• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας 2020, Barcelona
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DAYTONA 310R1 νέα έκδοση
Με μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη οθόνη TFT
Νέα Αγοράς 09/02/2020 - 03:10

 

Νέα Daytona 310R1 - Η naked μοτοσικλέτα που η σχεδίασή της έρχεται από το μέλλον! 

Η νέα 310R1, διαθέτει πολλά νέα χαρακτηριστικά με πιο σημαντικά την έγχρωμη TFT οθόνη και το μονόμπρατσο ψαλίδι.

 

Εγχρωμη οθόνη TFT 

Με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.

Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

 

Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχούς επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.

Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα.

 

Έλεγχος Χειριστηρίων

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ | Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας | Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού

 

Keyless Σύστημα Ελέγχου

Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να τη ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

 

Προγράμματα οδήγησης

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, Eco και Sport.

Στη λειτουργία Eco επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου με το σύστημα να μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία Sport εφόσον οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν 7.000 σ.α.λ. προσαρμοζόμενο στις έκτακτες συνθήκες οδήγησης

 

Μεγαλύτεροι Δίσκοι

Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας. Προσφέρει αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

 

Κινητήρας

Η 310R1 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.

Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

 

Διπλή θύρα USB

Η 310R1 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα

 

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου

Οι φαρδιές εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.

Μπροστά το ελαστικό είναι 110/70R17 και πίσω 160/60R17.

Το πίσω ελαστικό πλάτους 160mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

 

Μοναδικό κάθισμα χυτής σχεδίασης

Η σέλα χυτής σχεδίασης, δημιουργεί δύο επίπεδα.

Προσφέρει άνεση και υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα με το σχήμα της να εναρμονίζεται με τις γραμμές του πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας.

Απέχει 810 χιλιοστά από τη γη, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να ακουμπά εύκολα τα πόδια του στο έδαφος.

 

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η 310R1 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

 

 

Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρ.

 -  Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες

 -  Κύλινδρος αλουμινίου με λεπτά τοιχώματα προσφέρει ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις

 -  Μέγιστη ιπποδύναμη 35.4 ίππους στις 9.500 rpm και ροπή 30 Nm στις 7.500 rpm με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1

 -  Κατανάλωση 3.6 l/100km (Euro4)

 -  Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων

 -  Δισκόφρενο 300 mm μπροστά και 230 mm πίσω με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας

 -  Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου και πίσω monoshock ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων

 -  Ενισχυμένο από χυτό αλουμίνιο μονόμπρατσο ψαλίδι

 -  Η χρήση του χυτού αλουμινίου και σε πολλά περιφερειακά μέρη του πλαισίου, έχουν κρατήσει το βάρος στα 159 κιλά ενώ το ντεπόζιτο δέχεται 15.5 λίτρα

 -  Πρόκειται για τον ορισμό της μυώδους μοτοσικλέτας με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά που θυμίζει διαστημόπλοιο.

 

 

Η 310R1 διαθέτει ολοκληρωμένο εξοπλισμό:

 -  Ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού

 -  Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο

 -  Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα

 -  Ρυθμιζόμενες μανέτες

 -  Led φώτα

 -  Μεγάλη TFT ψηφιακή οθόνη με 4 θεματικά interfaces

 -  Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό

 -  Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ

 -  Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού

 -  Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας

 -  Σέλα εργονομικής σχεδίασης από υλικό υψηλής αντοχής

 -  Θύρα USB

 -  Αναδιπλούμενοι καθρέφτες

 -  Αντίβαρα τιμονιού

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 -  ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος

 -  ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4

 -  ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI

 -  ΙΣΧΥΣ 35,4 PS/9500 rpm

 -  ΡΟΠΗ 30 Nm/7500 rpm

 -  ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 300mm + ABS

 -  ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 230mm + ABS

 -  ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17

 -  ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60-17

 -  ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο

 -  ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες

 -  ΒΑΡΟΣ 159 kg

 -  ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15.5 lt

 -  ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.6 l/100km (Euro4)

 

 

Daytona 310R1

 

Επόμενο άρθρο »

Scorpion-Exo 390 Μονόχρωμο μόνο 89€

« Προηγούμενο άρθρο

MICHELIN Power

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟ ΜΙΖΑΝΟ2;
  • MAVERICK VINALES
  • JOAN MIR
  • PECCO BAGNAIA
  • POL ESPARGARARO
  • FABIO QUARTARARO
  • FRANKY MORBIDELLI