• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Kawasaki W800 Street
Fun factor 100%
Τεστ-Μοντέλα 29/07/2019 - 19:35

Kawasaki W 800 Street

 

Η ιστορία της W 800 ξεκίνησε το 1965 όταν η Kawasaki απέκτησε την Meguro που ήδη κατασκεύαζε το μοντέλο T-1 Senior, μια μεγάλη τετράχρονη μοτοσυκλέτα αντίγραφο της BSA A7, που ήταν η ναυαρχίδα της γκάμας μοντέλων της Meguro. Με βάση την T-1 η Kawasaki παρουσίασε την W1 650, την πρώτη μεγάλη Kawasaki, που παραγόταν μέχρι το 1972.

Το 1999 η Kawasaki παρουσίασε την αναβίωση της W 1 την W 650 που κατά την γνώμη μας ήταν η πιο επιτυχημένη modern classic στην εποχή της, μάλιστα όταν το 2001 η Triumph παρουσίασε την νέα Bonneville 800 τα αγγλικά περιοδικά μοτοσυκλέτας, στα συγκριτικά τεστ, έγραφαν ότι η μοτοσυκλέτα της Kawasaki ήταν καλύτερη από αυτή της Triumph!

Από τότε αρκετές εταιρίες παρουσίασαν μοντέλα αναβιώσεις παλαιότερων θρυλικών μοντέλων τους με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιτυχία και όπως είναι φυσικό ο πήχης ανέβηκε. H Kawasaki προχώρησε στην αναβάθμιση του μοντέλου το 2011 με σημαντικότερη αλλαγή την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα στα 800 εκατοστά για να καταφέρει να εναρμονισθεί με τις νέες προδιαγραφές χωρίς να χάσει ιπποδύναμη και σημαντικότερο, ελαστικότητα και ροπή.

Kawasaki W1 650
Kawasaki W1 650

Με την εφαρμογή της νέας προδιαγραφής Euro4 η Kawasaki δεν παρουσίασε ανανεωμένη εκδοση της W 800 και το 2016 το μοντέλο σταμάτησε να έρχεται στην Ευρώπη. Στην συνέχεια η παρουσίαση της νέας Z 900 το 2018 μας έκανε να πιστέψουμε ότι δεν θα ξαναδούμε στην Ευρωπαϊκή αγορά την σειρά W της Κawasaki μιας και με την Ζ 900 η Kawasaki είχε μια Modern Classic μοτοσυκλέτα στην γκάμα της, προφανώς κάναμε λάθος.

Η νέα Kawasaki 800, προδιαγραφών Euro4 και συμβατή για οδήγηση με δίπλωμα Α2, παρουσιάστηκε στην έκθεση στο Μιλάνο το 2018 και βασίζεται στην προηγούμενη W800 με όλες τις απαραίτητες αλλαγές για την κάλυψη των νέων προδιαγραφών. Με την ευκαιρία η Kawasaki προχώρησε και σε αρκετές ουσιαστικές βελτιώσεις που πραγματικά μεταμόρφωσαν το νέο μοντέλο σε μια πολύ πιο εύχρηστη και ευχάριστη μοτοσυκλέτα.

Η νέα W 800 είναι διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις την W800 Street σε κλασικό στυλ με μεγάλο “Αμερικάνικο” τιμόνι, που δοκιμάσαμε και την W800 Cafe σε πιο Eυρωπαϊκό στυλ με μικρό fairing στο τιμόνι, διαφορετική σέλα και μικρό τιμόνι σε στυλ clipons.

 

Κινητήρας μετάδοση

Ο κινητήρας, ουσιαστικά εξέλιξη του κινητήρα της προηγούμενης W800 και W650, είναι δικύλινδρος παράλληλος αερόψυκτος κινητήρας 773 cc με 1 εκκεντροφόρο επί κεφαλής, που παίρνει κίνηση με άξονα, έχει τον στρόφαλο χρονισμένο στις 360° που σημαίνει ότι τα έμβολα ανεβοκατεβαίνουν μαζί, μια διάταξη που προσφέρει ομαλότερη παροχή ισχύος αλλά έχει πολλούς κραδασμούς και για αυτό είναι εφοδιασμένος με αντικραδασμικό άξονα. Η διάμετρος διαδρομή είναι 77 x 83 χιλ. και σε συνδυασμό με τον σχετικά βαρύ στρόφαλο και τον προσεκτικά χαρτογραφημένο ψεκασμό δίνει μια εντυπωσιακά ομαλή λειτουργία, με ομαλή απόδοση και ελαστικότητα που συνδυασμένα προσφέρουν μια εκπληκτική “αίσθηση” ροπής. Σημαντική βελτίωση είναι η προσθήκη υποβοηθούμενου μονόδρομου συμπλέκτη που βοηθάει σημαντικά στην αποφυγή γλιστρημάτων στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

 

Πλαίσιο αναρτήσεις

Η γεωμετρία είναι επανασχεδιασμένη για πιο σπορ οδήγηση, το εντελώς νέο διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σωλήνες με παχύτερα τοιχώματα για μεγαλύτερη ακαμψία και το τηλεσκοπικό μπροστινό σύστημα είναι τώρα διαμέτρου 41χιλ. (από 39). Οι παραπάνω αλλαγές πρόσφεραν στην νέα μοτοσυκλέτα μια πιο σπορ αίσθηση και συμπεριφορά στην οδήγηση προσφέροντας ταυτόχρονα και καλύτερη ευελιξία.

 

Τροχοί και φρένα

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η αντικατάσταση του 19” τροχού εμπρός με νέο διαμέτρου 18” για βελτίωση της ευελιξίας στην αλλαγή κατεύθυνσης. Η σημαντικότερη μεταβολή στα φρένα είναι η αντικατάσταση του πολύ καλού πίσω ταμπούρου της προηγούμενης έκδοσης με δισκόφρενο διαμέτρου 270 χιλ. η (υποχρεωτική) χρήση του συστήματος ABS δεν άφηνε άλλη επιλογή.

 

Εξοπλισμός

Σε μια Modern Classic μοτοσυκλέτα δεν ταιριάζουν τα ηλεκτρονικά gadgets έτσι η νέα W 800 πέρα από τον Hi Tech προβολέα LED έχει, πολύ σωστά κατά την άποψή μας, μόνο τα απαραίτητα ABS, EFI και ηλεκτρονικά όργανα (ταχύμετρο, οδόμετρο και στροφόμετρο)

 

Στο δρόμο

Πριν ακόμη ανέβουμε στην Kawasaki W800 Street, βιαστήκαμε να δηλώσουμε ότι δεν μας αρέσει το τιμόνι – θέση οδήγησης θέλοντας να προκαταβάλουμε τον διευθυντή μάρκετινγκ της ΤΕΟΜΟΤΟ,. Ανεβήκαμε, απρόθυμα ομολογούμε, στην W 800 και ξεκινήσαμε να...... χαμογελάμε.

Ο κινητήρας, παρά την σχετικά χαμηλή απόδοση των 48 ίππων έχει τρομερή ελαστικότητα και ροπή 62.9 Nm ήδη απο τις 4,800 σαλ. με αποτέλεσμα να τραβάει χωρίς πρόβλημα, ακόμη και με την τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο, από τις 2.000 στροφές αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στην πόλη μπορείς να κινείσαι άνετα με 4η ή 5η και να βάζεις 1η μόνο για να ξεκινήσεις.

Οι αλλαγές στην γεωμετρία, το νέο άκαμπτο πλαίσιο και ο τρόχος 18 εμπρός πραγματικά έχουν μεταμορφώσει την συμπεριφορά προσφέροντας στο νέο μοντέλο, βελτιωμένη σταθερότητα παράλληλα με μεγαλύτερη ευελιξία και καλύτερη αίσθηση, παντού κέρδος λοιπόν για την νέα W800. Τα φρένα, παρά το δισκόφρενο πίσω, δεν θα λέγαμε ότι έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά αλλά η ύπαρξη του ABS σίγουρα κάνει, ειδικά στις ακραίες συνθήκες, το φρενάρισμα ασφαλέστερο.

.

 

Από άποψη προδιαγραφών η W 800 Street δεν δείχνει να έχει κάτι ιδιαίτερο, δεν είναι δυνατή, δεν είναι γρήγορη δεν έχει την τέλεια οδική συμπεριφορά η τα τέλεια φρένα και πολλά άλλα δεν, αλλά έχει την μαγική συνταγή που σε κάνει να θέλεις να την οδηγείς να πηγαίνεις βόλτες , να απολαμβάνεις την καθημερινή διαδρομή σπίτι δουλεία, να την παίρνεις για να πας στο περίπτερο και γενικά να ψάχνεις αφορμές για να την οδηγήσεις.

.

 

Επίσης αυτό που μας ξάφνιασε ευχάριστα είναι ότι παρά το μεγάλο τιμόνι η χαμηλή θέση του, κάτω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκίνητων, επιτρέπει στην W 800 να κινείται με άνεση ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση αυτοκίνητα.

Ακούγεται απίστευτο άλλα η Kawasaki W800 Street είναι μια από τις πιο ευχάριστες και διασκεδαστικές καθημερινές μοτοσυκλέτες που έχουμε οδηγήσει!

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Κινητήρας: Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-κύλινδρος παράλληλος με κυβισμό 773 cm³ (77x83), 1ΕΕΚ (SOHC) και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Απόδοση: Iσχύς 48 PS / 6,000 rpm, ροπή 62.9 N•m / 4,800 rpm

Τροφοδοσία: Ψεκασμός με 2 σώματα διαμέτρου 34 mm

Ανάφλεξη: Digital

Σύστημα εκκίνησης: ηλεκτρικό (Μίζα)

Μετάδοση: 5-ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα κλειστού τύπου

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, manual

 

Φρένα – Αναρτήσεις

Φρένα εμπρός: Δίσκος 320 mm Δαγκάνα: 2-πίστονη + ABS

Φρένα πίσω: Δίσκος 270 mm. Δαγκάνα: 2-πίστονη + ABS

Ανάρτηση εμπρός: Tηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 mm με διαδρομή 130 mm

Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 107 mm και ρυθμιζόμενη προφόρτιση

 

Διαστάσεις

Ελαστικό εμπρός: 100/90-18M/C 56H

Ελαστικό πίσω: 130/80-18M/C 66H

Μ x Π x Υ: 2,135 x 925 x 1,120 mm

Μεταξόνιο: 1,465 mm

Ύψος σέλας: 770 mm

Χωρητικότητα καυσίμου: 15 λίτρα

Βάρος: 221 kg (πλήρης)

Επόμενο άρθρο »

Νέες CRF1100L Africa Twin και Africa Twin Adventure Sports

« Προηγούμενο άρθρο

BMW S1000RR 2019

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ