• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW C400X: Αστική Υπεροχή!
Αναδημοσίευση από το περιοδικό MOTOGP WORLD
Νέα 21/01/2020 - 11:39

H BMW προσφέρει τη δυνατότητα να κινηθείς στην πόλη με το στυλ και το κύρος του ονόματός της, με το μικρότερο και πιο ευέλικτο σκούτερ της γκάμας της. Με εμφάνιση που ξενίζει, αλλά λειτουργικότητα που δίνει μια θετική εικόνα!

 

Κέιμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτ.: Amazing Studio

 

 

Σίγουρα η αστική μετακίνηση είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής των περισσότερων μοτοσυκλετιστών στη χώρα μας, ειδικά αυτών που μένουν στις μεγαλύτερες πόλεις όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, η Λαμία και όλες τις πόλεις που έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν προβλήματα από την έντονη κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Τα σκούτερ προσφέρουν τη λύση, αλλά τι γίνεται όταν δεν θέλεις απλά να φτάνεις από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β, αλλά να απολαμβάνεις μαζί και την οδήγηση. Κατά τεκμήριο τα πολύ μικρά και ιδιαίτερα ευέλικτα σκούτερ των 125-250 κυβικών δεν μπορούν – τις περισσότερες φορές – να σου δώσουν κάτι περισσότερο από απλή μεταφορά. Από την άλλη τα mega σκούτερ δεν είναι καθόλου ευέλικτα! Ψάχνεις λοιπόν κάτι μεσαίο που να συνδυάζει τα δύο άκρα. Η BMW με το C 400 X σου δίνει αυτή την ευκαιρία, αν και με τους 34 ίππους του κινητήρα του και οι εξορμήσεις εκτός πόλης είναι στα πλαίσια του εφικτού, με μειωμένες απαιτήσεις εκεί στο κομμάτι της οδηγικής διασκέδασης.

 

Με εμφάνιση δυναμική, με στοιχεία από την σειρά GS στο ρύγχος μπροστά και τον προβολέα, με γωνίες και αιχμηρές γραμμές, παρά με καμπύλες και ροή, δηλώνει την καταγωγή του σχεδιασμού του. Κάτω από αυτό το περίβλημα βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κυβικών, με απόδοση όμως ανάλογη των 400αριών του ανταγωνισμού. Η κατανάλωση έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, ενώ δεν λείπει η δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, που φτάνουν τις 7,500! Φυσικά, τα επίπεδα εκπομπών συμμορφώνονται με το Euro 4. Η όλη κατασκευή γίνεται από την κινεζική Loncin που είναι συνεργάτης του γερμανικού εργοστασίου και το φτιάχνει ακριβώς με τα στάνταρ που θέλει η BMW. Άλλωστε αυτό φαίνεται από την ποιότητα κατασκευής που είναι στα επίπεδα του σήματος που φέρει.

Στον τομέα της εργονομίας το σύστημα flexcase, κάτω από τη σέλα, παρέχει επιπλέον χώρο αποσκευών για κράνη, τσάντες και οτιδήποτε άλλο, με την έξυπνη λύση του να μεγαλώνει ο χώρος όταν το σκούτερ είναι παρκαρισμένο. Το smartphone χωράει στο χώρο φόρτισης με ενσωματωμένη πρίζα, ενώ μέσω του BMW Motorrad Connectivity μπορείς να το συνδέσεις απευθείας με την οθόνη TFT και να ελέγχεις τα πάντα ασύρματα μέσω του multi-controller. Ποια είναι η πιο γρήγορη διαδρομή για το σημείο που θέλεις να φτάσεις ή το που βρίσκονται τα άτομα που πηγαίνεις να συναντήσεις, είναι λειτουργίες που σου κάνουν ευκολότερη τη ζωή στην πόλη. Αυτό που δεν μας αρέσει είναι το ότι μπορείς να πραγματοποιείς ή να λαμβάνεις κλήσεις ακόμα και όταν βρίσκεσαι εν κινήσει, αφού δεν συμφωνούμε καθόλου στην απόσπαση της προσοχής και στη χρήση του κινητού, ακόμη και με τις μικρές ταχύτητες της πόλης.

Στον τομέα της άνεσης, η προστασία από τον αέρα που προσφέρει ο σχετικά χαμηλός ανεμοθώρακας είναι ικανοποιητική για τις εξορμήσεις που θέλεις να κάνεις εκτός πόλης.

Στον τομέα της ασφάλειας το ABS και ο αυτόματος έλεγχος ευστάθειας (ASC) προσφέρονται ως στάνταρ και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα πράγματα για τους “ελληνικούς” δρόμους.

Κυκλοφορώντας με το C 400 X διαπιστώσαμε ότι όχι μόνο κάνει αυτά που υπόσχεται, αλλά προσφέρει και την ευχαρίστηση της οδήγησης, με καλό κράτημα, με αποτελεσματικά και πολύ καλής αίσθησης φρένα, με τελική ταχύτητα που πέρασε τα 150χλμ/ώρα στο κοντέρ του, με το ASC να επεμβαίνει όπου χρειάζεται και να μην κόβει χωρίς λόγο την επιτάχυνση. Τελικά είναι ένα ευέλικτο σκούτερ, με καλές επιδόσεις και ξεχωριστή παρουσία, έστω και με αμφιλεγόμενη αισθητική για κάποιους. Ο τραχύς χαρακτήρας του μονοκύλινδρου κινητήρα και ο ιδιαίτερος ήχος της εξάτμισης κατά τη γνώμη μας είναι στα θετικά, αφού και σε αυτό κάνουν το C 400 X να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό. Βέβαια λόγω ονόματος διαφέρει και στην τιμή, με 6,990€, τα οποία βοηθά σημαντικά και το πρόγραμμα ALL IN RIDE της BMW Financial Services με το οποίο μπορεί κανείς να αποκτήσει το σκούτερ αυτό με 133€ το μήνα.

Επόμενο άρθρο »

Αμφίβολος για την Sepang ο Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Petrux: Ο σίγουρος τρόπος να βελτιωθείς;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ