπωμένο με λέιζερ (001 / 500) στην επάνω πλάκα του μπροστινού που θα ταιριάζει με τον αριθμό πλαισίου και κινητήρα.

Η εμφάνιση της Panigale V4 25 ° Anniversario 916 αντιγράφει το στυλ της Ducati 996 SBK με την οποία ο Carl Fogarty κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike του 1999. Τα γραφικά της μοτοσυκλέτας δημιουργήθηκαν με την παραδοσιακή συνεργασία της Drudi Performance και της Ducati Centro Stile. Το σχέδιο της Ducati Red συμπληρώνεται από τον αριθμό 1 του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο μπροστινό και τα πλαϊνά number plates.

Επίσης θα υπάρχουν και αυτοκόλλητα με τα λογότυπα "Shell" και "Foggy" που μπαίνουν στα πλαϊνά κομμάτια του faring και στην ζελατίνα, εάν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να πλησιάσει ακόμη περισσότερο την εμφάνιση της 996 SBK του Carl Fogarty.

Οι τροχοί απο σφυρήλατο μαγνήσιο της Marchesini Racing, το τελικό τιτανίου της Akrapovic και μια μεγάλη λίστα εξαρτημάτων απο ανθρακονήματα και billet αλουμινίου ολοκληρώνουν την αγωνιστική εμφάνιση.

 

Ειδικός εξοπλισμός της Panigale V4 25 ° Anniversario 916:

Χρώμα "916 25 ° Anniversario"

Αρίθμηση (xxx / 500) στην από κατεργασμένο αλουμίνιο επάνω πλάκα μπροστινού.

Εμπρόσθιο πλαίσιο με προδιαγραφές Ducati Corse

Κάλυμμα σέλας δύο τόνων

Σφυρήλατοι τροχοί μαγνησίου της Marchesini Racing

  • - Ξηρός συμπλέκτης
  • - Σιγαστήρας Akrapovic τιτανίου
  • - Σύστημα Έλεγχου Πρόσφυσης Ducati EVO 2 (DTC EVO 2)
  • - Ducati Quick Shift EVO 2 (DQS EVO 2)
  • - Αγωνιστική ζελατίνα
  • - Εμπρός φτερό από ανθρακονήματα
  • - Πίσω φτερό από ανθρακονήματα
  • - Προφυλακτήρες καλαμιών από ανθρακονήματα
  • - Κάλυμμα ψαλιδιού από ανθακονήματα και τιτάνιο
  • - Αγωνιστικά grips τιμονιού.
  • - Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αναβάτη από billet αλουμινίου
  • - Αναδιπλούμενες αλουμινένιες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
  • - Προστατευτικό μανέτας φρένου (αξεσουάρ)
  • - Κιτ Ducati Data Analyzer + (DDA +) με μονάδα GPS (αξεσουάρ)
  • - Ανοιχτό κάλυμμα συμπλέκτη από ανθρακονήματα (αξεσουάρ)
  • - Κάλυμμα μοτοσυκλέτας με logo 25 ° Anniversario 916 (αξεσουάρ)
  • - Τάπα ρεξερβουάρ αγωνιστικού τύπου από billet αλουμινίου (αξεσουάρ)
  • - Κάλυμμα βάσης πινακίδας (αξεσουάρ)
  • - Καλύμματα βάσης καθρεπτών από billet αλουμινίου (αξεσουάρ)
  • - Αυτοκόλλητα "Shell" και "Foggy" (αξεσουάρ)

 

 

 

Κινητήρας

Η Panigale V4 25 ° Anniversario 916 είναι εφοδιασμένη με τον κινητήρα Desmosedici Stradale 1103 cm³. Ο V4 90° κινητήρας που βασίζεται σε αυτόν των MotoGP έχει δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων και είναι εξοπλισμένος με αντικραδασμικό άξονα και σύστημα ανάφλεξης Twin Pulse. Η απόδοσή του είναι 214 hp στις 13.000 σ.α.λ. και η ροπή 12.6 Kgm στις 10.000 σ.α.λ.

Ο ξηρός συμπλέκτης και το τελικό τιτανίου της Akrapovič μεταμορφώνουν τον Desmosedici Stradale της "25 ° Anniversario 916" σε ένα πραγματικό αντικείμενο πόθου για τους Ducatisti.

Ο ξηρός συμπλέκτης του V4 90° της Panigale V4 25 Anniversario 916 είναι εξοπλισμένος με καπάκι συμπλέκτη αλουμινίου της STM EVO-SBK. Σε σύγκριση με έναν υγρό συμπλέκτη, εξασφαλίζει, στην σπόρ οδήγηση, αποτελεσματικότερη μονόδρομη λειτουργία ακόμη και στα ακραία κατεβάσματα και καλύτερη ροή ισχύος κατά τη διάρκεια των φάσεων "off-throttle". Το ανοιχτό κάλυμμα συμπλέκτη από ανθρακονήματα, στάνταρ εξοπλισμός, είναι μια αναδρομή στις ημέρες της Ducati 916 και εχει σαν αποτέλεσμα τον κλασσικό μεταλλικό ήχο του (ξηροκάμπανου) συμπλέκτη που αγαπήθηκε από όλους τους Ducatisti.

Ο ήχος του Desmosedici Stradale ενισχύεται από, το προδιαγραφών για χρήση σε δρόμο, τελικό της Akrapovic από τιτάνιο που είναι ελαφρύτερο 0,5 kg από αυτό της Panigale V4 S και τα καλύμματα από ανθρακονήμα δίνουν στην μοτοσυκλέτα μια αγωνιστική όψη που θυμίζει αυτή των MotoGP.

 

Πλαίσιο

Το εμπρόσθιο πλαίσιο, το οποίο εκμεταλλεύεται τον κινητήρα Desmosedici Stradale ως δομικό στοιχείο, είναι το παρόμοιο με αυτό της Panigale V4 R αλλά με βάση της προδιαγραφές της Ducati Corse είναι ελαφρύτερο. Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, εμπρός πιρούνι NIX-30 και πίσω αμορτισέρ Ohlins TTX36 επίσης υπάρχει και αμορτισέρ τιμονιού επίσης της Ohlins, όλα τα διαχειρίζεται το σύστημα ελέγχου Ohlins Smart EC 2.0. που δίνει στον αναβάτη πρόσβαση στον δυναμικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Οι τροχοί από σφυρήλατο μαγνήσιο της Marchesini Racing wheels μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 1 κιλό! Τα κορυφαία φρένα Brembo αποτελούνται από δύο δίσκους των 330 mm με δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema® μπροστά και ένα μόνο δίσκο 245 mm με δαγκάνα με δύο έμβολα στο πίσω μέρος.

 

Ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Η Panigale V4 25 ° Anniversario 916 είναι εξοπλισμένη με ένα ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς που βασίζεται στην αδρανειακή πλατφόρμα 6 αξόνων της Bosch (6D IMU – Inertial Measurement Unit) και διαθέτει χειριστήρια για τη διαχείριση κάθε λειτουργίας .

 

Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει:

  • - Bosch Cornering ABS EVO
  • - Ducati Traction Control EVO 2 (DTC EVO 2)
  • - Ducati Slide Control (DSC)
  • - Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
  • - Ducati Power Launch (DPL)
  • - Ducati Quick Shift up/down EVO 2 (DQS EVO 2)
  • - Engine Brake Control EVO (EBC EVO)
  • - Ducati Electronic Suspension EVO (DES EVO)
916  Strada του 1994
916 Strada του 1994

Επόμενο άρθρο »

Ανανεώσεις των μοντέλων της BMW για το 2020

« Προηγούμενο άρθρο

H νέα Yamaha R1 & R1M του 2020!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ