• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι μισθοί των ανθρώπων του paddock!
Τι έσοδα έχουν αρχιμηχανικοί, τηλεμετρίστες, μηχανικοί;
Νέα 10/01/2020 - 17:34

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο ανέβασε το «αδελφό» gpone.com, αναφορικά με τους μισθούς που παίρνουν οι άνθρωποι του paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

 

Πρώτα διαβάζουμε για τους αρχιμηχανικούς, οι αμοιβές των οποίων κυμαίνονται από 40.000 το χρόνο, μέχρι και 130.000€!

 

Φυσικά ο αρχιμηχανικός είναι ένα βασικό συστατικό της επιτυχίας μέσα στην πίστα του αναβάτη και οι πιο επιτυχημένοι εξ αυτών αμείβονται πλουσιοπάροχα.

 

Όπως για παράδειγμα ο Santi Hernandez, ο αρχιμηχανικός των επιτυχιών του Marc Marquez που είναι και αρκετά νέος σε ηλικία.

 

Από την άλλη υπάρχουν αρχιμηχανικοί όπως ο Ramon Forcada, με πλούσια εμπειρία στο χώρο του paddock όλα αυτά τα χρόνια.

 

Για τους τηλεμετρίστες οι ετήσιες αμοιβές ξεκινούν από τα 35.000€ και μπορεί να φτάσουν έως και 80.000€ το χρόνο!

 

Αυτοί έχουν το δύσκολο αλλά και πολύ καίριο ρόλο του να «μεταφράζουν» όλο τον όγκο των δεδομένων που λαμβάνει μια μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια ενός GP.

 

Κάποιες φορές είναι συχνό το φαινόμενο ακόμα και οι τηλεμετρίστες να συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης ενός αναβάτη, εντοπίζοντας που χωλαίνει.

 

Άρα και η αμοιβή τους δεν πρέπει να ξενίζει και τόσο, δεδομένου ότι και ο δικός τους ρόλος είναι πολύ σημαντικός.

 

Τέλος περνάμε στους μηχανικούς κάθε ομάδα. Αυτούς που ολοκληρώνουν τα γρανάζια μιας καλοδουλεμένης «μηχανής» που παλεύει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 

Οι μηχανικοί είναι πολλές φορές πιο έμπιστοι για τους οδηγούς ακόμα κι από τον αρχιμηχανικό που φεύγει κι έρχεται.

 

Οι μηχανικοί είναι αυτοί που ετοιμάζουν τη μοτοσυκλέτα, που τη βγάζουν στην πίστα και που το παραμικρό δικό τους λάθος μπορεί να στοιχίσει ένα σοβαρό τραυματισμό.

 

Οδηγοί όπως ο Valentino Rossi επί παραδείγματι, έχουν σχεδόν το ίδιο επιτελείο μηχανικών από τα πρώτα του χρόνια στα 500cc, το 2000 και μετά!

 

Και φυσικά όταν αλλάζουν ομάδα επιδιώκουν να φέρουν και πάλι, στη νέα τους στέγη, τους ανθρώπους που ξέρουν και εμπιστεύονται. Και πολλές φορές το καταφέρνουν.

 

Ο μισθός τους κατά μέσο όρο είναι από 25.000€ έως και 70.000€ το χρόνο, ενώ παραπάνω κερδίζουν οι μηχανικοί των αναρτήσεων.

 

Πολλές φορές είναι και αυτοί μέλη της ομάδας, ή έρχονται ως βοηθοί από την Ohlins, τη Showa ή την WP. Αυτοί βγάζουν περισσότερα χρήματα από έναν απλό μηχανικό, με το μισθό τους να ξεκινά από 40.000€.

 

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι υπεύθυνοι Τύπου των ομάδων είναι ίσως η λιγότερα καλοπληρωμένοι άνθρωποι του paddock.

 

Πολλοί είναι ικανοποιημένοι με 30.000€ το χρόνο και αν τα παραπάνω νούμερα σας φαίνονται υπερβολικά, ξανασκεφτείτε το!

 

Τα ποσά αυτά, τα πραγματικά ποσά, είναι κατά πολύ χαμηλότερα καθώς δεν περιλαμβάνουν κρατήσεις, φόρους και – κυρίως – τις συνεχείς μετακινήσεις.

 

Τα κόστη διαμονής, τα εισιτήρια και πάνω απ’ όλα την ταλαιπωρία που υφίστανται οι περισσότεροι άνθρωποι του paddock.

 

Δεν έχουν την πολυτέλεια να μένουν σε πανάκριβα ξενοδοχεία με όλες τις ανέσεις, όπως αρκετοί οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας, ή να ταξιδεύουν σε υπερατλαντικά ταξίδια business class.

 

Οι θυσίες που κάνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν φαίνονται και σπάνια τις αποτυπώνει η κάμερα. Για να μην μιλήσουμε για τις μικρότερες κατηγορίες…

Επόμενο άρθρο »

BIO Tekna: Μάξιμουμ Απόδοση!

« Προηγούμενο άρθρο

O Miller βοηθά τους πληγέντες της Αυστραλίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα