• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MOTO GUZZI V85TT Classic Enduro!
Παρουσίαση στη Σαρδηνία
Τεστ-Μοντέλα 19/08/2019 - 16:29

MOTO GUZZI V85TT Classic Enduro!  -  Παρουσίαση στη Σαρδηνία

 

Ο αερόψυκτος εγκάρσιος V90, ο άξονας μετάδοσης και το σήμα του αετού διαμορφώνουν τον GUZZI χαρακτήρα της νέας μεσαίας on-off που οδηγήσαμε στη Σαρδηνία της Ιταλίας, στα πλαίσια της Παγκόσμιας παρουσίασης της V85 TT. Μετά από μία ημέρα στη σέλα της, ανακαλύπτεις ότι εκτός του χαρακτήρα είναι και η απολαυστική απόδοση της μοτοσυκλέτας σε όλες τις συνθήκες που κάνουν δύσκολο τον αποχωρισμό μαζί της. Τελικά οι άνθρωποι της Moto Guzzi κατάφεραν να μας κατεβάσουν από τη σέλα.

 

 

Αναδημοσίευση απο το περιοδικό MOTOGP WORLD τεύχος #98 Μαίος 2019

Αποστολή Γιάννης ∆ιατσίδης | φωτογραφία MOTO GUZZI

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗ Κράνος ΜΟΤΟ GUZZI, Μπουφάν IXON, Παντελόνι IXS

 

Κλασική on-off, πάντρεμα της παράδοσης με την τεχνολογία και άλλα τέτοια «κλισέ» θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν την προσπάθεια του ιστορικού εργοστασίου να ξαναμπεί στην κατηγορία των on-off (μετά τη Stelvio 1200). Κατεβαίνοντας σε κατηγορία κυβισμού, η δόση περιπέτειας είναι μεγαλύτερη και η Moto Guzzi μιλάει για την πρώτη Classic Travel Enduro ή παντός εδάφους (Tout Terrain) όπως δηλώνει το ΤΤ.

 

Χωμάτινη ιστορία

Ας κάνουμε όμως μια μικρή ιστορική αναδρομή στην εκτός δρόμου παράδοση της Moto Guzzi που κλείνει σχεδόν ένα αιώνα ζωής από 1921 έως σήμερα. Το 1939 με τη GT20 πήρε μέρος στο Six Day Reliability Trial κερδίζοντας 4 χρυσά μετάλλια. Οι επιτυχίες συνεχίστηκαν το 1957 και το 1962. Οι μοτοσυκλέτες της Ιταλικής φίρμας συμμετείχαν σε διάφορες εκδόσεις του Paris-Dakar από το 1979 και το 1985 & 1986 «κατέβασε» στον αγώνα μία σπέσιαλ V65 TT. Απέδιδε 55 hp, είχε αλουμινένιο ρεζερβουάρ 50 λίτρων και ψαλίδι από το σπορ Le Mans 1000. Η μοτοσυκλέτα συμπεριφερόταν τόσο καλά που ο Γάλλος αντιπρόσωπος ζήτησε 16 κομμάτια για ιδιώτες αναβάτες, ενώ ταυτόχρονα ζήτησε από το εργοστάσιο να εξελίξει ένα νέο μοντέλο τη V75 TT με απόδοση 62 hp και τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα.

 

Το πέρασμα στο παρόν

Οι αξίες στις οποίες βασίστηκε το project της V85 TT είναι η απλότητα, η ευκολία και η πρακτικότητα, όπως συνέβαινε στις enduro του 80, με τις οποίες μπορούσες να κάνεις τα πάντα, από καθημερινή μετακίνηση μέχρι ταξίδια περιπέτειας. Αυτές οι αξίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη, δημιούργησαν μία μοναδική μοτοσυκλέτα με σχεδιαστικά στοιχεία από το παρελθόν και τεχνολογία του σήμερα. Είναι εμφανής η προσπάθεια για λιτή εμφάνιση καθώς δεν υπάρχει φέριγκ και κυριαρχούν τα ξεκάθαρα σχήματα που δηλώνουν ότι πρόκειται για Moto Guzzi, όπως ο εγκάρσιος V 90 κινητήρας, γύρω από τον οποίο χτίστηκε η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο που έχει τον κινητήρα ενεργό μέρος του, τονίζεται στις πολύχρωμες εκδόσεις Giallo Sahara και Rosso Kalahari, όπου είναι κόκκινο ενώ στις μονόχρωμες εκδόσεις εναρμονίζεται με το χρώμα του κινητήρα και περνά απαρατήρητο. Το μεγάλο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων παραπέμπει σχεδιαστικά στο παρελθόν ενώ μπροστά έχουμε τους διπλούς προβολείς που επίσης παραπέμπουν σε παλιότερα μοντέλα της εταιρίας. Μία σκούρα ζελατίνα δίνει την τουριστική νότα της μοτοσυκλέτας ενώ μπροστά το ψηλό φτερό χαρίζει την αγριάδα του Enduro χαρακτήρα της. Λεπτομέρειες μπροστά όπως το LED φως ημέρας που έχει το σχήμα του αετού της GUZZI και τα προστατευτικά των καλαμιών στα χρώματα της μοτοσυκλέτας είναι πινελιές που δεν περνούν απαρατήρητες.

 

Προχωρώντας προς τα πίσω βλέπουμε την ποιοτική σέλα, που στην πράξη αποδείχτηκε και εργονομικά άριστη, να την περιβάλλει το υποπλαίσιο και η σχάρα που υπόσχεται ότι αντέχει το φόρτωμα για τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις δύο ατόμων. Το μονό αμορτισέρ στα δεξιά και ο άξονας μετάδοσης είναι ένα στοιχείο που συναντάμε για πρώτη φορά σε μεσαίο on-off, ενώ στην αριστερή πλευρά υπάρχει ένα όμορφο και μοντέρνο τελικό. Τέλος τα φωτιστικά σώματα πίσω έχουν το σχήμα του πίσω μέρους μαχητικού αεροσκάφους με τις απολήξεις των τουρμπινών να είναι σε φάση απογείωσης με μετάκαυση. Γενικά, όσο αφορά στο σχεδιασμό της, η Moto Guzzi κατάφερε να περάσει το πνεύμα περιπέτειας που ήθελε, προτρέποντας τον αναβάτη της να την καβαλήσει και να χαθεί για νέους ανεξερεύνητους δρόμους. Και αυτό χωρίς να χάσει την ταυτότητα της, παραμένοντας πιστή στα πρότυπα του ιστορικού εργοστασίου, τόσο μέχρι παρεξηγήσεως...

 

Λύθηκε η παρεξήγηση

Αρκούν λίγα χιλιόμετρα στην σέλα της V85 TT για να αποβάλλεις οποιαδήποτε αμφιβολία ότι πρόκειται για μία πολιτισμένη και σύγχρονη on-off, αφού κοιτώντας την πριν από λίγη ώρα ο Classic σχεδιασμός της μπορεί να σε είχε προκαταβάλλει, περιμένοντας βαρύ συμπλέκτη, τραχύ κινητήρα και γενικά κάτι «αντρικό» στον χαρακτήρα της. Όμως τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει. Η θέση οδήγησης είναι φιλική, με το ύψος σέλας στα 830 χιλ. να χαρίζει αίσθημα ασφάλειας ακόμη και στους βραχύσωμους αναβάτες. Το κόψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο, το βάρος περίπου στα 230 κιλά (229 κιλά με υγρά και 90% καύσιμο), αλλά οι πρώτες μανούβρες γίνονται παιχνίδι. Σε αυτό συμβάλλει και η ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Καλός ψεκασμός χωρίς κομπιάσματα, ομαλός και ελαφρύς συμπλέκτης, είναι τα στοιχεία που ανεβάζουν την πρακτικότητα στα ύψη και είναι τα όπλα της στην καθημερινή κίνηση στην πόλη, κάτι που φαίνεται να αποτελεί ένα από τα βασικά χρέη της.

 

Μπορεί η εμφάνιση περιπέτειας να κυριαρχεί, αλλά η κατηγορία αυτή έχει αποδειχθεί ότι είναι η επιλογή πολλών αναβατών όχι μόνο για τις εξορμήσεις στην εξοχή αλλά και για τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους, περνώντας με άνεση τις κακοτεχνίες και σκαρφαλώνοντας σε πεζοδρόμια εάν χρειαστεί. Τα 170 χιλ. της διαδρομής των αναρτήσεων μπροστά και πίσω, είναι αρκετά για τις περισσότερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ένας μέσος αναβάτης, στις εκτός δρόμου αναζητήσεις του, αλλά ίσως φαίνονται λίγα για αυτόν που θα «φορέσει» λάστιχα με τακούνια και θα κινηθεί σε πιο extreme καταστάσεις. Η απόσταση από το έδαφος στα 210 χιλ. πάντως είναι αρκετή και εκτός αυτού υπάρχει και αλουμινένια ποδιά για προστασία του κινητήρα. Τις εκτός δρόμου δυνατότητες τονίζουν οι τροχοί με ακτίνες και τα ελαστικά με σαμπρέλα σε διαστάσεις 110/80-19 εμπρός και 150/70-17 πίσω. Οι επιλογές του εργοστασίου είναι για τις μονόχρωμες εκδόσεις τα Metzeler Tourance με ασφάλτινο προσανατολισμό και για τις πολύχρωμες τα πιο «χωματερά» Michelin Anakee Adventure.

 

Ο κλασικός του μέλλοντος

Ο κινητήρας της V85 TT είναι εντελώς νέος. Ο αερόψυκτος εγκάρσιος V 90o έχει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, κρατώντας την παράδοση του εργοστασίου. Η ωρητικότητα του είναι 853 κυβ.εκ. με απόδοση 80 hp, ροπή 80 Nm που είναι διαθέσιμη κατά 90% από τις 3,750 σ.α.λ. Με τη χρήση ελαφρών μετάλλων, όπως των βαλβίδων εισαγωγής από τιτάνιο, των ελαφρών πιστονιών, στρόφαλου και άλλων εξαρτημάτων, ο κινητήρας είναι αποδοτικός και σε συνδυασμό με την απλότητα του (έλλειψη υγρόψυξης), καταφέρνει να μην έχει πολλές απώλειες με συνέπεια ενώ στην αριστερή πλευρά υπάρχει ένα όμορφο και μοντέρνο τελικό. τη μικρή κατανάλωση. Η τελευταία επιβεβαιώθηκε και στη διαδρομή της παρουσίασης, όπου παρά την μη οικονομική οδήγηση η κατανάλωση με το ζόρι ξεπέρασε τα 6 λίτρα/100 χλμ.

 

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο κιβώτιο που κάνει τις αλλαγές παιχνίδι και μάλιστα υπάρχει ειδική πατέντα ώστε να μην ακούγεται το κούμπωμα της 1ης ταχύτητας σε βαθμό που ξαναδοκιμάζεις να την βάλεις. Ο συμπλέκτης είναι ξηρός και γενικά η διάταξη κιβωτίου και συμπλέκτη συμβάλλουν στο να μην εξέχουν προς τα κάτω, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος.

 

Τόσο η κλιμάκωση των σχέσεων όσο και η γραμμική απόδοση του ελαστικού κινητήρα, κάνουν ευχάριστη την κίνηση σε οποιαδήποτε δρόμο με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο. Ο κινητήρας γουργουρίζει στα χαμηλά και στο άνοιγμα του γκαζιού επιταχύνει γραμμικά μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. Στο πέρασμα από τις μεσαίες συνοδεύεται από απολαυστικό ήχο ενώ δεν υπάρχει ξέσπασμα παρά μόνο μία συνεχής άνοδος της ισχύος. Σε όλη την «μπάντα» των στροφών δεν υπάρχει κραδασμός που να φθάνει στα χέρια και το μόνο που μαρτυρά την εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα είναι η ξερογκαζιά στο ρελαντί, που κάνει τη μοτοσυκλέτα να κινείται λίγο προς τα δεξιά, σύμφωνα με την παράδοση!

 

Ηλεκτρονικά αλά GUZZI

Φυσικά τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να απουσιάζουν από μία μοντέρνα μοτοσυκλέτα αλλά τουλάχιστον συμβαδίζουν με την απλότητα της υπόλοιπης κατασκευής. Υπάρχουν τρία riding mode: Road, Rain και Off-road. Στο καθένα αλλάζει η απόκριση του κινητήρα, η ρύθμιση του traction control και του ABS.

 

  • Road: μεσαίο traction control, ABS και στους δύο τροχούς και γρήγορη απόκριση γκαζιού

  • Rain: ψηλό επίπεδο traction control, ABS και στους δύο τροχούς και ήπια απόκριση γκαζιού

  • Off-road: χαμηλό επίπεδο traction control, ABS μόνο στον εμπρός τροχό και ήπια απόκριση γκαζιού με μεγαλύτερο φρένο κινητήρα

Ξεχάστε τα δαιδαλώδη μενού και οι άπειρες επιμέρους ρυθμίσεις. Απλά και εύκολα μπορείς να αλλάξεις το riding mode εν κινήσει ή το πολύ πολύ να ψάξεις στο μενού πώς να ρυθμίσεις το ABS και το traction control στο on ή στο off.

 

Όλες οι ενδείξεις και οι λειτουργίες ελέγχονται μέσα από μία όμορφα σχεδιασμένη οθόνη TFT που είναι ευανάγνωστη και παρέχει αρκετές πληροφορίες και δυνατότητες διασύνδεσης με ενδοεπικοινωνία και smartphone. Μάλιστα μέσω της πλατφόρμας Moto Guzzi ΜΙΑ, το smartphone συνδέεται με τη μοτοσυκλέτα και στην TFT οθόνη της μοτοσυκλέτας εμφανίζονται οι απαραίτητες πληροφορίες στο ταξίδι, όπως οι εισερχόμενες κλίσεις, ο έλεγχος της μουσικής και η πλοήγηση κατά την οποία αλλάζουν τα γραφικά του οργάνου και εμφανίζονται ευδιάκριτες οι ενδείξεις κατεύθυνσης. Ο χειρισμός φυσικά γίνεται από τους διακόπτες της μοτοσυκλέτας.

 

Στο στάνταρτ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Cruise Control που λειτουργεί άψογα και είναι ένα βοήθημα στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους.

 

Βόλτα στην παραλιακή

Η διαδρομή που οδηγήσαμε την V85 TT κατά τη διάρκεια της παρουσίασης είναι αγαπημένος μοτοσυκλετιστικός προορισμός των Ιταλών και όχι μόνο. Ξεκινήσαμε από την παραλιακή στη Νότια Σαρδηνία που έχει ροή με σχετικά ανοικτές στροφές και καλή άσφαλτο. Στο γυρισμό η διαδρομή πέρασε από την ενδοχώρα, σε ένα σφιχτό κομμάτι, με αλλεπάλληλες στροφές, πολλά φρένα, επίσης με καλή άσφαλτο και κλείσαμε με μία βόλτα σε ένα δασάκι όπου ο σχετικά βατός χωματόδρομος είχε σημεία με μεγάλες πέτρες και αμμώδες έδαφος. Λίγο απ’ όλα δηλαδή εκτός από κίνηση σε πόλη και αυτοκινητόδρομο.

 

Αν σκεφτείς ότι γενικά όλοι οι δημοσιογράφοι είχαν θετικές εντυπώσεις και μιλούσαν με καλά λόγια για τη νέα Moto Guzzi, είναι από μόνο του μια επιτυχία. Φανταστείτε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της V85 TT δεν πρόκειται να δούνε το shift light να ανάβει στα κόκκινα εκτός εάν το ρυθμίσουν να ανάβει στις μεσαίες κυνηγώντας τη μικρή κατανάλωση. Επίσης δεν πρόκειται να ξύσουν μαρσπιέ και να κάνουν τα φρένα της Brembo να ζεσταθούν από τη δύναμη. Το πακέτο πλαίσιοαναρτήσεις-φρένα χαρίζουν μία υπερασφαλή συμπεριφορά, με το μπροστινό να σου δίνει την αίσθηση που θέλεις είτε πηγαίνεις γρήγορα είτε σιγά. Και αυτό παρά το ότι η θέση οδήγηση δεν είναι επιθετική, επάνω από τον εμπρός τροχό, αλλά σε βάζει μέσα στη μοτοσυκλέτα προσανατολισμένη στην άνεση και την προστασία από τον αέρα. Οι άνθρωποι της εταιρίας μίλησαν για εργονομία που καλύπτει το 95% των αναστημάτων του πληθυσμού και για αεροδυναμική που εξελίχθηκε σε αεροσήραγγα και δρόμο. Και όντως, παρά την έλλειψη πλαστικών, ο διπλός προβολέας και η σκούρα ζελατίνα κάνουν καλή δουλειά, διώχνοντας τον αέρα από τον κορμό κατευθύνοντάς τον στο κράνος. Οι εκδόσεις με την ψηλότερη ζελατίνα δεν είναι σίγουρο ότι είναι καλύτερες για όλα τα αναστήματα, καθώς παρατηρήθηκαν στροβιλισμοί στο κράνος.

 

Προσπαθώντας να συνοψίσεις τις εντυπώσεις σου από την απόδοση της μοτοσυκλέτας, σου βγαίνει η ξενοιασιά και ο αγχολυτικός χαρακτήρας της. Η λειτουργικότητα και η ομαλή λειτουργία, μπορεί να μην εξάπτουν τον ενθουσιώδη αναβάτη αλλά συμβάλλουν στην ευχαρίστηση της αγνής οδήγησης, απολαμβάνοντας τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και τη διαδρομή. ∆εν υπάρχουν περιορισμοί στην επιλογή της διαδρομής, στην ύπαρξη ή όχι συνεπιβάτη, με βαλίτσες ή χωρίς. Η V85TT φαίνεται να τα καταφέρνει καλά παντού.

 

Με αυτή τη μοτοσυκλέτα η Moto Guzzi μπαίνει σε πιο εμπορικά νερά, αφού οι on-off είναι δημοφιλείς, ιδίως σε χώρες σαν την Ελλάδα. Με την ίδια μοτοσυκλέτα μπορείς να πηγαίνεις καθημερινά στη δουλειά και το Σαββατοκύριακο να φεύγεις κοντά ή μακριά, σε άσφαλτο ή χώμα. Με τιμή στα 11,800 ευρώ και πλούσιο στανταρτ εξοπλισμό, αποτελεί μία καλή πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων onoff και αναμένεται να προσεγγίσει ευρύτερο κοινό και όχι μόνο τους φανατικούς γκουτζίστι.

 

MOTO GUZZI EXPERIENCE

To Guzzi Motorcycle Experience είναι μία διοργάνωση όπου οι συμμετέχοντες ταξιδεύουν στη σέλα μιας Guzzi για μερικές ημέρες, ακόμη και εάν δεν είναι ιδιοκτήτες μιας Moto Guzzi. Πληρώνοντας ένα ποσό, μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς να ανησυχούν για τις οργανωτικές λεπτομέρειες: δωμάτιο, διατροφή με γεύματα και δείπνα στους προορισμούς, χρήση μοτοσυκλέτας, καυσίμου και οδικής βοήθειας που απαιτείται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το Experience γίνεται από το 2017 σε ιταλικούς προορισμούς και για το 2019 θα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε προορισμούς αλλά και σε χρονική διάρκεια. Θα υπάρχουν προορισμοί και εκτός Ιταλίας ενώ θα υπάρχει ποικιλία από 4ημε

ρα έως 10ημερα ταξίδια. Ένας από τους λόγους επιτυχίας του Moto Guzzi Experience είναι η μοναδική ευκαιρία για τους συμμετέχοντες να απολαμβάνουν όλη την γκάμα των μοντέλων Moto Guzzi: τις ειδικές εκδόσεις της best seller σειράς V7 III, τη σειρά custom V9, την επαναστατική Audace, την πολυτελή Eldorado, τη ναυαρχίδα California Touring, την επιβλητική MGX-21, αλλά και την ολοκαίνουργια Moto Guzzi V85 TT. Οι συμμετέχοντες θα έχουν έκπτωση στην περίπτωση που μετά το ταξίδι θέλουν να αποκτήσουν μία Moto Guzzi. Το πλήρες ημερολόγιο, με λεπτομέρειες των ταξιδιών και τιμές βρίσκονται στο www.motoguzzi.com/it_IT/ Experience/Viaggi/

 

Η V58 TT διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με ποιοτικά εργοστασιακά αξεσουάρ:

  • Touring Pack σε δύο εκδόσεις (βασική και plus) [πλαϊνές βαλίτσες (33 και 39 λίτρων), κεντρική βαλίτσα 41 λίτρων, ψηλή ζελατίνα, έξτρα φώτα LED, κάγκελα προστασίας κινητήρα, κεντρικό σταντ, (ΜΙΑ, σύστημα multimedia)]

  • Sport Adventure Pack (εξάτμιση, κάγκελα, διαφορετικοί καθρέπτες, Ohlins αμορτισέρ)

  • Urban Pack (πλαϊνές βαλίτσες, ΜΙΑ, ηλεκτρονικό αντικλεπτικό, κεντρικό σταντ)

Από εκεί και πέρα υπάρχει η δυνατότητα ο καθένας να διαλέξει ξεχωριστά κάποιο από τα παραπάνω αξεσουάρ καθώς και από αρκετά ακόμη ανάλογα με τη χρήση που θέλει. Παράλληλα η Moto Guzzi έβγαλε και αξεσουάρ για τον αναβάτη όπως κράνη, μπουφάν – παντελόνι – γάντια.

 

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ MOTO GUZZI V85TT

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ:Εγκάρσιος δικύλινδρος V 90o, αερόψυκτος, 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο (οι εισαγωγής από τιτάνιο)

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 853 cc

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ X ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 84 χλστ. X 77 χλστ.

ΣΥΜΠΙΕΣΗ: 10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 80 hp / 7,750σ.α.λ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 80 Νm / 5,000 σ.α.λ.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός διαμέτρου 52 χλστ., ride by wire

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ: 6 ταχύτητες (τελική μετάδοση με άξονα)

ΠΛΑΙΣΙΟ: Σωληνωτό ατσάλινο

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ: Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 41mm, ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και επαναφοράς στη μία μπουκάλα.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:Μονό αμορτισέρ, χωρίς μοχλικό που εδράζεται στη δεξιά πλευρά στο αλουμινένιο ψαλίδι. Ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και επαναφοράς

ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ: ∆ιπλό υδραυλικό δισκόφρενο Ø 320mm με 4πίστονες δαγκάνες Brembo

ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ: Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 260mm, με δαγκάνα δύο εμβόλων

ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 110/80 - R19

ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 150/70 - R17

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 830mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1,530mm

RAKE: 28°

ΙΧΝΟΣ: 128mm

ΒΑΡΟΣ: 208kg άδεια, 229kg γεμάτη

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 23 λίτρα

Επόμενο άρθρο »

Triumph Daytona Moto2 765

« Προηγούμενο άρθρο

BMW R 1250 GS Adventure & HP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ