• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πικραμένος ο Miguel Oliveira
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην ΚΤΜ
Νέα 24/10/2019 - 12:55

Ο Miguel Oliveira μπορεί να εντυπωσιάζει με την KTM της Tech3 φέτος, όμως δεν θα είναι αυτός που θα αντικαταστήσει τελικά τον Zarco στην εργοστασιακή ομάδα.

 

Μια απόφαση από του ιθύνοντες της KTM που αφήνει απογοητευμένο και πικραμένο τον Πορτογάλο αναβάτη, ο οποίος είναι η δεύτερη καλύτερη KTM στη βαθμολογία.

 

 Παρ’ όλα αυτά – και προς τιμήν του – λέει ότι καταλαβαίνει γιατί η ΚΤΜ επέλεξε τον Binder αντ’ αυτού.

 

«Με προσέγγισαν στο Misano χωρίς να μου πουν κάτι ιδιαίτερο, μόνο ότι σκέφτονται να βάλουν τον Mika στη θέση του Zarco».

 

«Τους είπα αν είναι ο Mika αυτό είναι οκ για μένα, διότι είχα αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις με την Tech3 και δεν είχε νόημα να κάνω την αλλαγή».

 

«Υποτίθεται ότι από την αρχή της σεζόν θα είχαμε εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό δεν συνέβη παρά μόνο πρόσφατα».

 

«Ποιος ξέρει τι θα γίνει του χρόνου; Πρέπει να δω και πάλι τη σχέση μου με την ΚΤΜ… επέλεξαν έναν rookie κι ένα παιδί στην ίδια ηλικία με εμένα κι αυτό με κάνει να νοιώθω ότι δεν μου αξίζει να είμαι εκεί».

 

«Ήταν απόφασή τους όμως και το σέβομαι και αυτή δεν αλλάζει τίποτα για εμένα και θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό».

 

Και συνέχισε λέγοντας:

 

«Όταν είσαι εργοστασιακός έχεις εξασφαλισμένη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Επιπλέον είσαι μέρος της εξέλιξης και δοκιμάζεις νέα πράγματα».

 

«Αυτό βγάζει περισσότερο νόημα όταν έχεις κάποιον με κάποιο χρόνο εμπειρίας στην κατηγορία για να τα δοκιμάσει και όχι έναν rookie».

 

«Αλλά γι’ αυτούς βγάζει νόημα έτσι και το σέβομαι».

 

Τέλος, για τον νέο του ομόσταυλο από τη νέα σεζόν, τον Iker Lecuona, είπε:

 

«Ήταν μια βιαστική κίνηση από πλευράς ΚΤΜ… δεν ήταν το ιδανικό σχέδιο. Έπρεπε να γίνει, αλλά ποιος ξέρει… μπορεί να μας εκπλήξει ευχάριστα. Θα δούμε».

Επόμενο άρθρο »

Zarco: Τώρα κατάλαβα ότι το μόνο που θέλω

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Τα 400GP είναι πολλά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα