• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
12ος Αγώνας 2020, Aragon
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Λιν και οι υπογραφές του
Το blog του Δημήτρη Διατσίδη
Πίσω από τα φλας 04/02/2020 - 11:41

Πίσω από τα φλας

Το blog του Δημήτρη Διατσίδη

 

To “Πίσω από τα φλας” είναι οι προσωπικές ιστορίες μου μέσα στις πίστες και το paddock του MotoGP, τις δοκιμές μοντέλων, αλλά και από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας γενικότερα. Πίσω από τα φλας γίνονται και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που δεν τα μαθαίνουμε στα επίσημα δελτία τύπου. Κάποιες φορές ή κάποια χρόνια μετά, αυτές οι προσωπικές στιγμές αποκτούν το νόημά τους...

 

 

Ο Λιν και οι υπογραφές του

 

Με τον Λιν Τζάρβις, τον ισχυρό άνδρα της Γιαμάχα γνωριστήκαμε το 1988 στην Λαγκούνα Σέκα των ΗΠΑ, όταν εκείνος ήταν στο τμήμα μάρκετινγκ της Ιαπωνικής εταιρίας. Ήταν η παρουσίαση των FZR1000 & 600 στην πίστα με την πιο δύσκολη στροφή του κόσμου, την Κορκ Σκρου και έκτοτε διατηρήσαμε την επαφή και σε άλλες παρουσιάσεις και βέβαια όταν το 1999 μετακινήθηκε στο MotoGP βρισκόμασταν στις πίστες του Παγκοσμίου.

Στις 2 Σεπτεμβρίου του 2007 συζητούσαμε έξω από το χώρο φιλοξενίας της Γιαμάχα στο Μιζάνο λίγο μετά το τέλος του Αγώνα που ήταν καταστροφικός για την ομάδα του, αφού ο Ρόσσι είχε πέσει και ο Έντγουαρντς είχε τερματίσει 9ος. Εκείνη τη στιγμή πέρασε από μπροστά μας και τον χαιρέτισε ο Χόρχε Λορένθο, που πριν από δύο ώρες είχε κερδίσει τον Αγώνα στα 250 και πήγαινε φουλ για τον 2ο συνεχόμενο Τίτλο του στη μεσαία κατηγορία. Ο Χόρχε ήταν γεμάτος χαμόγελα και ο Λιν του ανταπέδωσε το χαιρετισμό. Ήταν ήδη γνωστό ότι την επόμενη χρονιά θα ήταν οδηγός του, δίπλα στον Βαλεντίνο, στην εργοστασιακή ομάδα της Γιαμάχα.

“Καλή επιλογή”, του είπα, “έχει δείξει καλά στοιχεία” συνέχισα για να απαντήσει: “κοίταξε, ο οδηγός που θα κερδίσει τον Βαλεντίνο, πρέπει να είναι ένας πολύ έξυπνος οδηγός και αυτός εδώ είναι”. Ο Λιν Τζάρβις τα είπε όλα, ο Βαλεντίνο Ρόσσι ήταν το μεγάλο αστέρι, ο οδηγός που έβγαλε την Γιαμάχα από τη μεγάλη κρίση το 2004 με τον Τίτλο, μετά από μια χρονιά το 2003 που η πρώτη Γιαμάχα ήταν στην 7η θέση της βαθμολογίας. Ήταν τότε τον Αύγουστο του 2003 όταν ο Λιν και ο Βαλεντίνο συναντήθηκαν κρυφά στο Μπρνο και χρειάστηκε να κρυφτούν κάτω από ένα τραπέζι της Κλίνικα Μόμπιλε για να μην τους δουν μαζί οι άνθρωποι της Χόντα.

Στις 7 Μαρτίου του 2019, 12 χρόνια μετά εκείνη τη συζήτηση για τον Χόρχε, την Πέμπτη πριν τον πρώτο Αγώνα του περσινού Πρωταθλήματος, συναντηθήκαμε στο πάντοκ της Λοσέιλ, έξω από τα προκατασκευασμένα δωμάτια που χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες στην πίστα του Κατάρ για γραφεία. “Νομίζω ότι έκανες καλή επιλογή με τον Φάμπιο, παρά το ότι πολλοί αμφιβάλλουν” του είπα. “Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι μου τον πρότειναν οι άνθρωποι της Πετρόνας, αλλά και εγώ συμφώνησα γιατί με είχε εντυπωσιάσει από το Ισπανικό Πρωτάθλημα. Πιστεύω σ' αυτόν”, απάντησε και στη συνέχεια μέσα στη χρονιά συζητήσαμε τουλάχιστον άλλες δύο φορές για τη μεγάλη επιτυχία του 20χρονου Γάλλου. Στην Βαλένθια το Νοέμβριο του είπα: “καλά ξεμπερδέματα τώρα, που όλοι κυνηγούν τον Κουαρταραρό, φαντάζομαι ότι μέχρι τον Μάρτιο στο Κατάρ θα έχεις πολλή δουλειά”, για να πάρω σαν απάντηση ένα χαμόγελο και ένα νεύμα του κεφαλιού.

Την περασμένη εβδομάδα ο Λιν Τζάρβις αποδείχτηκε ο πιο γρήγορος από όλους! 

Έκλεισε όλα τα θέματα της Γιαμάχα για το 2021-2022, πριν καν ξεκινήσει η σεζόν! 

Ο Φάμπιο στην εργοστασιακή, μαζί με τον Βινιάλες, ο Βαλεντίνο με ανοιχτή πρόταση να συνεχίσει όπως εκείνος θα διαλέξει...

Ο Λιν πετάχτηκε από το Μιλάνο που μένει, μέχρι το Λουγκάνο και υπέγραψε και πάλι με τον Χόρχε ως δοκιμαστή της Γιαμάχα. Ίσως έτσι να είναι ο πιο ήσυχος από τους επικεφαλής όλων των ομάδων, που θα έχουν όλο και λιγότερες επιλογές όσο περνούν οι πρώτοι αγωνιστικοί μήνες της χρονιάς.

Απλά είμαι σίγουρος ότι στα μεταγραφικά θέματα τον έχει προλάβει ο Αλμπέρτο Πουτζ, που έχει ήδη κλείσει τον Μαρκ Μάρκεθ για το 2021-2022 από τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ανακοινώθηκε ότι ο Άλεξ θα είναι εργοστασιακός οδηγός της Χόντα δίπλα στον αδελφό του. Απλά για λόγους τακτικής ακόμη δεν έχουν ανακοινώσει τίποτε...

 

Επόμενο άρθρο »

300 άλογα σε 2 τροχούς;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ 1ο GP ΣΤΗΝ ARAGON
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ