• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MORIWAKI MD211VF DREAM FIGHTER.
Μια από τις σοβαρότερες ιδιωτικές συμμετοχές στα MotoGP.
Νέα 21/12/2009 - 07:59

Στα MotoGP οι ιδιωτικές ομάδες συνήθως είναι στη σκιά των μεγάλων εργοστασίων και δεν κατορθώνουν να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο. Οι Ilmor και Team Roberts είναι δύο παραδείγματα ιδιωτικών ομάδων που πάλεψαν σκληρά για να παραμείνουν στα MotoGP, αλλά τελικά αναγκάστηκαν να αποσυρθούν. Παρόλα αυτά, οι συμμετοχές ιδιωτικών ομάδων δίνουν ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Πρωτάθλημα και είναι ιδιαίτερα καλοδεχούμενες.

 

Ένα ακόμα παράδειγμα ιδιωτικής ομάδας που συμμετείχε στα MotoGP ήταν αυτό της Moriwaki Racing Team, που πρωτοεμφανίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2003. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι, η Moriwaki Engineering είναι εκ των κορυφαίων βελτιωτικών οίκων μοτοσυκλέτας και έχει τη βάση της κοντά στην πίστα της Suzuka, δύο ώρες από το Tokyo, με το φημισμένο τρένο Shinkansen Bullet Train.

 

Η εταιρία ξεκίνησε το 1972, από τον Mamoru Moriwaki (ο οποίος παλιότερα αγωνιζόταν με την ομάδα της Yoshimura και μάλιστα παντρεύτηκε μια από τις κόρες του κυρίου Yoshimura), και έφτιαξε το όνομά της σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας αγωνιστικούς εκκεντροφόρους για Kawasaki Z1. Σήμερα, η εταιρία είναι γνωστή για την ειδίκευσή της σε πλαίσια, βελτίωση κινητήρων, εξατμίσεις και γενικά, σε αγωνιστικά εξαρτήματα μοτοσυκλέτας.

O θρυλικός Mamoru Moriwaki.
O θρυλικός Mamoru Moriwaki.

 

Όσον αφορά την πορεία της εταιρίας στα MotoGP, ο Moriwaki κατάφερε να πείσει το HRC να του εμπιστευτεί το φοβερό V5 κινητήρα της RC211, ο οποίος θα κινούσε το αγωνιστικό του project. Το αποτέλεσμα ήταν η Moriwaki MD211VF – μια πρωτότυπη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με το μοτέρ της Honda και πλαίσιο από την Moriwaki. Τη μοτοσυκλέτα οδήγησαν οι Tamaki Serizawa, Tohru Ukawa, Andrew Pitt και Olivier Jacque, το 2003 και το 2004, όχι σε όλους τους αγώνες, αλλά σε κάποιους συγκεκριμένους γύρους του Πρωταθλήματος.

 

Η Dream Fighter (όπως ονομάστηκε) είχε ατσάλινο πλαίσιο, σχεδιασμένο από την Moriwaki, ανάρτηση της Ohlins, εξάτμιση της Moriwaki, φρένα της Nissin και τροχούς της Marchesini. Ο κινητήρας της Honda ρυθμίστηκε από τους μηχανικούς της εταιρίας και η ιπποδύναμή του έφτανε τους 220 ίππους. Ο αρχιμηχανικός του project ήταν ο Koji Takahashi, που είναι ακόμα αρχιμηχανικός της ομάδας στους 8ωρους αγώνες αντοχής.

 

Η MD211VF Moriwaki Dream Fighter δεν κατόρθωσε να τερματίσει ποτέ στη δεκάδα. Η καλύτερη επίδοση της ομάδας ήταν μια 11η θέση στο Grand Prix του Motegi, το 2004. Πάντως, μιλώντας πρόσφατα στο περιοδικό Superbike, ο Mamoru Moriwaki δήλωσε: "Η κατηγορία των MotoGP είναι το απόγειο των αγώνων μοτοσυκλέτας. Ήταν μεγάλη ικανοποίησή μας που καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς στις συμμετοχές μας."

 

Σχετικά με το αν έχει ακόμα ενδιαφέρον για τους αγώνες, ο Moriwaki δήλωσε: "Οι άνρωποι είναι τα μόνα όντα που αναζητούν συνεχώς νέες προκλήσεις, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Οι αγώνες είναι μια μεγάλη πρόσκληση. Ειδικά, οι αγώνες μοτοσυκλέτας είναι τόσο δύσκολοι και επικίνδυνοι, που είναι αδύνατο να σταματήσουν να με συγκινούν."

Επόμενο άρθρο »

O JOHN HOPKINS επιστρέφει στα MotoGP με την FB Corse!

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK: Ευχαριστημένος ο VERMEULEN από την πορεία των δοκιμών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα