• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aleix: Θα πάλευα για βάθρο!!
Αν ο Αγώνας γινόταν αύριο
Νέα 11/02/2020 - 11:35

Για μια μοτοσυκλέτα «μόλις λίγων ημερών», η παρουσία της ολοκαίνουργιας RS-GP της Aprilia στην Μαλαισία κέρδισε σίγουρα τις εντυπώσεις!

 

Ο Aleix Espargaro ήταν 9ος την τελευταία ημέρα του τεστ και 10ος στα συνδυασμένα αποτελέσματα, με διαφορά μόλις 0,345’’ από τον πρώτο.

 

Μάλιστα ο Ισπανός, ο οποίος με δεδομένη την απουσία του Iannone επωμίζεται όλο το βάρος της εξέλιξης, ήταν εντυπωσιακός και στην προσομοίωση Αγώνα.

 

Εκεί φάνηκαν και κάποια προβλήματα αξιοπιστίας, καθώς στον 13ο γύρο χρειάστηκε να σταματήσει, ωστόσο αυτά είναι αναμενόμενα όταν μιλάμε για καινούργια μοτοσυκλέτα.

 

Το βασικό ήταν ότι ο ρυθμός του Aleix ήταν δυνατός στο χαμηλό 1:59 και καλύτερος από αναβάτες όπως ο Fabio Quartararo, που έφυγε με την 1η θέση από την Sepang!

 

«Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι με τις δοκιμές μας εδώ… ο ρυθμός Αγώνα ήταν εντυπωσιακός, παρά το πρόβλημα που είχα στον 13ο γύρο και αναγκάστηκα να σταματήσω».

 

«Ήμουν όμως σταθερός, στο 59,5 μέχρι που παρουσιάστηκε το πρόβλημα στην εξάτμιση. Κρίμα… γιατί πίστευα ότι θα έμενα στο 59 και στους 20 γύρους».

 

Η χαρά του ήταν δύσκολο να συγκρατηθεί!

 

«Αν δούμε το ρυθμό μου και τον συγκρίνουμε με αυτόν των Suzuki ή του Fabio, τότε ήμουν καλύτερος! Είμαι πολύ χαρούμενος και με το ότι η τελική μου ήταν κοντά στων πρώτων».

 

Και να σκεφτεί κανείς ότι το Σάββατο, η ομάδα του έλεγε να μην κάνει προσομοίωση Αγώνα με μια τόσο νέα μοτοσυκλέτα.

 

«Τους είπα όμως ότι ήταν πάρα πολύ σημαντικό να γίνει για να δω πως θα τα πήγαινε η μοτοσυκλέτα. Φυσικά θα βοηθούσε πολύ να ήταν εδώ κι ένας γρήγορος οδηγός, όπως ο Andrea».

 

Και συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος με τις αισιόδοξες δηλώσεις του:

 

«Αν ο Αγώνας γινόταν αύριο, νομίζω ότι θα πάλευα για το βάθρο! Είμαι σίγουρος γι’ αυτό! Τώρα όμως πρέπει να δούμε πως θα τα πάμε σε μια διαφορετική πίστα».

 

«Τώρα προτεραιότητά μας είναι να τερματίζουμε τον Αγώνα γιατί κάθε φορά που πίεζα μετά τους 10 γύρους, πάντα κάτι συνέβαινε».

 

«Θεωρώ όμως ότι δείξαμε με τους χρόνους και την προσομοίωση ότι το επίπεδο της μοτοσυκλέτας μας είναι πολύ υψηλό».

 

«Τώρα θέλω να δω πως θα συμπεριφερθεί η μοτοσυκλέτα σε μια διαφορετική πίστα, όπως είναι το Qatar, όπου συνήθως τα πάω καλά».

 

«Η Aprilia έχει κάνει φοβερή δουλειά με τη νέα μοτοσυκλέτα, όμως δυστυχώς είχαμε κάποια προβλήματα κάπου-κάπου κι εκεί είναι που πρέπει να δουλέψουμε».

 

Το βασικό πρόβλημα της νέας μοτοσυκλέτας;

 

«Χάνουμε στην επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε σχέση με την Ducati ή την Honda και μετά είναι και το θέμα της αξιοπιστίας».

 

«Όμως αυτό είναι κατανοητό μιας και η μοτοσυκλέτα είναι τόσο καινούργια… για παράδειγμα η Honda είχε τη νέα της μοτοσυκλέτα από το Brno μέχρι το Misano του ‘19».

 

«Όλο αυτό το διάστημα είχαν πολύ χρόνο για να διορθώσουν κάποια πράγματα, προτού τη βάλουν στην πίστα και την πιέσουν».

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Όλοι κάνουμε λάθη!

« Προηγούμενο άρθρο

Morbidelli: Με θέλουν άλλα εργοστάσια;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα